ziuzio pisze:Orzesz Ty bez pługa... no nieźle dostał ten blok:).
Z 1.3T będzie pasował, wizualnie trochę inny, ale wymiary te same, układ tłokowo-korbowy z 1.4T wchodzi w blok 1.3T bez problemu. I masz nawet już głowice z 1.3T, więc wszystko będzie grać:).
A czy mocowania silnika tez sa takie same?
No i czy bardzo na tym ucierpia osiagi? 1.3T ma jednak sporo mniejsza moc niz 1.4T Te roznice mocy wynikaja glownie z pojemnosci czy raczej innego osprzetu?
ziuzio pisze:Orzesz Ty bez pługa... no nieźle dostał ten blok:).
Z 1.3T będzie pasował, wizualnie trochę inny, ale wymiary te same, układ tłokowo-korbowy z 1.4T wchodzi w blok 1.3T bez problemu. I masz nawet już głowice z 1.3T, więc wszystko będzie grać:).
A czy mocowania silnika tez sa takie same?
No i czy bardzo na tym ucierpia osiagi? 1.3T ma jednak sporo mniejsza moc niz 1.4T Te roznice mocy wynikaja glownie z pojemnosci czy raczej innego osprzetu?
Mocowania pasują bez problemu, jeżeli założysz swój wał z korbami i tłokami to dalej będziesz miał 1.4T na mocniejszym bloku z 1.3T:).
Różnice mocy między 1.3T a 1.4T wynikają głównie z innych: elektroniki i dmuchawki w tych silnikach:). Pojemność(różnica zaledwie 71cm3:)) ma minimalne znaczenie:).
Mocowania pasują bez problemu, jeżeli założysz swój wał z korbami i tłokami to dalej będziesz miał 1.4T na mocniejszym bloku z 1.3T:).
Różnice mocy między 1.3T a 1.4T wynikają głównie z innych: elektroniki i dmuchawki w tych silnikach:). Pojemność(różnica zaledwie 71cm3:)) ma minimalne znaczenie:).
Ok, no to robie zmiane bloku na ten od 1.3T
wielkie dzieki za pomoc:)
no to mam kolejny problem:(
przy wymianie bloku rozpadlo mi sie jakies takie czarne pudeleczko boscha, ktore odpowiada za sterowanie wtryskiwaczami. Czy ma moze ktos cos takiego na sprzedaz?
Czy chodzi Ci o taką czarną obudowę na kablach, która jest na listwie?
Jeśli o to, to jest to tylko osłona, nie mająca innej misji niż estetyczne ułożenie kabelków:).
Jeżeli to coś innego to najlepiej sprecyzuj gdzie to pudełeczko jest i ile kabli sie do niego podłącza.
ziuzio pisze:Czy chodzi Ci o taką czarną obudowę na kablach, która jest na listwie?
Jeśli o to, to jest to tylko osłona, nie mająca innej misji niż estetyczne ułożenie kabelków:).
Jeżeli to coś innego to najlepiej sprecyzuj gdzie to pudełeczko jest i ile kabli sie do niego podłącza.
To cos z boku ma takie bolce ktore sie wtyka do kostki w poblizu akumulatora. podczas odpinania tego od kostki boczna strona z bolcami wyleciala razem z połową plytki z jakimis ukladami. Na obudowie jest napis Bosch i cyferki. Wymiary tego to tak na oko 5cm dlugosc z 2 cm szerokosc i moze 3 cm wysokosc.
Jutro byc moze bede mial zdjecie.