Strona 1 z 2

T2 uno turbo T3 escort rs turbo - roznica?

: sob wrz 16, 2006 12:01 am
autor: Lui
Czy flansze turbin różnią się?

Może ktoś ma jakieś katalogi na podstawie ktorych może powiedzieć jakie są różnice - jeśli są

znalazłem t3:

Obrazek

: sob wrz 16, 2006 12:13 am
autor: DeviL
Roznia sie , T3 ma wieksza czesc goraca sporo od T2 . A co zastanawiasz sie jakie turbo brac czy masz T2 i myslisz ,ze T3 wejdzie ? Odpowiedz brzmi NIE :wink:

: sob wrz 16, 2006 12:21 am
autor: Lui
no właśnie, tak mi mówi ten co chce sprzedać, ze nie wejdzie bo jest inna flansza, ale można kolektor przerobić na inną flanszę :)

hmm a t28 podejdzie ? może część wydechowa od t28?

: sob wrz 16, 2006 12:33 am
autor: DeviL
Hmm no nie wiem , przeplyw spalin powinien byc niezaklocony , moze sie uda , w gliwicach spawaja zeliwo jak cos :wink:

PS: nie wiem czy T2 nie bylo na 3 sruby do kolektora ? W T3 jest na 4

T28 ma chyba czesc goraca jak T2 chyba wiec by podeszlo , ale moge sie mylic , trzaby obadac najlepiej .

: sob wrz 16, 2006 8:01 am
autor: ZibiUT
T25/28 ma taką sama flansze jak T2 i jak IHI RHB5 VL5/7 czyli tak jak było w UT 1,4T lub PGT

: sob wrz 16, 2006 9:09 am
autor: Bini0
Lui pisze:no właśnie, tak mi mówi ten co chce sprzedać, ze nie wejdzie bo jest inna flansza, ale można kolektor przerobić na inną flanszę :)

hmm a t28 podejdzie ? może część wydechowa od t28?
To moglby byc problem bo kolektor jest zeliwny a to ustrojstwo nie jest zbyt pewne po spawaniu

: ndz lis 19, 2006 9:20 pm
autor: rosssssa
Co by nie zakładać nowego teamtu.
Zapytam się tutaj.

Jak będzie się zachowywała turbina T3 w moim GT??
A jaka różnica będzie przy turbinie T3/T4??

: ndz lis 19, 2006 10:07 pm
autor: DeviL
Moment obrotowy bedzie w wyzszej partii ,wiecej mocy wycgiagniesz,lag sie zwiekszy, ogolnie bedzie wypas :twisted: Czy taka odpowiedz Cie satysfakcjonuje ? :wink:

: ndz lis 19, 2006 10:09 pm
autor: rosssssa
A jaka różnica jest między T3 a T3/T4??

: ndz lis 19, 2006 10:33 pm
autor: DeviL
Inny max przeplyw = inna max moc mozliwa do uzyskania :wink:

: pn lis 20, 2006 8:03 am
autor: rosssssa
A czy różnicy w ładowaniu nie będzie??

Czy będą zaczynać mniej więcej w tym samym momencie ładować??

: wt lis 21, 2006 2:47 pm
autor: Pumba_bielsko
to i ja sie dozuce do tematu
czy wejdzie kkk 0,3

i czym sie rózni od kkk 0,4(to ze wielkościa to wiem ale która lepsza to uniacza

: wt lis 21, 2006 3:41 pm
autor: ZibiUT
Zalezy do czego ma być uniacz. Jak do normalnej jazdy to pewnie kkk03 lepiej bo od dołu bedzie ładować ale na górze moze byc juz kiepsko a kkk04 penie troszkę wiekszy lag ale wiecej na górze.

Wiem ze do Punto 1,2 wkładają kkk03 i 04 i generalnie od 2500 już pompuje

: wt lis 21, 2006 7:23 pm
autor: DeviL
K03 to taki odpowiednik t25 , a k04 - t3 , mniej wiecej . Waldek ma w puncie 1.2 k03 turbine max moment ~3400 , pompuje od jakis 2000 do jakis 5000 , tak sadze patrzac na jego wykres .
rosssa ty juz z t3/t4 nie przesadzaj , t3 bedzie az nadto , chociaz mnie ciekawi jak to bedzie smigac z taka sprezarka :twisted:

: wt lis 21, 2006 7:46 pm
autor: rosssssa
DeviL pisze: rosssa ty juz z t3/t4 nie przesadzaj , t3 bedzie az nadto , chociaz mnie ciekawi jak to bedzie smigac z taka sprezarka :twisted:
Pamiętaj że ciekawość to pierwszy stopień do piekła :twisted:

Siem okaże.

Bo gość ma do srzedania T3/T4 za około 1000, ale chyba masz racje wezme to T3 i będziem śmigać na tym :twisted:

tylko do wiosny będzie trzeba poczekać :wink: