co lepsze do strojenia ?
- Tschoob
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 355
- Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Warszawa
co lepsze do strojenia ?
ecumaster czy smt6/smt7 ? oba w podobnych cenach,a jak z mozliwosciami...interesowaly by mnie napewno 2 mapy ktore bez problemy bede mogl zmieniac szybko oraz bedzie napewno dodatkowy wtrysk...
Uno 1.3 Turbo seria na miasto 
Uno 1.4 16V - rally car

Uno 1.4 16V - rally car

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
1. Ecumaster
2. Po co Ci dwie mapy?? To tylko naciąganie na kase.
2. Po co Ci dwie mapy?? To tylko naciąganie na kase.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Właśnie, weź ecumajstra i załóż mbc albo ebc - sterując boostem uzyskasz ten sam efekt co na różnych mapach... np. skręcasz sobie doładowanie do wartości na jaką pozwoli Ci wg, a auto masz wystrojone dajmy na to do 1b
i już jest eko

L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
EBC to to samo co MBC, tylko że ma jakiś elektroniczny kontroler.
W EM też można dwie mapy zrobić. A po co? Łatwiej ruszyć efektywnie z doładowaniem 0.5bara a potem się doładować pełną parą, niż palić kapcia przez całą jedynkę i jeszcze kawałek dwójki(jak to mówią kierownicy BMW: Jedyna, dwója i dymu od ch...
).
A jakie masz ECU do swojego silnika?Z fot widać, że z 1.3T.
SMT7 też jest fajną opcją-dużo funkcji, jak EBC, Fuel loop, dwie mapy analogowe, zabawka dla wymagających, którzy nie chcą jakiegoś SA.
SMT6 jedyna świnia obsługująca "bezpośrednio" przepływkę 10V w 1.3T(EM i SMT7 muszą mieć dodatkowy, prosty dzielnik-mnożnik napięcia), przy zaznaczeniu opcji Low deviation całkiem zgrabnie ogarnia sygnał z przepływki.
EM cena do możliwości chyba najlepsza, w zasadzie wszystko czego potrzeba od dobrej świni i jeszcze trochę:). Niestety minusem jest rozdzielczość we/wy analogowego, bo po przemnożeniu przez układ troszkę mało dokładnie można sterować AFRem(ale dzięki interpolacji silnik chodzi całkiem płynnie, na SMT6 nie zawsze się to udaje).
W EM też można dwie mapy zrobić. A po co? Łatwiej ruszyć efektywnie z doładowaniem 0.5bara a potem się doładować pełną parą, niż palić kapcia przez całą jedynkę i jeszcze kawałek dwójki(jak to mówią kierownicy BMW: Jedyna, dwója i dymu od ch...

A jakie masz ECU do swojego silnika?Z fot widać, że z 1.3T.
SMT7 też jest fajną opcją-dużo funkcji, jak EBC, Fuel loop, dwie mapy analogowe, zabawka dla wymagających, którzy nie chcą jakiegoś SA.
SMT6 jedyna świnia obsługująca "bezpośrednio" przepływkę 10V w 1.3T(EM i SMT7 muszą mieć dodatkowy, prosty dzielnik-mnożnik napięcia), przy zaznaczeniu opcji Low deviation całkiem zgrabnie ogarnia sygnał z przepływki.
EM cena do możliwości chyba najlepsza, w zasadzie wszystko czego potrzeba od dobrej świni i jeszcze trochę:). Niestety minusem jest rozdzielczość we/wy analogowego, bo po przemnożeniu przez układ troszkę mało dokładnie można sterować AFRem(ale dzięki interpolacji silnik chodzi całkiem płynnie, na SMT6 nie zawsze się to udaje).
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Jeździłem na seryjnej elektronice z ECM z układem zmieniającym napiecie i wszystko dobrze chodziło. Jak by wywalił przepływkę to układ sie jeszcze upraszcza bo tylko w jedną stronę trzeba dać wzmacniacz.
Regulowac doładowanie mozna tak jak napisał dj_o czyli wg ma seryjnie powiedzmy 0,5 bara a potem przełaczasz przyciskiem na wieksze czy na MBC wpietym równolegle. Kombinowac mozna róznie.
Jezeli zrobisz mape do doładowania 1 bar to bedzie ona chodzić i na 0,5
Regulowac doładowanie mozna tak jak napisał dj_o czyli wg ma seryjnie powiedzmy 0,5 bara a potem przełaczasz przyciskiem na wieksze czy na MBC wpietym równolegle. Kombinowac mozna róznie.
Jezeli zrobisz mape do doładowania 1 bar to bedzie ona chodzić i na 0,5
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: co lepsze do strojenia ?
mam pytanko mysle nad kupnem smt6 bo mam mozliwosc w niskiej cenie uzywka. i tu moje pytanie kable do polaczania smt do kompa jest przez wtyczke com mozna jakos zmeinic ja na usb i bedzie dzialac? w laptopie nie mam niestety com:(
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: co lepsze do strojenia ?
Tylko COM ale mozesz kupić sprzejściówkę z com na USB i tak tez POWINNO działać.adrian055 pisze:mam pytanko mysle nad kupnem smt6 bo mam mozliwosc w niskiej cenie uzywka. i tu moje pytanie kable do polaczania smt do kompa jest przez wtyczke com mozna jakos zmeinic ja na usb i bedzie dzialac? w laptopie nie mam niestety com:(
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: co lepsze do strojenia ?
wlasnie o ten adapter chcialem spytac, bedzie to dzialac czy to jakis pic na wode;>??
Re: co lepsze do strojenia ?
Bedzie dzialac, ja tak mialem podpiete na przejsciowce za 25 zl i smigalo.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: co lepsze do strojenia ?
a to elegancko:D to w takim razie bede kupował:)
Re: co lepsze do strojenia ?
Tylko z tego co wiem to musi byc pelny sprzetowy com na usb zeby dzialalo, a nie wszystkie porty com na usb takie sa.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: co lepsze do strojenia ?
przelotowy tzn?? taki bedzie?? http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... s%C5%82any.
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: co lepsze do strojenia ?
wsk pisze:[...]pelny sprzetowy[/...]
...adrian055 pisze:przelotowy tzn?? [/...]
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Re: co lepsze do strojenia ?
Tyle, że część nieszczęsnych przejściówek stwarza masę problemów - wiem z autopsji ile modeli próbowałem, aż w końcu kupiłem drugiego laptopaZibi122 pisze:Tylko COM ale mozesz kupić sprzejściówkę z com na USB i tak tez POWINNO działać.adrian055 pisze:mam pytanko mysle nad kupnem smt6 bo mam mozliwosc w niskiej cenie uzywka. i tu moje pytanie kable do polaczania smt do kompa jest przez wtyczke com mozna jakos zmeinic ja na usb i bedzie dzialac? w laptopie nie mam niestety com:(

L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT