
blow off
-
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: pn mar 16, 2009 6:24 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: blow off
To ja już ocipiałem 

Było szybkie punto...
Teraz:
Rally Civic ED7 by KGarage in progress
Teraz:
Rally Civic ED7 by KGarage in progress

-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
- Miejscowość: Białystok
- Auto: Inne
Re: blow off
http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?f= ... lit=dzwiek
W tym temacie Zibi122 dał linka, w którym wyraźnie to słychać
W tym temacie Zibi122 dał linka, w którym wyraźnie to słychać

- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
Re: blow off
pytanie z innej bajki
jako ze dotarl domnie bov i zostalo tylko podpiac, zastanawiam sie w ktory dokladnie waz mam wpiac sterowanie. wiem ze waz z podcisnienia idacy do kolektora ssacego, ale ktory to jest? mozecie dac jakies foto bo niechce nic zepsuc 


PGT T25
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: blow off
Dowolny przewód wychodzacy z kolektora ssacego ma podciśnienie jak zamykasz przepustnicę.
Fabryczny DV był podłaczony z trójnika na przewodzie do serwa. Ewentualnie jezeli tam nie masz tego trójnika albo wolnego przewodu to wsadz na którym kolwiek przewodzie trójnik i podłacz.
Fabryczny DV był podłaczony z trójnika na przewodzie do serwa. Ewentualnie jezeli tam nie masz tego trójnika albo wolnego przewodu to wsadz na którym kolwiek przewodzie trójnik i podłacz.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT