Strona 1 z 3

UT 4x4 11,97 s

: sob lip 08, 2006 12:17 pm
autor: ZibiUT

Re: UT 4x4 11,97 s

: sob lip 08, 2006 6:57 pm
autor: Bini0
No fajne cacko - szkoda ze nie ma szczegolow technicznych, ale stawial bym na jakiegos dohc`ka

: ndz lip 09, 2006 6:52 pm
autor: kania_
etam cacko jak tzreba to pchac by wystartowalo :P

: ndz lip 09, 2006 7:16 pm
autor: Yannick
Perpetum mobile ;). Wystarczy popchnąć i już jeeeeeeeedzieeee ;)

: wt lip 11, 2006 2:49 pm
autor: jugo500
ciekawe jaki tam siedzi silnik , ale czas taki sobie jak na takie auto :wink:

: wt lip 11, 2006 3:42 pm
autor: ZibiUT
pewnie jakies 2,0 z integrale albo cos comozna ladnie zpiać z tylnim napędem.

: wt lip 11, 2006 4:50 pm
autor: Bini0
Zibi122 pisze:pewnie jakies 2,0 z integrale albo cos comozna ladnie zpiać z tylnim napędem.
Najprawdopodobniej i cale przeniesienie napendu z jakiejs lanci 4x4 bo nawet wydech wychodzi bokiem bo nie bylo miejsca przez most

: śr lip 12, 2006 4:43 pm
autor: jugo500
No dobra , wszystko ładnie pięknie . tylko co z przeniesieniem napędu . zakładając ,że skrócili półośki i zostawili unowskie sanki to jak je ominęli puszczając wał ?? i co z tyłem ?? to uno nie jest poszerzone więc musieli coś pokombinować z zawieszeniem tyłu . jeżeli ktoś natknie się na plany jak to zrobić to dajcie znać . Bo sss zaczęło się rozpierdzielać i wali mnie już w jakiej klasie będę :twisted: :twisted: :twisted:


to oczywiście tylko spekulacje : narazie

: śr lip 12, 2006 7:55 pm
autor: tomeQ
"Italian Fiat Uno, property of Gustavo, underwent a change of motor, since 1.4cc I keep to even give it him to place Fiat 2.0cc of Fiat Tempra. The same account with pistons and original connecting rods, on the other hand the pistons are forged, the cover and the levy is original, those that once found the car began to look for a possible improvement in this factor, that stops to develop the initial completion prefer that to start of this form. The motor account with a Weber 48/48 Idf, to intercooler, a Turbine Garret T4, pump Bosch gasoline, escapes of 2"1/2, the box is original of Fiat Uno Turbo i.e and think to use it with jet fuel and a pressure of 1.2kg."

Obrazek
Obrazek

Seryjna skrzynia z uno t.ie ?? Predzej caly naped z tempry 4x4, roznica w szerokosci to jakies 10cm, przy felgach z duzym et i podgieciu blotnikow mogloby sie zmiescic.

Ps. Witam w szeregach uzytkownikow forum.

: śr lip 12, 2006 8:11 pm
autor: jugo500
jak ktoś trafi na fotki podłogi to bardzo proszę o linka 8) 8)

: śr lip 12, 2006 8:15 pm
autor: tomeQ
Jak koniecznie chcesz fotki 4x4 w uno to wejdz na http://enfierrados.com/ w gifa novedades i poszukaj srebrnego uno z napedem z audi s3.

: śr lip 12, 2006 8:23 pm
autor: jugo500
ja pierdziele tomek czy ty nie przestaniesz mnie zaskakiwać , Dzięki , może znasz numery totolotka na sobotę ??

: śr lip 12, 2006 9:52 pm
autor: tomeQ
Numery w totka, aa tak gdzies mialem, jak znajde na dysku to Ci podesle ;)
Ponizej znane juz wszystkim uno z risiengineering i kawalek napedu:

Obrazek
Obrazek

: śr lip 12, 2006 10:43 pm
autor: jugo500
risi znam na wylot (tak myśle) ale niestety ich uno nie wygląda naturalnie :roll:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... =integrale :wink:

: czw lip 13, 2006 12:50 am
autor: Lui
bardzo ciakawa instalka... bo na gaźniku, żadko spotykane :)