Autodiagnoza

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

zdzis
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 6:00 pm
Auto: Uno 1.3T

Autodiagnoza

Post autor: zdzis »

Cześć,

punciaj nie chodzi tak jak powinien, nie ma wolnych obrotów(albo faluja, albo gaśnie) nie ma pełnej mocy.
zaświecą się kontrolka awarii silnika.
Bardzo proszę o tabele kodów usterek, może cos mi to da.
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

szukajka nie działa :lol: :?:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
zdzis
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 6:00 pm
Auto: Uno 1.3T

Re: Autodiagnoza Punto GT

Post autor: zdzis »

szukajka wkońcu znalazła...
wyświetla sie błąd 1223 - niewłaściwy skład mieszanki- czy mial ktoś taki problem. prosze pomóżcie.
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Autodiagnoza Punto GT

Post autor: Eagle »

zdzis pisze:szukajka wkońcu znalazła...
wyświetla sie błąd 1223 - niewłaściwy skład mieszanki- czy mial ktoś taki problem. prosze pomóżcie.
ja bym wykrecil wszystkie swiece je obejrzal czy sa czekoladowe :D sprawdzil swiece czy daja iskre jak nalezy, potem sprawdzil wtryski i podpial manometr czy panuje wlasciwe cisnienie na listwie
Punto GT 2.0 8VT
zdzis
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 6:00 pm
Auto: Uno 1.3T

Re: Autodiagnoza Punto GT

Post autor: zdzis »

Eagle pisze:
zdzis pisze:szukajka wkońcu znalazła...
wyświetla sie błąd 1223 - niewłaściwy skład mieszanki- czy mial ktoś taki problem. prosze pomóżcie.
ja bym wykrecil wszystkie swiece je obejrzal czy sa czekoladowe :D sprawdzil swiece czy daja iskre jak nalezy, potem sprawdzil wtryski i podpial manometr czy panuje wlasciwe cisnienie na listwie
świece wymieniłem na nowe (NGK) a wtryski jak sprawdzić? jakie powinno być ciśnienie...
z góry dzięki:)
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

przeplywka albo sonda lambda
zdzis
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 6:00 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: zdzis »

dr kozioł pisze:przeplywka albo sonda lambda
można te elementy jakoś zweryfikować, czy są uszkodzone?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Sonde mozesz w ciemno wymienić bo koszt to jakies 100zł

Jak się nie poprawi to szukaj dalej
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Ja tak mialem to trzabylo wiazke poprawiac i moze cewke/modul
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

a kiedy ci się ten błąd zapala??

bo może to coś z pompą paliwa lub zapchany filtr paliwa!!

ja miałem zamałą i tak wyskakiwał jak się cisneło
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Autodiagnoza Punto GT

Post autor: Eagle »

zdzis pisze:
Eagle pisze:
zdzis pisze:szukajka wkońcu znalazła...
wyświetla sie błąd 1223 - niewłaściwy skład mieszanki- czy mial ktoś taki problem. prosze pomóżcie.
ja bym wykrecil wszystkie swiece je obejrzal czy sa czekoladowe :D sprawdzil swiece czy daja iskre jak nalezy, potem sprawdzil wtryski i podpial manometr czy panuje wlasciwe cisnienie na listwie
świece wymieniłem na nowe (NGK) a wtryski jak sprawdzić? jakie powinno być ciśnienie...
z góry dzięki:)
a kable WN ? wykrec swiece i sprawdz czy iskra jest w ten sposob dowiesz sie czy jest to problem zaplonu czy paliwa

sonde mozesz sprawdzic wpinajac sie w kabel sygnalowy miernikiem nap powinno 0,2 do 0,9 V jesli jest inne tzn ze sonda uszkodzona lecz nie jest to 100% pewna metoda bo moze przeklamywac wartosci ale nie wiecej niz 1V
lecz jesli sonda walnieta to komp powinien se ja symulowac swieci sie kontrolka wtrysku ale autko smiga normalnie
sproboj ja odlaczyc i pojezdzic w trybie emulacji jesli dalej sie dzieje to samo to nie sonda (jak sonda odlaczona to bedzie sie kontrolka wtrysku swiecic ale autko powinno smigac normalnie przynajmniej moje jezdzilo normalnie tylko palilo duzo wiecej :)

nie stety przeplywki nie wiem jak sprawdzic

cisnienie paliwa powinno byc 2,5 bara o ile dobrze pamietam
wtryski mozna sprawdzic wyjmujac listwe i patrzac jak one sobe sikaja jezeli jakis nie domaga odrazu zauwazysz

powodzenia
Punto GT 2.0 8VT
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Autodiagnoza Punto GT

Post autor: Eagle »

Eagle pisze:
zdzis pisze:
Eagle pisze: ja bym wykrecil wszystkie swiece je obejrzal czy sa czekoladowe :D sprawdzil swiece czy daja iskre jak nalezy, potem sprawdzil wtryski i podpial manometr czy panuje wlasciwe cisnienie na listwie
świece wymieniłem na nowe (NGK) a wtryski jak sprawdzić? jakie powinno być ciśnienie...
z góry dzięki:)
a kable WN ? wykrec swiece i sprawdz czy iskra jest w ten sposob dowiesz sie czy jest to problem zaplonu czy paliwa

sonde mozesz sprawdzic wpinajac sie w kabel sygnalowy miernikiem nap powinno 0,2 do 0,9 V jesli jest inne tzn ze sonda uszkodzona lecz nie jest to 100% pewna metoda bo moze przeklamywac wartosci ale nie wiecej niz 1V
lecz jesli sonda walnieta to komp powinien se ja symulowac swieci sie kontrolka wtrysku ale autko smiga normalnie
sproboj ja odlaczyc i pojezdzic w trybie emulacji jesli dalej sie dzieje to samo to nie sonda (jak sonda odlaczona to bedzie sie kontrolka wtrysku swiecic ale autko powinno smigac normalnie przynajmniej moje jezdzilo normalnie tylko palilo duzo wiecej :)

nie stety przeplywki nie wiem jak sprawdzic

cisnienie paliwa powinno byc 2,5 bara o ile dobrze pamietam bedzie sie zmieniac wzgledem cisnienia w kolektorze
wtryski mozna sprawdzic wyjmujac listwe i patrzac jak one sobe sikaja jezeli jakis nie domaga odrazu zauwazysz

powodzenia
Punto GT 2.0 8VT
Awatar użytkownika
paullo
Użytkownik
Posty: 138
Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: N Y S A

autodiagnoza

Post autor: paullo »

mam taki problem, jak jeżdże spokojnie tzn. do około 4.000obr/min to kontrolka wtrysku nie świeci, jak zaś troche go przycisne wyżej to zaświeca się kontrolka wytyskujak odpuszcze na wolne obroty to po 10 sekubdach gaśnie.
mam prośbe, kiedyś czytałem o czymś takim jak autodiagnoza, że jakoś klemy się łączy czy coś takiego i kontrolka miga ileś razy i czyta się z tego błąd.
może ktoś wie jak się to robi szczegółowo, krok po kroku i czy ktoś ma może talele błędów
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Post autor: Ósmy »

http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_46ae42d67805f9848.jpg
Proszę :] . Na dole powiększ sobie fotkę i poczytaj to jest bardzo proste.
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
Awatar użytkownika
paullo
Użytkownik
Posty: 138
Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: N Y S A

Post autor: paullo »

dzięki Ósmy.
ODPOWIEDZ