Strona 1 z 2
jak wyciagnac kolektor wydechowy
: pn maja 15, 2006 9:26 am
autor: Lui
kurcze coś auto zaczęło pierdzieć, szczegolnie po tym jak skrzynia spadła....
ale nie ważne, pierdzi, napewno jest to w okolicach kolektor/downpipe żadne łączenie....
chcę wytargać kolektor razem z turbo i DP żeby sprawdzić gdzie jest jakaś nieszczelność...
no więc jak wyciągnąć kolektor z turbo????
boję się o przewody olejowe żeby jakichś gwintów nie purywać bo będą problemy
jakieś instrukcje bym potrzebował
i odrazu pytanko ile kosztuje, (nowe, dorabiane - z czego i gdzie? ) wszystkie uszczelki na odcinku kolektor - DP ??
: pn maja 15, 2006 11:47 pm
autor: czarny
wyciagalem kiedys, jakis wiekszych trudnosci nie bylo. do niektorych srub troche ciezki dostep... no i jak sa zapieczone te przy turbo to trzeba troche pokombinowac.
Re: jak wyciagnac kolektor wydechowy
: wt maja 16, 2006 12:54 pm
autor: mops
Lui pisze:kurcze coś auto zaczęło pierdzieć, szczegolnie po tym jak skrzynia spadła....
ale nie ważne, pierdzi, napewno jest to w okolicach kolektor/downpipe żadne łączenie....
chcę wytargać kolektor razem z turbo i DP żeby sprawdzić gdzie jest jakaś nieszczelność...
no więc jak wyciągnąć kolektor z turbo????
boję się o przewody olejowe żeby jakichś gwintów nie purywać bo będą problemy
jakieś instrukcje bym potrzebował
i odrazu pytanko ile kosztuje, (nowe, dorabiane - z czego i gdzie? ) wszystkie uszczelki na odcinku kolektor - DP ??
obstawiam uszczelke kolektor/turbo
: wt maja 16, 2006 2:06 pm
autor: Lui
kurcze chyba jest peknięcie gorącej strony turbo... nie widze żeby były ślady przedmochow nie mniej pęknięcie jest widoczne.... moze zrobie foto
: wt maja 16, 2006 3:01 pm
autor: Pumba_bielsko
no to lipa jak pękło da sie to naprawic czy trzeba wymienic gorąca czesc,
chyba przesadziłes na wyscigach
: wt maja 16, 2006 4:12 pm
autor: Lui
pęknięta jest flansza gorącej części
: wt maja 16, 2006 9:12 pm
autor: mops
Lui pisze:pęknięta jest flansza gorącej części
ale mu w palnik dawales....

: śr maja 17, 2006 10:41 am
autor: Lui
mops pisze:Lui pisze:pęknięta jest flansza gorącej części
ale mu w palnik dawales....

ja?? niemożliwe
spawać to można

: śr maja 17, 2006 10:52 am
autor: jugo500
ja bym nie spawał , zawsze popęka . to jest 1,3 dostanie kolektora to nie problem , pogadaj z mopsem bo chyba będzie miał i to nawet w opolu

: śr maja 17, 2006 11:11 am
autor: Lui
znaczy się pękła turbina, jest takie malutkie pęknięcie ok 0,5cm na flanszy gorącej części, pomiędzy dwoma śrubami
: śr maja 17, 2006 12:19 pm
autor: ZibiUT
Ja bym zaryzykowal spawanie ale u dobrego spawacza.
Wymiana turbiny to raczej spory koszt jak równiez wymiana gorącej czesci.
: śr maja 17, 2006 2:11 pm
autor: jugo500
jutro wyciągne swoją , może będzie do kupienia

: czw cze 01, 2006 5:50 pm
autor: Lui
troszke dzisiaj znalazłem czasu wkońcu
zajrzałem pod maskę przyjrzałem się uważnie i znalazłem problem niedomagania auta

(8.5 do 100km/h

)
turbosprężrka się odkręciła

, między turbo a kolektorem jest przerwa ze 2mm, pierdzi przeokrutnie, a ja się dziwie skąd taki lag

: czw cze 01, 2006 8:27 pm
autor: marcin77
aż 8.5 do 100 panie tragedia

, czekam aż moje tak będzie jeździć

: czw cze 01, 2006 8:42 pm
autor: Lui
marcin77 pisze:aż 8.5 do 100 panie tragedia

, czekam aż moje tak będzie jeździć

a żebyś wiedział że tragednia

powinno być lepiej
ciśnienie zaczyna się robić dopiero pod koniec dwójki jak się nie ruszy ostro