Strona 1 z 1

brak iskry

: czw sie 24, 2006 9:33 pm
autor: maciek
Witam,
już prawie miałem wyjeżdzać a tu kolejny problem.
Auto przechodziło generalny remont więc postanowiłem zafundować sobie elektrykę szyb i sprawny fabryczny centralny zamek.. tak się niefortunnie złożyło że przy zabawie ze sterownikiem zamka wpiołem go w miejsce przekaźnika szyb i na odwrót. Objawem był (po przekręceniu kluczyka)dym z kabelka łączącego przekaźnik szyb (niebieski) z puszką bezpieczników. Później nastąpiła wymiana kabelka i powrót do stanu wyjściowego.
Jeśli ktoś korzysta z podręcznika Haynesa to zamieniłem nr 94 z 98 rozdział 14/42. Spalił się przewód (L)łączący zacisk 85 elementu 94 z puszką bezp. (83)
Po wymianie wszystko działa ok tylko nie ma prądu na cewce..
Gdzie szukać przyczyny. Szukając dostępu do przekaźników grzebałem pod dechą i od strony zegarów. Mogłem coś rozłączyć. Czy po przekręceniu kluczyka powinien pojawić się prąd na złączu cewki?
Jeśli ktoś ma pomysł jak to zdiagnozować to proszę o pomoc.
ps.
W 1.4 jest jetronic?
w 1.3 był na przegrodzie z prawej strony a teraz szukam i nic...

: sob sie 26, 2006 8:28 pm
autor: maciek
i po sprawie..

: sob sie 26, 2006 8:53 pm
autor: Yannick
Co mu było?

: ndz sie 27, 2006 1:19 am
autor: maciek
śmieszna historia - brak styku na stacyjce ( dwa pomarańczowe w kostse 3 pinowej), a później pod maską złącze ze stacyjki na "power modul"
Ogólnie pierdoła, a już chciałem multiplexa zmieniać..
ps
przy okazji w Hayes'ie jest błąd w schemacie połączeń el. szyb -chyba należy im się opr. :)