Strona 1 z 1

Zawieszenie - jest to cokolwiek warte?

: śr gru 14, 2005 11:18 pm
autor: apac

: śr gru 14, 2005 11:56 pm
autor: ziuzio
Gdyby podali chociaż firmę tych amorków, to można by coś myśleć :roll: .
Lepiej zainwestować choćby w oryginały do UTa MM, także gazowe(zarówno tył jak i przód).

: czw gru 15, 2005 12:30 am
autor: apac
ziuzio pisze:Gdyby podali chociaż firmę tych amorków, to można by coś myśleć :roll: .
Lepiej zainwestować choćby w oryginały do UTa MM, także gazowe(zarówno tył jak i przód).
Jakie sa ~ ceny tych amorkow? Mozna je bez problemow kupic w krk (automar, emf) ? Jesli magnetimarelli sa twardsze od ALKO to na pewno wybiore MM.

: czw gru 15, 2005 11:51 am
autor: Lui
Są jeszcze jamexy www.jamex.nl

250ojro komplet sprężyny -60mm i krótsze amorki

komplet samych amorków krótszych do sprężyn -60mm kosztuje 156ojro

wysyłka ok 20ojro....

A amorki/sprężyny APEX ? Wie ktoś czy są i ile kosztuja?

: czw gru 15, 2005 1:53 pm
autor: murcki
Lui pisze: A amorki/sprężyny APEX ? Wie ktoś czy są i ile kosztuja?
1370 zł

: czw gru 15, 2005 2:02 pm
autor: apac
murcki pisze:
Lui pisze: A amorki/sprężyny APEX ? Wie ktoś czy są i ile kosztuja?
1370 zł
Warto w to zainwestowac? Jest jeszcze jakas inna alternatywa w cenie 1000-1500zl (komplet) ? 60/60 czy to nie bedzie zbyt duzo jak na polskie drogi?

: czw gru 15, 2005 2:17 pm
autor: murcki
apac pisze: Warto w to zainwestowac? Jest jeszcze jakas inna alternatywa w cenie 1000-1500zl (komplet) ? 60/60 czy to nie bedzie zbyt duzo jak na polskie drogi?
W tej cenie chyba raczej nic lepszego nie znajdziesz. Za 1600 to sobie same amorki KONI co najwyżej możesz sprawić (co prawda już regulowane).
60/60? Ja bym się bał, ale chyba da radę :)

: czw gru 15, 2005 2:43 pm
autor: ZibiUT
A ja jeździłemna -60 ale na 15" jest wyżej a teraz na 13" jest masakra , prawie kazda koleina i jade podwoziem po asfalcie. Teraz mam gwint którym się zresztą chwaliłem gdzies w innym wątku i troszke podnioslem ale malo

: czw gru 15, 2005 2:59 pm
autor: apac
Zibi122 pisze:A ja jeździłemna -60 ale na 15" jest wyżej a teraz na 13" jest masakra , prawie kazda koleina i jade podwoziem po asfalcie. Teraz mam gwint którym się zresztą chwaliłem gdzies w innym wątku i troszke podnioslem ale malo
Dzieki, wlasnie o taka opinie mi chodzilo :) Czyli optymalnie bedzie 35-40mm na R13

: czw gru 15, 2005 5:33 pm
autor: Lui
A może coś pokombinować np. jakieś tanie sprężyny i przód amorki koni a tył zostawić serie i zbierać na koni na tył?



bede chyba musiał założyć serie żeby z garażu wyjechać :lol: wczoraj jak robiłem 1.0 na wjezdze to zderzak był 3cm od ziemi na zawiasie -35mm turbacz zaryje...

W 1.0 przy -35mm po KJSach mam obszlifowaną dwururkę i obudowe skrzyni biegów

na -60mm bede wybierał się tylko na asfalty...

: pt gru 16, 2005 9:18 am
autor: ziuzio
apac pisze: Jakie sa ~ ceny tych amorkow? Mozna je bez problemow kupic w krk (automar, emf) ? Jesli magnetimarelli sa twardsze od ALKO to na pewno wybiore MM.
MM kupisz przeciętnie za 150 za szt., teraz na Allegro są nawet taniej:) :
http://motoallegro.pl/show_item.php?item=75559788

: pt gru 16, 2005 11:44 am
autor: apac
ziuzio pisze:
apac pisze: Jakie sa ~ ceny tych amorkow? Mozna je bez problemow kupic w krk (automar, emf) ? Jesli magnetimarelli sa twardsze od ALKO to na pewno wybiore MM.
MM kupisz przeciętnie za 150 za szt., teraz na Allegro są nawet taniej:) :
http://motoallegro.pl/show_item.php?item=75559788
Dzieki za info, wlasnie je kupilem :) W razie wymiany kompletnego zawieszenia zostana przelozone do drugiego uniaka (1.5) - powinny pasowac :) Zastanawiam sie jeszcze nad tylem, ale podobno sa takie same jak we wszystkich wersjach :roll:

: pt gru 16, 2005 12:56 pm
autor: ziuzio
Nie jestem pewien czy takie same, ale na tyle raczej nic się nie stanie jak zamontujesz amory od zwykłego Uniaka :) .

: pt gru 16, 2005 7:37 pm
autor: murcki
Lui pisze:A może coś pokombinować np. jakieś tanie sprężyny i przód amorki koni a tył zostawić serie i zbierać na koni na tył?
Nie wiem czy to ma sens. Jeżeli rzeczywiście budujesz auto do wyścigów górskich, to po co Ci regulowane amortyzatory? Chyba lepiej kupić porządne twarde sprężyny i do tego jakieś twarde gazówki w rozsądnej cenie :roll: