Strona 1 z 2

Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: śr wrz 12, 2012 8:03 pm
autor: UndrasGT
No i mam problem. T28 zainstalowane. Fura ogarnięta. Sprawdzona szczelność dolotu. Nawet była próba wystrojenia GTka ale... dupa, silnik nie chce przyjąć więcej niż 1bar. Nie ważne ile byśmy dolali paliwa, jakie cuda zrobili z zapłonem, wystąpiła magiczna bariera 1bara, bo jak się ją przekroczy, auto nie jedzie jak powinno (szarpie i czuć wręcz spadek ciągu) Dlatego chciałbym się zapytać o radę osób bardziej doświadczonych.

Podejrzewam następujące rzeczy, które mogłoby w jakiś sposób blokować moc:

Przepływka nie wyrabia lub się kończy...?
Wąski dolot (rura dolotowa ta od turbiny jest seryjna...) ?
Wąskie gardło przepustnicy (bo też jest seryjna...) ?
Wtryski...? Mam 335cc więc raczej odpada...

Gdyby wogóle wywalił przepływke? (mam sensor jest zainstalowany)

Jakie są wasze rady lub propozycje?

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: śr wrz 12, 2012 8:11 pm
autor: goofer007
Masz jakiegoś loga z DET ?
Szerokopasmówka chyba jest w użyciu prawda ?

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: śr wrz 12, 2012 8:16 pm
autor: UndrasGT
W użyciu jest EGT, loga mogę podrzucić.

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: śr wrz 12, 2012 8:24 pm
autor: goofer007
UndrasGT pisze:W użyciu jest EGT, loga mogę podrzucić.
Nie wystroisz poprawnie silnika w oparciu o temperaturę spalin.
Tak czy inaczej upnij loga.

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: śr wrz 12, 2012 9:04 pm
autor: turbomaniak
Jezeli pompa paliwa jest seryjna to podejrzewam ze ona daje ciala

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: czw wrz 13, 2012 9:42 am
autor: UndrasGT
Nie wystroisz poprawnie silnika w oparciu o temperaturę spalin.
Zgadzam się w 100% więc nie robię tego sam

Pompa jest chyba seryjna... mam regulator ciśnienia paliwa i po zwiększeniu ciśnienia jest maksymalnie troszeczkę ponad 3bary. Może to być przyczyna spadku mocy powyżej jednego bara? Myślę że jest to całkiem sensowne

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: sob wrz 15, 2012 6:44 am
autor: ZibiUT
Był u mnie ostatnio kolega Zefit swoim PGT. Pierwszy pomiar 105KM, w piku 1,4 bara spadało to serii 0,9, była dziura w dolocie spowodowana uszkodzonym DV, po zaslepieniu DV 110 KM, szybkie sprawdzenie AFR, DET3 był, po logu widać już było, że przepływka nie dawala rady, szybka konwersja MAF-MAP, strojenie na drodze z kilkoma problemami, które szybko udało się wyjaśnić i wyszło 135KM i 197Nm. Doładowanie zostało prawie seryjne bo na seryjnych wtryskach nie było czym dolać paliwa, bo komp ponad 4,85V nie przyjmuje i robi odcinkę.

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: sob wrz 15, 2012 8:20 am
autor: UndrasGT
U mnie na logu det II widać że czerwona kreska przy zapinaniu na wysokich obrotach, już na samej górze wykresu robi się "płaska"... Przepływka nie wyrabia?

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: sob wrz 15, 2012 8:50 am
autor: ZibiUT
jakie napiecie? daj loga

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: sob wrz 15, 2012 2:16 pm
autor: UndrasGT
na początku miałem ustawione maksymalne chyba coś koło 4.85V.

Załączam loga:

http://speedy.sh/BMpyz/t28.dlg" target="_blank

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: sob wrz 15, 2012 8:08 pm
autor: ZibiUT
Sprawdz z mniejszym napięciem max. ustaw 4,83 lub 4,82 i sprawdz wtedy.

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: ndz wrz 16, 2012 11:20 am
autor: UndrasGT
ok, dzisiaj jadę na fajne miejsce do testów, lotnisko w Oleśnicy :)

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: pn wrz 17, 2012 8:38 am
autor: UndrasGT
Niestety nic to nie dało, a wręcz pogorszyło efekty :)

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: pn wrz 17, 2012 10:59 am
autor: ZibiUT
Na jakim paliwie jeździsz? Czy det może sterować zapłonem? Jakie jest EGT? Jakie masz świece? Kiedy wymieniane? Jaka przerwa na świecach?

Re: Oświećcie mnie. Problem z doładowaniem w GT

: pn wrz 17, 2012 1:15 pm
autor: UndrasGT
Jeżdżę tylko i wyłącznie na 98, czasem na 100 oktanowej. Tak, można sterować zapłonem, EGT koło 780, świece NGK-R 2 lub 3 stopnie zimniejsze wymieniane jakiś tydzień temu. Uważam że po prostu zamknęła się przepływka, zresztą na spocie gość od strojenia popatrzył na logi i stwierdził to samo.