Strona 1 z 2
BOV
: czw lut 09, 2006 11:33 am
autor: marcin77
: czw lut 09, 2006 12:30 pm
autor: Lui
dobrze
jak to jest zwykły jednotłoczkowy regulowany jakąś śrubką to odkręć na najbardziej miękki, jak się będzie otwierał na wolnych to skręcaj tak aż się zamknie.
Jak już się zamknie (+ jeszcze troche) lub będzie zamknięty na najmiększym ustawieniu to zostają jazdy testowe.
no i tu to już nie wiem jakie jest minimalne ciśnienie (różnica ciśnień

) żeby bov musiał się otwierać.
jak będzie za miękki to będzie upuszczał za dużo i już przy niskim doładowaniu, jak za twardy to dopiero przy wysokim doładowaniu się otworzy ( mam na myśli zamknięcie przepustnicy przy dużym doładowaniu of korz)
: czw lut 09, 2006 1:07 pm
autor: marcin77
śrubki nie ma, z jednej strony jest duża nakrętka i być może to jest to, lepiej jak później otwiera się
wygląda tak,

: czw lut 09, 2006 1:12 pm
autor: Lui
może i dla osiągów lepiej, ale nie wiem jaki powinein być kompromis pomiędzy osiągami a trwałością turbiny, bo jak będzie upuszczał pnp powyżej 0,4 to do 0,4 będzie chyba turbo po dupie dostawać ...
tak mi się wydaje,
wie ktoś jak to właśnie ma być???
: czw lut 09, 2006 2:03 pm
autor: ziuzio
Po mieście najlepsza regulacja to upuszczanie na granicy doładowania(chyba że ktoś po mieście daje cały czas na pełnym ogniu to wtedy ustawienie do ostrej jazdy:)), do ostrej jazdy na osiągi lepiej jak puszcza tylko 0.1~0.2 bar poniżej stosowanego doładowania(np. gdy dmuchamy 1 bar, to fajnie jak puszcza tylko do 0.8~0.9bar, najlepiej sprawdzić na jakimś g-techu kiedy będziemy mieć najlepszy czas).
Są też teorie, że na 1/4 to najlepiej bov'a odłączać:)
: czw lut 09, 2006 8:46 pm
autor: apac
Jestem po montazu, na poczatku nic nie kombinowalem z ta rura, zamontowalem na seryjny kruciec. Auto normalnie odpalilo, przejechalem kawalek, ale bov prawie nie upuszczal powietrza. Poniewaz zawor jest bez regulacji trzeba bylo przerobic w.w. rure

Pozbylem sie zwezenia, dodatkowo rozwiercajac rurke w srodku (jest tam jeszcze jedno zwezenie). Po skreceniu okazalo sie ze bov zaczal dzialac. Upuszcza, nie wiem nawet czy nie za duzo - wyraznie go slychac. Na wolnych pracuje ok. Mam nadzieje ze turbina bedzie miec lzejszy zywot, no i FUN jest - mala rzecz a cieszy... pssssst
PS: rozpedzajac sie z gazem w podlodze, po zmienie kolejnego biegu i ponownym wcisnieciu gazu do deski auto sie chwile zastanawia (tak samo bylo wczesniej) - moze zmieniam za wolno biegi

Byc moze to wina AFR. Ciekawe czy cos sie poprawi po montarzu MBC

: czw lut 09, 2006 9:05 pm
autor: marcin77
u mnie niestety skrzynia biegów ine wyrabia (wyprztykane 2 i 3 ) i nawet nie mam co marzyć o szybkiej zmianie biegów, teraz ciężko testować zima, zima....
: pt lut 10, 2006 5:06 pm
autor: apac
u mnie wyglada to mniej wiecej tak (sorry za cienkie fotki)

: pt lut 10, 2006 5:27 pm
autor: marcin77
kolega lubi dobre rzeczy SAMCO

: pt lut 10, 2006 6:00 pm
autor: Lui
ile taka łączka samco koszyuje, potrzebowałbym taką jedą bo gruba czarna przy bovie strasznie szpeci wygląd pod maską
no i czekamy na filmik z dźwiękiem

: pt lut 10, 2006 10:00 pm
autor: apac
Lui pisze:ile taka łączka samco koszyuje, potrzebowałbym taką jedą bo gruba czarna przy bovie strasznie szpeci wygląd pod maską
30 zl za caly kawalek, ja mam polowke i jest idalnie
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85175036
: pn lut 27, 2006 12:22 pm
autor: rosssssa
Ja mam Punto GT
I też musze założyć BOVa tylko nie wiem w którym miejscu
Bo z tego co widze na fotkach to wy zakładacie na rurce która u mnie idzie do silniczka krokowego, a jego chyba nie moge się pozbyć bo samochód będzie miał mocno nie równe obroty
: pn lut 27, 2006 2:29 pm
autor: ZibiUT
Mozesz zrobic trójnik na tej rurce idacej do krokowego i tam wpiać się z BOVem. Ewentualnie nich koledzy z PUnto GT co mają BOVy sie wypowiedza.
: pn lut 27, 2006 3:44 pm
autor: ziuzio
Na pewno masz gdzieś DV, więc znajdź, następnie przewód do niego, przewód ten zdejmij z rury dolotowej i tam załóż BOVa:).
: pn lut 27, 2006 9:28 pm
autor: rosssssa
ziuzio pisze:Na pewno masz gdzieś DV, więc znajdź, następnie przewód do niego, przewód ten zdejmij z rury dolotowej i tam załóż BOVa:).
czy moge prosić troszke jasniej

Co to jest
DV i jak to wyląda
