problem z odpaleniem

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

problem z odpaleniem

Post autor: ostry »

sorki że znowu nowy temat ale mam wielki problem po remoncie silnika.

rozrząd jest tak; koło na wale jest na znak (wcięcie na kole ze strzałką obok czujnika), koło od wału na znaku (wcięcie praktycznie pionowo w duł pokrywa się z takim stożkiem na głowicy, chyba dobrze) przy tym krzywki na 1 w góre na 4 w duł
zapłon; palec na znak na 4 świece

wszystko niby ok ale nie pali niekiedy walnie po wydechu ale rzadko, iskra jest a świece zalewa i co może dziwne ale przykładałem zapalniczke do dolotu i do wydechu, i co wydech ogień wciągał a dolot dmuchał !?!

nie wiem co o tym myśleć, a tak dla pewności to jaki kolor wtyczki do czujnika temp. wody ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Post autor: Luu »

Znak na kole wałka rozrządu pokrywa ci sie wypukłym punkcikiem na wysuniętej obudowie pokrywy rozrządu?
Uno Turbo 1.4 mk2
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

kurde dzięki zabacze jutro bo ja se tam inny znalazłem fart że nie pokrzywiłem zaworów
Obrazek
Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Post autor: Luu »

pisząc pokrywe rozrządu miałem na myśli plasikowy trójkącik obudowy paska rozrządu ;)
pozdro
Uno Turbo 1.4 mk2
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

to tak ma być ?
Załączniki
5177gates.gif
5177gates.gif (5.18 KiB) Przejrzano 7815 razy
Obrazek
Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Post autor: Luu »

Tak, pamiętając o wysuniętym plastiku :)
Uno Turbo 1.4 mk2
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

U mnie w dohc silniku widac znaki na takim kwadracie w obudowie tam od walkow , a kiedys jak mialem zle ustawione to tak jak wyzej napisane , dolot byl wydechem i na odwrot :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

i odpalił dzieki za pomoc tylko nie wiem dlaczego wolne obroty to 1000 czyli ok ale kręci sie do prawie 8 turbo mam k14 i sportowy wałek jak to coś do tego ma
pozdro
Obrazek
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Po remoncie odrazu do końca kręcisz :roll: :roll:
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

nie, dałem żeby se pochodził jakiś czas a jak się nagrzał to se przygazowałem i poleciało prawie do 8
Obrazek
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Pewnie nie masz odcinki 8) albo przesuniętą chyba częsty zabieg w UT
Awatar użytkownika
niuniek173
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 7:42 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Włocławk

Post autor: niuniek173 »

ostry napisał:
i odpalił dzieki za pomoc tylko nie wiem dlaczego wolne obroty to 1000 czyli ok ale kręci sie do prawie 8 turbo mam k14 i sportowy wałek jak to coś do tego ma
pozdro


Głowica była naprawiana tzn zawory itd??Ja też tak miałem po remoncie trzeba wyregulować obroty :D
Fiat Uno 1.3 turbo mk1 105hp- było
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

to jak tą odcinke zrobić gdzie to jest ?
Obrazek
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

Witam, problem jak w temacie ciężko zapala a mianowicie jak jest zimny musze dość długo kręcić żeby zapakił po zapaleniu 1,100 na silniku czyli niby ssanie działa przedtem tak nie miałem nie wiem dlaczego i zauważyłem że jak przekręce zapłon to pompa paliwa nie idzie a powinna przez chilke iść co to może być??? a i jeszcze mam dużo nagaru na swiecach powiedzcie mi na mierniku spalin ile powinno być 2 czy 1
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

Bardzo prosze o pomoc do poprzedniego postu
ODPOWIEDZ