A dlaczego miałby nie wejść? Pewnie czekają Cię niewielkie przeróbki żeby wszystko zamocować na swoim miejscu, w każdym razie na pewno się zmieści. Komora silnikowa zwykłych uniaków nie różni się pod względem wielkości od tej z UT
lukasz1t pisze:A dlaczego miałby nie wejść? Pewnie czekają Cię niewielkie przeróbki żeby wszystko zamocować na swoim miejscu, w każdym razie na pewno się zmieści. Komora silnikowa zwykłych uniaków nie różni się pod względem wielkości od tej z UT
Moje pytanie jest odrobine inne od tego w pierwszym poście, jednak też dotyczy silnika dlatego niezakładałem innego tematu (po co zaśmiecać forum). A manowicie chciałem się dowiedzieć jak zwiększyć moc silnika w UNO?
Ja bym wycioł katalizator jak masz i albo wstawił w jego miejsce rure albo strumiennice lecz jest to kwestia sporna gdyż po jej założeniu magą sie z z czasem uplić zawory i napewno zmienił bym dolot tak zeby ciągnął zimne powietrze bezpośrednio z poza auta
A masz Uno 1.0 FIRE? Bo tak wynika z tego co przeczytałem w innym Twoim poście. Najprostsze sposoby to np. zmiana filtra, wydechu. Poza tym możesz skombinować wałek np. od fiata punto 1.2 (wersja 75, też z silnikiem FIRE) i splanować głowicę. To takie najprostsze sposoby, które powinny dać przyrost co najmniej kilku KM. Jak chcesz to można się dalej bawić, ale taki silnik już niezbyt będzie się nadawał do codziennej jazdy
co do planowania głowicy to nie jestem pewien czy u 1.0 jest normalnie gaznik jak tak to nie ma problemu ale jak jest monowtrysk to już jest problem bo czujnik zapłonu jest na kolektorze ssacym i sam sie regule czyli po splanowaniu głowicy zapłon sie opóżni i nie jestem pewin czy to coś da
tusiu1988 pisze:Jeżeli masz tylko chęci i ochote to wszystko sie da
i w końcu mam na to konkretniejsze pieniądze
To wrzuć sobie na początek 1,2 75HP. Różnica będzie znaczna i taniej wyjdzie niż rzeźbienie w kosiarce 1.0. A jak CI się potem znudzi moc to zawsze możesz zrobić instalacje turbo na co szlak jest przetarty przez niejednego użytkownika.