Strona 1 z 1
Serwo
: pn mar 06, 2006 4:38 pm
autor: Bini0
Czyw UT jest inne serwo i pompka hamulcowa jak w 1.4 N/A ? - bo po zmianie zaciskow cierpie na ta przypadkosc, ze hamulec "lapie" dopiero przy samym koncu
: pn mar 06, 2006 4:52 pm
autor: ZibiUT
Tak
Serwo i pompa jest inna ale podobno powinno dać sie spokojnie jeździć
: pn mar 06, 2006 8:13 pm
autor: Bini0
Czyli pompka z UT jest wydajniesza ? no bo niny da sie jezdzic, ale wiesz dziwne uczucie, tak jak bys nie mial hamulca
: pn mar 06, 2006 8:23 pm
autor: ZibiUT
A ty hamulce masz z UT czy jeszcze wieksze bo cos mi się tak jakoś kojarzy?
: pn mar 06, 2006 10:20 pm
autor: Bini0
Zibi122 pisze:A ty hamulce masz z UT czy jeszcze wieksze bo cos mi się tak jakoś kojarzy?
U mnie zostala seryjna pompa i serwo z 1.4 N/A a zaciski pochodza z Tempry 2.0. Z przodu mam tarcze 257x20mm z tylu 240x10
: wt mar 07, 2006 12:18 am
autor: ziuzio
Ty masz średnice tłoczków w pompie 19mm, zaś UTy mają 22mm i w związku z tym pompa UTa jest słabsza, ale tłoczy za to więcej płynu.
Kumpel jeździ jednak na takim zestawie jak Ty(czyli pompa 19mm, zaciski przód 54mm, tył 32mm) i wymiana pompy na nową, porządne odpowietrzenie oraz wyeliminowanie korektora siły hamowania rozwiązały problem hamulca na dnie - pedał jest pod brodą, twardy i hamuje dużo lepiej niż w UTcie(poza faktem, że są inne tarcze:)).
: wt mar 07, 2006 2:46 pm
autor: Bini0
ziuzio U mnie tloczki to 48mm i 34 mm, pompa pozostala niestety stara, ale caly uklad byl odpowietrzony, przewody elastyczne wymienione na nowe i zalane swierzutkim plynem. Rozwiazanie problemu chyba tkwi w kolektorze sily hamowania - ale jak go wyeliminowac i czy to jest bezpieczne.
Mam jeszcze do dyspozycji pompe i serwo z 2.0 ale nie zmiesci sie pod maska, chyba ze zrobic hybrdyke, pompe z 2.0 a serwo z 1.4 (o ile to wogole mozliwe).
: wt mar 07, 2006 4:11 pm
autor: ziuzio
To tym bardziej pompa zwykła powinna dawać radę przy tych średnicach.
Na początek połącz na krótko przewody dochodzące do korektora(fajnie można rzucać z lewej na śliskim:)) i jeżeli wtedy się nie poprawi to rozbierz pompę i sprawdź gładzie-wymień gumki jeśli gładź będzie wzorowa, jeśli nie to nowa pompa(chyba ok. 59zł do Uniaka:)).