turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » sob lis 28, 2009 8:57 am
zibi ale wałek od świątka wygląda identycznie
dodatkowo do prostowania używa młotka i przecinaka
jaro wałek można bez większych problemów sprawdzić jakie ma czasy, potrzebny jest kontomierz obrotowy (ja takiego używam do dokręcania głowic np) oraz czujnik zegarowy, możesz wtedy określić co do stopnia czasy otwarcia
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » pn lis 30, 2009 12:41 am
Rewar robi bardzo dobrze wałki jesli chodzi o trwałość jak i wykonanie-czasy
wiekszosc moich projektow na ich wałkach smiga i to bez awaryjnie
p.s.
uno evo2 tez pewnie bedzie na waku z Rewaru
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » pn lis 30, 2009 12:50 am
A jak u nich z gwarancją ?
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » pn lis 30, 2009 12:25 pm
chyba roczna ale zareczam ze nie trzeba gwarancji u mnie w 132 jak robilem wałek to wałek potrafil zjeść płytke i przez ponad 6 lat ostrej eksploatacji przy odsprzedazy walki wygladały git (jak na poczatku)
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343 Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC
Post
autor: JARO_Cz-wa » pn lis 30, 2009 5:41 pm
Zibi122 pisze: Taki wałek ma swiatek. łądnie zrobiony itd.
Z wałkiem heinricha był taki problem ze wugladał jak byś bo sam napawał spawarką i boschem opierdzielił potem.
Na wyglądzie tego elementu mi tam nie zależy, bo i tak go nie widać pod pokrywą. Ma spełniać swoje zadanie i NIE generować z siebie zabrudzeń do oleju
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233 Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne
Post
autor: mrowczan » pn lis 30, 2009 5:51 pm
No ja mam heinricha i wlasnie wyglada tak, jakby sie ktos uczyl na nim spawac
Ale dzialac dziala, przelatane ma ponad 30 tys. Musze kiedys zajrzec pod dekiel i zobaczyc, jak wyglada
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315 Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT
Post
autor: szymons1990 » czw sty 07, 2010 10:01 pm
mozecie dac jakies namiary na firmy zajmujace sie regeneracja i zwiekszaniem wsniosow walkow?? jakie polecacie i ile to moze kosztowac??
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 10:06 pm przez
szymons1990 , łącznie zmieniany 1 raz.
PGT T25
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315 Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT
Post
autor: szymons1990 » czw sty 07, 2010 10:02 pm
moze ktos ma taka w poblizu bo pod koniec miesiaca chcialbym poprawic jeden walek a umnie zadnych takich firrm niema
PGT T25
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » czw sty 07, 2010 10:58 pm
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315 Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT
Post
autor: szymons1990 » czw sty 07, 2010 11:06 pm
no i jeszcze jedno jak juz bede robil walek np w rewarze to jakie wzniosy, katy do una 1.3T bylyby najlepsze
PGT T25
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » pn sty 11, 2010 3:55 am
To jest sprawa indywidualna powiazana z modami silnika. Myśle ze w Rewarze zrobia ci to czego bedziesz chcial.
Ja do siebie bede robił własnie wałeczek w Rewarze.
(do dość zgrzebanego silnika)
P.S.
Moge pomoc w lepsiejszych cenach przy jakichs wiekszych zakupach
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315 Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT
Post
autor: szymons1990 » pt lut 05, 2010 9:41 pm
Numer luz zaworowy (mm) czas otwarcia @ 0.1 mm. (stopnie) czas otwarcia @ 1 mm. (stopnie) Max wznios S - W Kąta Max wzniosu S/W (stopnie) Wznios @ GMP Popychacz Sprężynka Talerzyk
(mm.) (mm)
1900220 0.40/0.40 289/267 229/218 10.10/9.05 110/110 1.95/1.25 STD STD STD
1900252 0.15/0.15 278/242 250/212 11.75/9.00 108/108 3.38/0.91 STD STD STD
1900241 0.25/0.25 256/256 221/221 9.55/9.55 106/106 1.65/1.70 STD STD STD
1900200 0.20/0.20 280/280 244/244 10.65/10.65 110/110 2.40/2.40 STD STD STD
1900215 0.30/0.30 271/271 235/235 9.40/9.40 104/104 2.80/2.70 STD STD STD
1900209 0.25/0.25 284/284 252/252 10.75/10.75 110/110 3.05/3.05 STD STD STD
1900229 0.20/0.25 280/256 244/221 10.65/9.55 105/105 3.00/1.75 STD STD STD
1900210 0.25/0.25 284/284 252/252 10.75/10.75 106/106 3.50/3.50 STD STD STD
1900203 0.25/0.25 292/292 258/258 10.45/10.45 106/106 3.65/3.60 STD STD STD
1900213 0.35/0.30 315/324 271/272 11.20/11.30 108/108 4.30/4.20 STD PAC-D95009 STD
POMOCY ktory z tych walkow byscie wybrali??
PGT T25
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » pt lut 05, 2010 10:03 pm
Napisz specyfikacje silnika to mozna probowac doradzic jaki walek
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
hz10
Spamer :P
Posty: 968 Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: hz10 » pt lut 05, 2010 10:15 pm
te wałki to panie do turbo sie wszystkie nie nadają
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315 Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT
Post
autor: szymons1990 » pt lut 05, 2010 10:51 pm
jak narazie to uniak prawie seria 1.3T
jedyne co zrobione to glowica po portingu,planowaniu , wiekszy ic z vw sharana(wielkosciowo jak z 525tds moze minimalnie wiekszy) wydech przelot, mbc turbo narazie IHI ale bede chcial zalozyc gt2056
i przesunac odcinke dlatego walek bedzie musial dac rade, co poradzicie
PGT T25