
1.6 a 2.0
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Nie zdejmował głowicy, kupił drugi blok z tłokami.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
A w tym 1,6 16V tez chcesz dac mechaniczne??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
kania_ u mnie są zwykłe szklanki z płytkami, tylko z tym że niektóre szklanki są takie ciasne że potrafią zablokować wałek. Podmienię te ciasne szklanki na funkel nówke jeśli nie pomorze to będę musiał pomyśleć o jakimś rozwiercie powiedzmy o 0,1 - 0,2 mm, ile ktoś będzie to potrafił zrobićkania_ pisze:ja zawsze stosowalem mechaniczne szklanki z plytkami
a dlaczego sa jajowate otwory to ci niepowiem, powinny byc okragle
zeby szklanka mogla sie obracac
Pozdrawiam - Binio


- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
A nie prościej samemu papierem przeszlifować??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Najczęściej szklanki blokują się od wyrobionych podpór wałka rozrządu, przeważnie wystarczy się dobrze przypatrzeć na te strefy styku dla podpory i dziury szklanki-zebrać tam nadmiar "ubitego" przez wałek aluminium i szklanka powinna zacząć lekko chodzić.Bini0 pisze:
...u mnie są zwykłe szklanki z płytkami, tylko z tym że niektóre szklanki są takie ciasne że potrafią zablokować wałek. Podmienię te ciasne szklanki na funkel nówke jeśli nie pomorze to będę musiał pomyśleć o jakimś rozwiercie powiedzmy o 0,1 - 0,2 mm, ile ktoś będzie to potrafił zrobić
Nie rozwiercaj dziur, a jak już to liźnięcie na okrągło o 0.01mm; jak powiększysz dziurę o 0.1mm to szklanka będzie stawać Ci bokiem przy wracaniu.
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Poznań
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2e ... e7007.html
A ja chce przykręcić łape do silnika w miejscu gdzie jest seryjnie w sohc ale problem z miejscem. Wymyśliłem z Bini0 aby wywalić rolke prowadzącą a napinacz przesunąć na prawo. Wtedy zrobi się dużo miejsca na mocowanie silnika ale jest pytanie. Czy puszczając prosto pasek w dół i pozbawiając koło wałka rozrządu zazębienia z paskiem o 5 zębów mniej, nie spowoduje to ścięcie paska czy tam nadmiernego drgania na tak dużej długości w porównaniu z serią?
Dodam że stare DOHC nie miały rolki prowadzącej ale znowu nie miały tyle zaworów do napędzania. Rozwiejcie moje dylematy bo nie chce zniszczyć silnika....
A ja chce przykręcić łape do silnika w miejscu gdzie jest seryjnie w sohc ale problem z miejscem. Wymyśliłem z Bini0 aby wywalić rolke prowadzącą a napinacz przesunąć na prawo. Wtedy zrobi się dużo miejsca na mocowanie silnika ale jest pytanie. Czy puszczając prosto pasek w dół i pozbawiając koło wałka rozrządu zazębienia z paskiem o 5 zębów mniej, nie spowoduje to ścięcie paska czy tam nadmiernego drgania na tak dużej długości w porównaniu z serią?
Dodam że stare DOHC nie miały rolki prowadzącej ale znowu nie miały tyle zaworów do napędzania. Rozwiejcie moje dylematy bo nie chce zniszczyć silnika....
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
A czemu chcecie pozbyć się tej rolki?? A nie mozna dac mniejszej rolki np?? sprawdz długośc paska w SOHC w tym miejscu
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Poznań
Pasek został by seria, nie byłoby tylko rolki prowadzącej i inny napinacz - większy.kania_ pisze:Ja bym nie kombinowal z tym bo najwieksza bolaczka tych slinikow to zcinanie paska i zalozcie calowy nie 3/4
a niemozecie dopiac do podloznicy ? orginalna lapa?
Z seryjną łapą problem bo to ma być do zastavy a tam mało miejsca. Na fotce niby jest przykręcona ale robili to Serbowie i prawdopodobnie wypiłowali polowe tej łapy.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
W uno chłopaki z innego forum zrobili to tak:








http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki