Turbo t25/28

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT

Turbo t25/28

Post autor: szymons1990 »

z czystej ciekawosci, :D co o tym sadzicie??sprawdzi sie w unie?? http://allegro.pl/item544041310_turbosp ... 280km.html
PGT T25
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Jesli celujesz w moce 250km to sie sprawdzi , jak mniej to moze byc lagowate :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Post autor: mrowczan »

To jest T25 z wirnikiem kompresora od T28, wiec nie wiem, skad chlop wzial te 280-300km :P A sprawdzic to sie sprawdzi, bo zeliwo wcale nie jest takie duze.
Awatar użytkownika
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT

Post autor: szymons1990 »

przy jakich obrotach zacznie bic??
PGT T25
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Moznaby szacowac ,ze kolo 5tys obr bedzie max boost , moze wiecej ,zalezy jaki setup silnika itd :roll:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT

Post autor: szymons1990 »

a jakie cisnienie zniesie taka i przyokazji jakie cisnienia znosi t25
PGT T25
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Bedzie spory lag i raczej nie bedzie się przyjemmnie jeździć chyba ze chcesz np zrobić samochód na 1/4 mili i dołozysz nitro, które pozwoli wkrecać się szybciej takie turbinie. Moc to tak jak napisał Devil. T25 z ar 49 wydechu i 48 ssania daje spokojnie 1,2 bara teraz i wg wyliczeń da rade do 1,3-1,4. Przy takiej hybrydzie już troszke ciężko się liczy.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Post autor: mrowczan »

Laga tak duzego raczej nie bedzie, u mnie na zeliwie .63 mialem max boost w okolicach 4500 (+wydmuchana uszczelka na wydechowym, wiec pewnie byloby wczesniej), rotor na .64 ma max przy 4000. Zobaczymy dzisiaj/jutro, jak ja na takiej muszli bede mial :P
Awatar użytkownika
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT

Post autor: szymons1990 »

mysle raczej o robieniu go na droge wiec taka turbinka odpada(szkoda bo potencjal duzy)czyli najlepiej T25??
PGT T25
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

to jest t25 ale z AR wydechu 63 a potrzebujesz z 49. Szukaj z Saaba turbo, rovera turbo albo volvo 1,8T. Ewentualnie mozesz popatrzeć za K14, TD04-9 itp. Ważne aby czesc wydechowa nie była za duza bo turbo bedzie późno wstawać. Ważne też aby czesc zimna miała odpowiednia wielkość i aby nadmuchała odpowiednio powietrza. Z moich obzerwacji wynika ze turbiny z diesli 1,9l i powyżej powyżej ale nie ze zmienną regulacją łopatek bedą dobre.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

k14 ma taki sam potencjał jak t25?? ona wielkością nie odbiega od serii??
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

K14 ma miejszy potencjiał niz t25.

tu masz mapy róznych sprezarek i mozna porównać.
http://www.not2fast.com/turbo/maps/

Tu masz jak dobierać spreżarkę.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=43494&hl=

http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Teraz tak patrze ze wg map k14 jest wieksza.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Posty: 793
Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

Będę zakładał do punto k14, ale dokładnie nie wiem jakie a/r ma, bo na muszlach nie pisze :evil: Jednak strona zimna jest takiej samej wielkości, co do gorącej to nie mam pojęcia
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss :)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

No własnie mozliwe ze od strony goracej tez duzo zalezy. Mam w domu rozebraną k14 to w porównaniu do mojej T25 to ona jest mniejsza.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ