Czy możesz jakoś poprzeć swoją niecheć do IC od mastera jakieś doświadczenia itp. ??? czy tak dla lansu lepiej wydac 200zł za chińszczyzneGrzegorz1987 pisze:Nono już sporo lepszy od mastera 2,5dDeviL pisze:http://www.allegro.pl/item443320588_uniwersalny_intercooler_wys_23_cm_od_re5pect.html <- ja polecam taki lub 18cm IC-ek , niby "chinszczyzna" z francji , ale temperatury mocno spadaja
przewody paliwowe, turbo
-
skadubek
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: CK
- Grzegorz1987
- Użytkownik
- Posty: 116
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:18 am
- Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)/ Warszawa
- Auto: Inne
Nie ma być dla lansu, lecz tylko ma spełniać (bezawaryjne użytkowanie) lepsze chłodzenie...Po co wspomniałeś o seryjnym IC z PGTskadubek pisze:Czy możesz jakoś poprzeć swoją niecheć do IC od mastera jakieś doświadczenia itp. ??? czy tak dla lansu lepiej wydac 200zł za chińszczyzneGrzegorz1987 pisze:Nono już sporo lepszy od mastera 2,5dDeviL pisze:http://www.allegro.pl/item443320588_uniwersalny_intercooler_wys_23_cm_od_re5pect.html <- ja polecam taki lub 18cm IC-ek , niby "chinszczyzna" z francji , ale temperatury mocno spadajaNie wiem ja mam jeszcze w garazu orginał od PGT z 95 roku na plastikach stan idelany....
Skoro skąpi się pare $$$ więcej na IC nie mamy oczym mówić.
Niedługo to może przewody gumwe będą kupowane z metra od TIR-ów jako łączniki
Jestem za tym,aby robić raz a porządnie oraz robić to ze smakiem...
Opel Vectra C 2.8 V6 OPC 2008r 420ps 630nm...
- mrowczan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 233
- Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
- Miejscowość: Częstochowa
- Auto: Inne
Na jakiej podstawie stwierdzasz, ze IC z Mastera jest bardziej awaryjny od allegrowej chinszczyzny i ze niby ten drugi bedzie lepiej chlodzic? Bo jak do tej pory nikt na nie nie narzekal, a juz pare takich GT jezdzi. Poza tym masz w planach budowe mocniejszego auta, niz to kozlowe, ze ten uwazasz za niewystarczajacy?Grzegorz1987 pisze:Nie ma być dla lansu, lecz tylko ma spełniać (bezawaryjne użytkowanie) lepsze chłodzenie...
A wracajac do turbin - wie ktos, czy przy zakupie 2-3 sztuk nie trzeba bedzie czasem placic cla? Bo jak tak, to chyba interes stanie sie malo oplacalny...
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Tak naprawde to i przy jednej bedzie cło jezeli wartość bedzie zadeklarowana za duża.
Cło i podatek liczony jest od wartości zadeklarowanej na paczce. Jezeli bedzie to powiedzmy 300$ to do tego trzeba doliczyc około 4% cła i 22% VAT czyli łacznie wyjdzie 380$ a wiec to jeszcze nie tak źle. Ale trzeba wszystko sobie dobrze przekalkulować.
Cło i podatek liczony jest od wartości zadeklarowanej na paczce. Jezeli bedzie to powiedzmy 300$ to do tego trzeba doliczyc około 4% cła i 22% VAT czyli łacznie wyjdzie 380$ a wiec to jeszcze nie tak źle. Ale trzeba wszystko sobie dobrze przekalkulować.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
rozgladam sie za turbina bo wooncu trzeba zaczac jezdzic szamochodem i znalazlem cos takeigo, co sadzicie o takim czyms do pgt
http://www.allegro.pl/item454130084_nowe_turbo_ihi.html
http://www.allegro.pl/item454130084_nowe_turbo_ihi.html
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Jeśli to ma rzeczywiscie taki potencjał to baaaaardzo puźno się będzie nakręcać, dużo za duże 
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl