tylko ,ze 1.3-1.4t kupi z osprzetem w cenie samego silnika 1.2 pewnie , a potem trza sie jeszcze bawic w dokladanie , przerabianie , strojenie . Jak juz cos to lepiej ladowac 1.4 16v 95km i uturbiac

[/quote]
to fakt ale wsadzenie tego do SC/CC to babranie sie w...... po za tym strasznie nisko masz miske olejowa i nie wiesz kiedy wyrwiesz + maske trzeba podniesc by sie zmiescil.. nie wspomne o okablowaniu itd..
jak bys chcial turbic 1.4 16V to na dziej zycze powodzenia.... do dzis niewiele osob dalo sobie rade z 1,2 16V wiec 1,4 to juz raczej totalnie odpada... jak turbic to tylko 1,2 8v

po za tym silnik (sam silnik) jaki on potrzebuje to koszt okolo 1000zl bo osprzet podejdzie z 1.1 ktory on ma... wiec powiedzmy swapowanie jego manela wyszlo by 1500zl ale odejmij od tego kwote za sprzedany silnik 1,1

no i potem kwestia wsadzenia turbo.. najlepiej z VW 1.8T pasuje fajnie ceny przystepne.. kolektor mozna wykorzystac z silnika 1,1 .... no i ogolnie kwestia jaka moc chce kolega uzyskac ale powiem ci ze przy 107KM w CC juz jest milo na doladowaniu chyba (05bar) jak sie nie myle

przy 0.7 czy 0.8 cos kolo 140KM

no i waga niecale 800kg

robi z tego auta samolot
