Strona 1 z 4
Tarcze i hamulce 257 mm
: sob sie 26, 2006 8:29 pm
autor: ZibiUT
Taki oto zestawik już pewnie we wtorek trafi na przód mojego UT
: sob sie 26, 2006 11:06 pm
autor: DeviL
Seryjnie bylo w uno 257mm wentylowane czy cos przerabiales? Tez mnie to czeka

: ndz sie 27, 2006 10:20 am
autor: ZibiUT
W uno seria to 240 mm wentylowane
To sa 257 z palio weekend
: ndz sie 27, 2006 12:43 pm
autor: Yannick
W uno seria to 240 mm wentylowane
To sa 257 z palio weekend
Zaciski też wymieniasz, czy przerabiasz oryginały? w drugim przypadku fotorelacja z wymiany mile widziana

.
Fajnie się błyszczą...
: ndz sie 27, 2006 12:54 pm
autor: ZibiUT
Wymianiam zaciski i jarzma.
Fotorelacja bedzie
: czw wrz 14, 2006 11:53 pm
autor: ZibiUT
A wiec jarzma i zaciski wymienione.
Nic a nic nie trzeba przerabiać ani dorabiać.
Poprostu odkręca się jarzna stare i przekręca nowe. NIestety nie ma fotek bo nie miał aparatu.
Dobrze jest odrazu wymienić przewody hamólcowe przednie i dac takie z CC bo są dłuższe i nie bedą się tak napinac
: pt wrz 15, 2006 3:23 pm
autor: Yannick
A wiec jarzma i zaciski wymienione.
Nic a nic nie trzeba przerabiać ani dorabiać.
Poprostu odkręca się jarzna stare i przekręca nowe.
Dobrze wiedzieć

.
A jak odczucia? Hamowanie poprawiło się dużo?
: pt wrz 15, 2006 4:13 pm
autor: ZibiUT
Zrobiłem dopiero 30 km a wiec nie dotarte ale czuć już ze lekkie naciśnięcie hamulca powoduje hamowanie choć pedał lekko dalej wpada.
Jak się dotrą to dam znać. Ja z tyłu mam jeszcze bębny wiec niedługo bede zakładał tarcze. Wtedy bede miał pewnie dopiero dobre heble.
: pt wrz 15, 2006 6:18 pm
autor: DeviL
Czekam na info bo ide podobna droga , na przod chce 257mm wentyle , na tyl 240mm (te co na przodzie mam teraz). Ciekawe co potrzeba by zrobic z tylu tarcze , ponoc belki nie trzeba zmieniac
: pt wrz 15, 2006 7:24 pm
autor: rosssssa
DeviL pisze:Czekam na info bo ide podobna droga , na przod chce 257mm wentyle , na tyl 240mm (te co na przodzie mam teraz). Ciekawe co potrzeba by zrobic z tylu tarcze , ponoc belki nie trzeba zmieniac
Nie wiem jak w MKII ale w mkI żeby wsadzić hamulce od GT t tylko jedną blache się wymienia lub dorabia.
To ty jeszcze jeździsz na seryjnych hamplach

Ty się lepiej na AK nie pokazuj

: pt wrz 15, 2006 7:56 pm
autor: DeviL
rosssssa pisze:DeviL pisze:Czekam na info bo ide podobna droga , na przod chce 257mm wentyle , na tyl 240mm (te co na przodzie mam teraz). Ciekawe co potrzeba by zrobic z tylu tarcze , ponoc belki nie trzeba zmieniac
Nie wiem jak w MKII ale w mkI żeby wsadzić hamulce od GT t tylko jedną blache się wymienia lub dorabia.
To ty jeszcze jeździsz na seryjnych hamplach

Ty się lepiej na AK nie pokazuj

A co to AK ? Armia Krajowa ?

Jaka blache sie wymienia ?
: pt wrz 15, 2006 9:40 pm
autor: ZibiUT
DeviL pisze:Czekam na info bo ide podobna droga , na przod chce 257mm wentyle , na tyl 240mm (te co na przodzie mam teraz). Ciekawe co potrzeba by zrobic z tylu tarcze , ponoc belki nie trzeba zmieniac
Własnie wróciłem po kolejnych 30 km i musze powiedzieć ze co hamowanie to zaczyna byc coraz lepiej. Jeszcze widac ze klocki nie trą o całą powierzchnię tarczy bo ślad jest mały. Takie hample powinny być seryjnie w UT.
Co do Punto GT to nie wiem jak jest tylnie zawieszenie rozwiązane wiec nie wypowiem się. W UT z tyłu sa tarcze 227 mm tak jak przód seria w N/A.
: pt wrz 15, 2006 10:05 pm
autor: DeviL
Gadalem wlasnie z kims , w punto2 , wystarczy znalesc zaciski z hgt na tyl , wywalic bebny do belki dokreca sie zacisk , daje sie tarcze , podpina przewody i jazda. Mam tez inna opcje na przod , jak co bede miec do sprzedania zaciski i jarzma z punto gt
: pt mar 13, 2009 6:08 pm
autor: MarcinSw
Witam kupiłem te same tarcze ATE power disc i odrazu nasuneło mi sie pytanie dlaczego moje tarcze sa całe matowe i wygladaja tak :
http://img.nokaut.pl/p/0a/90/0a90528517 ... 00x500.jpg
podczas gdy twoje Zibi świeca sie jak lampki na choince czy nie została mi sprzedana jakas podróba ?
: sob mar 14, 2009 7:38 am
autor: ZibiUT
to tylko efekt odbicia lampy błyskowej.