Strona 1 z 1

przepływka

: wt maja 23, 2006 3:41 pm
autor: bubu_86
Czy ma ktoś z Was informacje dotyczące regulowania przepływki bo podejrzewam ze to waśnie ona u mnie "siedzi".

: wt maja 23, 2006 3:59 pm
autor: ziuzio
A o jaką regulację chodzi? Jeżeli taką normalną, to najlepiej jeżeli podjedziesz sobie gdzieś na analizator spalin i doregulujesz tą śrubką na imbusa:).
A jeżeli siedzi oznacza, że ścieżki są poprzecierane lub dają niewłaściwy sygnał to już się nic nie poradzi:|.
Natomiast gdy chcesz się nią pobawić, tzn. naciąganie sprężyny to tak:
-na dzień dobry musisz ściągnąć ten plastikowy dekielek,
-oporność na zamkniętej klapce powinna wynosić ok. 300ohm,
-bawisz się tak sprężyną aby na zapalonym silniku, na wolnych obrotach, sygnał z przepływki wynosił ok. 5.10~5.45V,
-przy zdjętej rurze wlotowej do przepływki powinno być słychać cichutkie 'gwizdanie' zasysanego powietrza.
Przy takich ustawieniach silnik w miarę normalnie pali i jest w większości przypadków bezpiecznie:).

: wt maja 23, 2006 6:25 pm
autor: bubu_86
Tak wogole to u mnie Uniacz wkręca sie tylko do 4 tysi i podejrzewam ze to przepływka. WG sprawdzałem i działa, dolot też - turbo przy załozonym MBC ładuje do ok 0.8bara. Tak wogole to nim teraz nie jezdze bo przecierz szkoda silnika :evil:

Jak macie jakieś pomysły to wrzucajcie na forum...

: śr cze 18, 2008 11:49 am
autor: Luu
ziuzio pisze:A o jaką regulację chodzi? Jeżeli taką normalną, to najlepiej jeżeli podjedziesz sobie gdzieś na analizator spalin i doregulujesz tą śrubką na imbusa:).
A jeżeli siedzi oznacza, że ścieżki są poprzecierane lub dają niewłaściwy sygnał to już się nic nie poradzi:|.
Natomiast gdy chcesz się nią pobawić, tzn. naciąganie sprężyny to tak:
-na dzień dobry musisz ściągnąć ten plastikowy dekielek,
-oporność na zamkniętej klapce powinna wynosić ok. 300ohm,
-bawisz się tak sprężyną aby na zapalonym silniku, na wolnych obrotach, sygnał z przepływki wynosił ok. 5.10~5.45V,
-przy zdjętej rurze wlotowej do przepływki powinno być słychać cichutkie 'gwizdanie' zasysanego powietrza.
Przy takich ustawieniach silnik w miarę normalnie pali i jest w większości przypadków bezpiecznie:).
hej, mam pytanko, jak sprawdzić tą oporność i napięcie na przepływce? Gdzie sie trzeba wpiąć?