Strona 1 z 2

kolejna wizyta na hamowni - problemy z paliwem :(

: wt lut 14, 2006 1:05 pm
autor: apac
Wykres wyglada nienajgorzej (poza tym ze przez afr stromo zchodzi w dol niestety) po montazu MBC tak jak przypuszczalem moment podskoczyl ze 170 do 213 Nm :shock: to juz ciutke duzo, przy obecnych oponach na 3ce i wcisnieciu gazu do deski traci przyczepnosc - ciezko tym ruszyc szybko spod swiatel. Zalozony zostal rowniez lepszy stozek K&N -> wszystko to spowodowalo, ze wiecej powietrza dostaje sie do silnika, teoretycznie ciagle jest to max 1 bar ale obecny afr przy 6000obr z 11,5 zmienil sie na 14,5 :? :roll: Nie jest dobrze. Zastanawiam sie czy pompa nie wyrabia czy moze problemem sa jakies zasniedziale styki or sth :roll: Niestety powyzej 4500 robi sie ubogo - wiec na razie spokojna jazda :cry: Dalsza zabawa wize sie niestety z kupnem wydajniejszej pompy, regulatora cisnienia, wiekszych wtryskow, smt6 - jednym slowem spore koszty :( No ale cos za cos :wink:

Obrazek

: wt lut 14, 2006 2:53 pm
autor: ccTURBO
aleeee ładnie ;) I to wszystko na seryjnej turbince ?? ;)

super


pozdrawiam

: wt lut 14, 2006 3:53 pm
autor: ZibiUT
Kup regulator ciśnienia paliw tylko bo pompa to do 200km starczy. ona ma wydajność 120l/h i potrafi dobić 6 bar a nawet 7 bar jak dobra.
Ja bym zaczął od regulatora albo skombinuj większe wtryski.


Tak licząc teoretycznie to niech wtryskiwacz przy max ciśnieniu na listwie da nawet 200ml/min to

0,2l/min x 4 = 0,8 l/min x 60 min = 48 l /h

Skoro pompa jest 120 l/h to powinna wyrobić się z podawaniem paliwa.

Takie same pomy paliwa siedza w Porshe 3,0 i inne

ALFA ROMEO

75 (162B) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G)

CITROËN

FIAT

PORSCHE

911 3.2 3.2 SC Carrera 3.2 SC Carrera

911 kabriolet

924

944

944 kabriolet

968

968 kabriolet

RENAULT

SAAB

900 I Combi Coupe 2.0 -16 2.0 Turbo-16 2.0 Turbo-16 S

900 I 2.0 -16 2.0 Turbo-16 2.0 Turbo-16 S

9000 hatchback

9000

VOLVO

340-360 (343, 345)

340-360 sedan (344)

740 (744)

740 Kombi (745)

760 (704, 764)

760 Kombi (704, 765) 2.3 Turbo

: wt lut 14, 2006 4:47 pm
autor: Lui
eee ładnie też tak kcem :mrgreen:

co masz porobione w silniku?? jakiś remont był?

Re: kolejna wizyta na hamowni - problemy z paliwem :(

: wt lut 14, 2006 5:09 pm
autor: marcin77
apac pisze:Wykres wyglada nienajgorzej (poza tym ze przez afr stromo zchodzi w dol niestety) po montazu MBC tak jak przypuszczalem moment podskoczyl ze 170 do 213 Nm :shock: to juz ciutke duzo, przy obecnych oponach na 3ce i wcisnieciu gazu do deski traci przyczepnosc - ciezko tym ruszyc szybko spod swiatel. Zalozony zostal rowniez lepszy stozek K&N -> wszystko to spowodowalo, ze wiecej powietrza dostaje sie do silnika, teoretycznie ciagle jest to max 1 bar ale obecny afr przy 6000obr z 11,5 zmienil sie na 14,5 :? :roll: Nie jest dobrze. Zastanawiam sie czy pompa nie wyrabia czy moze problemem sa jakies zasniedziale styki or sth :roll: Niestety powyzej 4500 robi sie ubogo - wiec na razie spokojna jazda :cry: Dalsza zabawa wize sie niestety z kupnem wydajniejszej pompy, regulatora cisnienia, wiekszych wtryskow, smt6 - jednym slowem spore koszty :( No ale cos za cos :wink:

Obrazek

robi wrażenie :shock: , dziś wkurzyłem się na światłach bo octavia specjalnie ustawiła się na pasie do skrętu (ja jechałem na wprost) aby mnie śmignąć (chciałem utrzeć nosa typkowi) ale na oponach całorocznych zero przyczepności :cry:

: wt lut 14, 2006 9:51 pm
autor: apac
Silnik poza kompletnym remontem glowicy (nowe zawory, prowadnice, uszczelniacze, etc) to calkowita seria, dodatki to zalozony kit k&n, MBC, BOV. Turbinka jest seryjna, jak widac potrafi ona na prawde sporo, dodatkowo ma akceptowalna t. dziure (przez swoje niewielkie rozmiary) :) Uklad wydechowy jest calkowice seryjny (no poza wycietym katem) Tak wiec to dopiero poczatek :P 8) Byly jeszcze wymieniane tak na wszelki wypadek; kopulka z kablami WN i tego typu pierdoly.


PS: gdzie dostane w miare tanio dobry regulator cisnienia paliwa??

: wt lut 14, 2006 10:18 pm
autor: Lui
hmm taki całkiem profi regulator AEM 618zł :

http://sklep.pws.com.pl/index.php?cPath=24_892_898

jeśli tańsze to są np. F1-Z czy jakoś tak ma w swojej ofercie np. JC Auto, cena ok 250zł - no ale można przeczytać troche negatywnych opini...

jak z regulatorami z delty to nie sprawdzałem, ale ponoć ok 200zł i można kupić w aso fiata...

: wt lut 14, 2006 10:26 pm
autor: ziuzio
Regulator albo seryjny, albo z Delty/Sierry Webera, albo AEM. Nie warto ryzykować z jakimś nawet ładnie wyglądającym regulatorem:).

: wt lut 14, 2006 10:51 pm
autor: apac
ziuzio pisze:Regulator albo seryjny, albo z Delty/Sierry Webera, albo AEM. Nie warto ryzykować z jakimś nawet ładnie wyglądającym regulatorem:).
zaproponowano mi cos za okolo 250zl, taki rozowy ze wskaznikiem :roll: Wkladaja to chyba do wiekszosci aut... z tego co piszecie - to tandeta :roll: A to cos z Delty/Sierry Webera - gdzie dostane i za ile? Jest regulowany?

: wt lut 14, 2006 11:23 pm
autor: ziuzio
apac pisze: ... A to cos z Delty/Sierry Webera - gdzie dostane i za ile? Jest regulowany?
Jest regulowany, z Delty Integrale i ze Sierry Cosworth(tylko że ten jest mało uniwersalny, ze względu na nietypowe jedno wyjście połączone bezpośrednio z listwą na o-ringu).
Teoretycznie, wg. katalogu to powinno być to:
7555041
lub
7780352
Obydwa są podobno regulowane, ale ten pierwszy z nich na pewno i kosztuje ok. 220zł w Fiacie na Zakopiance. Drugi kosztuje 180zł i też powinien być regulowany, tylko że długo się na niego czekało.

: śr lut 15, 2006 1:10 am
autor: jugo500
ja się skłaniam ku temu http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Aeromoti ... dZViewItem

to chyba najlepsza cena/jakość

: śr lut 15, 2006 10:26 am
autor: Lui
hmm cena rzeczywiście nie taka duża, a ile wysyłka do polski??

: śr lut 15, 2006 11:25 am
autor: jugo500
własnie dzisiaj w nocy kupiłem identyczny na aukcji za 109 $ . wysyłka do polski pewnie około 15$ , moje części zusa odbiera znajomy z aspen i wyśle je potem razem :D

: czw lut 16, 2006 2:15 am
autor: apac
Zibi122 pisze:Kup regulator ciśnienia paliw tylko bo pompa to do 200km starczy. ona ma wydajność 120l/h i potrafi dobić 6 bar a nawet 7 bar jak dobra.
Ja bym zaczął od regulatora albo skombinuj większe wtryski.
Samo podniesienie cisnienia moglo by zalatwic sprawe? Ile seryjnie powinno byc przed regulatorem(pompa)/za regulatorem(listwa) na wolnych/pod obciazeniem ? O ile musial bym podniesc cisnienie i jak to wplywa na wtryski? Czy na tych seryjnych mozna przy pomocy pompy/regulatora odpowiednio dolac setup 150KM (bezpieczne AFR) ?

: czw lut 16, 2006 8:08 am
autor: ZibiUT
Z tego co wiem to wtryski te po podniesieniu cisnienia paliwa powinny wystarczyć na te 150 km choć moze byc juz troszke ciężko.

W układzie bedzie zawsze to samo cisnienie na listwie bo nie moze byc tak że przed jest inne i za, Po za tym za jest powrót wiec nie ma cisnienia. Na listwie jest chyba 2,5 bara i rośnie wraz ze wzrostem ciśnienia w kolektorze. Trzeba troszke podnieść na regulatorze i patrzeć czy dołu nie zalewa