Mnie zastanawia jak wygladala rozmowa z "handlarzem" , przeciez to podejrzane bylo ,ze koles zmienia turbo a sam nie wie na jakie zmienil , i wogole go nie interesuje co ma w aucie . Byla wogole jakas przejazdzka czy zakup emocjami na podjarke ?
Kazdy popelnia blad ,ale to nie zakup czekolady ,ze mozna kupic przeterminowana i w domu sie rozczarowac ... Ja tego nie rozumie
btw zaloz temat auta , foty , opisy i tam bedzie mozna doradzac ,a tutaj spamowac jak Cie "handlarz" przekrecil
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
jakiej firmy dokladnie nie wiem, jutro sprawdze, w kazdym badz razie nie sa ciete...
o kupnie auta mozna by pisac i pisac imo to nie ma sensu. Wazniejsze jest teraz jak doprowadzi punto do stanu uzywalnosci...
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 11:35 pm przez majster1988, łącznie zmieniany 1 raz.
majster1988 pisze:jakiej firmy dokladnie nie wiem, jutro sprawdze, w kazdym badz razie nie sa ciete...
o kupnie auta mozna by pisac i pisac imo to nie ma sensu. Wazniejsze jest teraz jak doprowadzi punto do stanu uzywalnosci...
Najwazniejsze to musisz wybadac co masz w aucie , jakie:
-turbo
-wtryski
-pompa paliwa
-ic
-wydech zmieniany?
Pewnie w temacie 2giego wlasciciela w tyl cos jest ,ale nie chce mi sie kukac . Najpierw mozesz zmniejszyc doladowanie na np 0.8bara , pokrecic mbc trzeba i woz powinien lepiej smigac , bo zapewne nie jest wystrojony . Przydalyby sie tez jakies wskazniki (temat mrowczana na czasie bo zamawia w dobrej cenie cosik) ,a jak woz bedzie jako tako jechal to trzaby oddac woz w dobre rece (nie wiem czy masz kogos w okolicy ,w Krakowie jest np ziuzio ktory bywa tutaj na forum)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
jutro z rana ogledziny podzespolow, wydech wyglada na serie bez kata, 1 przelowtowy, i seria koncowy. Jaka jest srednica seryjnego wydechy w GT, moze ten jest zbyt waski...,
co do samgo MBC to jest strasznie rozklekotany, nie ma tej plastikowej galki do kreceni trzeba za gwint trzymac
co do fachowca to osobiscie nie znam, moze w Bielsku Bialej kogos znajde...
Co do wlascicieli auta to wygladalo to tak:
bartek GT sprzedal punto jakiemus tam gosciowi ktoty zajechal turbine w ciagu 3 dni, ktos powiedzial mu ze silnik jest do kapitalki. Gosc sprzedal auto. Kupil je mechanik ktory zajmuje sie kupnem aut uszkodzonych mechanicznie. Zmienil turbo, zawias(jakies wyzsze springi + nowe amory), wymienil olej rozrzad. Po naprawie wystawil auto na sprzedaz jak wszystkie inne. Przy sprzedazy mowil tylko ze silnik jest do strojenia....
1. Dowiedz się od tego mechanika jakie turbo wsadził dokładnie albo od jakiego auta.
2. Zastanów sie czy chcesz to auto doprowadzić do stanu uzywalności i ile jesteś w stanie na to kasy przeznaczyć i w jakim okresie czasu.
Jeżeli chcesz mieć fajne autko to musisz niestety wpakować w niego troszke. Wszystko zalezy od tego jakie turbo mechanik wsadził. Jak jakieś T2 np z 1,9TDI to wiecej niż na 1,1 - 1,2 bara nie ma co ustawiać ciśnienia bo turbo szybko padnie. Po za tym na tym turbo moze seria mocowo bedzie moze nie.
Tak wogóle zrób fotki auta i dokładne fotki komory silnika to bedzie łatwiej nam pomódz w naprawie.
Zibi122 pisze:1. Dowiedz się od tego mechanika jakie turbo wsadził dokładnie albo od jakiego auta.
2. Zastanów sie czy chcesz to auto doprowadzić do stanu uzywalności i ile jesteś w stanie na to kasy przeznaczyć i w jakim okresie czasu.
Jeżeli chcesz mieć fajne autko to musisz niestety wpakować w niego troszke. Wszystko zalezy od tego jakie turbo mechanik wsadził. Jak jakieś T2 np z 1,9TDI to wiecej niż na 1,1 - 1,2 bara nie ma co ustawiać ciśnienia bo turbo szybko padnie. Po za tym na tym turbo moze seria mocowo bedzie moze nie.
Tak wogóle zrób fotki auta i dokładne fotki komory silnika to bedzie łatwiej nam pomódz w naprawie.
turbina jest od innego punta gt po regeneracji, jest to (on tak mowi) oryginalny garret wiec wychodzi na to ze to T2, ale zaraz pojde popatrzec to moze sie dowiem cos nowego...
poza tym dzis pojade zmierzyc cisnienie na poszczegolnych cylindrach, zobaczymy co wyjdzie.