Strona 1 z 2

BOV

: czw lut 09, 2006 11:33 am
autor: marcin77
mój montaż
Obrazek
Obrazek
Obrazek

jak wyregulować i czy dobrze podłączone mam :?:

: czw lut 09, 2006 12:30 pm
autor: Lui
dobrze :)

jak to jest zwykły jednotłoczkowy regulowany jakąś śrubką to odkręć na najbardziej miękki, jak się będzie otwierał na wolnych to skręcaj tak aż się zamknie.

Jak już się zamknie (+ jeszcze troche) lub będzie zamknięty na najmiększym ustawieniu to zostają jazdy testowe.

no i tu to już nie wiem jakie jest minimalne ciśnienie (różnica ciśnień :) ) żeby bov musiał się otwierać.

jak będzie za miękki to będzie upuszczał za dużo i już przy niskim doładowaniu, jak za twardy to dopiero przy wysokim doładowaniu się otworzy ( mam na myśli zamknięcie przepustnicy przy dużym doładowaniu of korz)

: czw lut 09, 2006 1:07 pm
autor: marcin77
śrubki nie ma, z jednej strony jest duża nakrętka i być może to jest to, lepiej jak później otwiera się :?:

wygląda tak,
Obrazek

: czw lut 09, 2006 1:12 pm
autor: Lui
może i dla osiągów lepiej, ale nie wiem jaki powinein być kompromis pomiędzy osiągami a trwałością turbiny, bo jak będzie upuszczał pnp powyżej 0,4 to do 0,4 będzie chyba turbo po dupie dostawać ...

tak mi się wydaje,

wie ktoś jak to właśnie ma być???

: czw lut 09, 2006 2:03 pm
autor: ziuzio
Po mieście najlepsza regulacja to upuszczanie na granicy doładowania(chyba że ktoś po mieście daje cały czas na pełnym ogniu to wtedy ustawienie do ostrej jazdy:)), do ostrej jazdy na osiągi lepiej jak puszcza tylko 0.1~0.2 bar poniżej stosowanego doładowania(np. gdy dmuchamy 1 bar, to fajnie jak puszcza tylko do 0.8~0.9bar, najlepiej sprawdzić na jakimś g-techu kiedy będziemy mieć najlepszy czas).
Są też teorie, że na 1/4 to najlepiej bov'a odłączać:)

: czw lut 09, 2006 8:46 pm
autor: apac
Jestem po montazu, na poczatku nic nie kombinowalem z ta rura, zamontowalem na seryjny kruciec. Auto normalnie odpalilo, przejechalem kawalek, ale bov prawie nie upuszczal powietrza. Poniewaz zawor jest bez regulacji trzeba bylo przerobic w.w. rure :P Pozbylem sie zwezenia, dodatkowo rozwiercajac rurke w srodku (jest tam jeszcze jedno zwezenie). Po skreceniu okazalo sie ze bov zaczal dzialac. Upuszcza, nie wiem nawet czy nie za duzo - wyraznie go slychac. Na wolnych pracuje ok. Mam nadzieje ze turbina bedzie miec lzejszy zywot, no i FUN jest - mala rzecz a cieszy... pssssst :wink: :P

PS: rozpedzajac sie z gazem w podlodze, po zmienie kolejnego biegu i ponownym wcisnieciu gazu do deski auto sie chwile zastanawia (tak samo bylo wczesniej) - moze zmieniam za wolno biegi :? Byc moze to wina AFR. Ciekawe czy cos sie poprawi po montarzu MBC :roll:

: czw lut 09, 2006 9:05 pm
autor: marcin77
u mnie niestety skrzynia biegów ine wyrabia (wyprztykane 2 i 3 ) i nawet nie mam co marzyć o szybkiej zmianie biegów, teraz ciężko testować zima, zima....

: pt lut 10, 2006 5:06 pm
autor: apac
u mnie wyglada to mniej wiecej tak (sorry za cienkie fotki)

Obrazek
Obrazek

: pt lut 10, 2006 5:27 pm
autor: marcin77
kolega lubi dobre rzeczy SAMCO :twisted:

: pt lut 10, 2006 6:00 pm
autor: Lui
ile taka łączka samco koszyuje, potrzebowałbym taką jedą bo gruba czarna przy bovie strasznie szpeci wygląd pod maską :wink:


no i czekamy na filmik z dźwiękiem :D

: pt lut 10, 2006 10:00 pm
autor: apac
Lui pisze:ile taka łączka samco koszyuje, potrzebowałbym taką jedą bo gruba czarna przy bovie strasznie szpeci wygląd pod maską :wink:
30 zl za caly kawalek, ja mam polowke i jest idalnie :)
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85175036

: pn lut 27, 2006 12:22 pm
autor: rosssssa
Ja mam Punto GT
I też musze założyć BOVa tylko nie wiem w którym miejscu :oops: :oops:
Bo z tego co widze na fotkach to wy zakładacie na rurce która u mnie idzie do silniczka krokowego, a jego chyba nie moge się pozbyć bo samochód będzie miał mocno nie równe obroty

: pn lut 27, 2006 2:29 pm
autor: ZibiUT
Mozesz zrobic trójnik na tej rurce idacej do krokowego i tam wpiać się z BOVem. Ewentualnie nich koledzy z PUnto GT co mają BOVy sie wypowiedza.

: pn lut 27, 2006 3:44 pm
autor: ziuzio
Na pewno masz gdzieś DV, więc znajdź, następnie przewód do niego, przewód ten zdejmij z rury dolotowej i tam załóż BOVa:).

: pn lut 27, 2006 9:28 pm
autor: rosssssa
ziuzio pisze:Na pewno masz gdzieś DV, więc znajdź, następnie przewód do niego, przewód ten zdejmij z rury dolotowej i tam załóż BOVa:).
czy moge prosić troszke jasniej :)
Co to jest DV i jak to wyląda :oops: