Strona 1 z 3
MS 60-2
: wt lut 08, 2011 9:51 pm
autor: wsk
Dzis odbyla sie pierwsza proba uruchomienia maszyny, i nie moge sobie poradzic z ustawieniem zaplonu , bo tak iskra jak najbardziej jest, ale caly czas strzela na zmiane raz z wydechu raz w ssacy. Motor 1,6 mpi, kolo 60-2 pgt, jak ustawie na znak na skrzyni to dwa brakujace zeby z kola pasowego sa 7 zebow przed czujnikiem walu.
Re: MS 60-2
: wt lut 08, 2011 9:55 pm
autor: simon1989
Sprawdz czy rozrzad na 101% dobrze ustawiles i czy kabli zaplonowych nie zamieniales np. miedzy cewkami. Zastosoj sie do tego pliku.
Re: MS 60-2
: wt lut 08, 2011 11:23 pm
autor: wsk
Rozrzad sprawdzal po mnie mechanik z kilkunastoletnikm doswiadczeniem i mowi ze ok, kable juz porobowalem zamieniac, sprawdze jutro dalej wedlug tego co podales, do czego sluzy dokladnie opcja skip pulse w ignition options???
Re: MS 60-2
: śr lut 09, 2011 12:07 am
autor: simon1989
skip pulse w ignition options dotyczy startu silnika. Ustaw to na 3 i sproboj odpalic.
dotyczy MS2extraV3.0!!! http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... htm#2coils" target="_blank" target="_blank" target="_blank
http://www.msefi.com/viewtopic.php?f=89 ... es#p219866" target="_blank" target="_blank" target="_blank
http://www.hainesengineering.com/rhaines/corvairms.htm" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Re: MS 60-2
: śr lut 09, 2011 6:56 am
autor: wsk
Aha, firmware mam 303y.
Re: MS 60-2
: śr lut 09, 2011 8:27 am
autor: hz10
z tego co wiem to brakujące zęby znajdują sie po 19 za czujnikiem więc coś dziwnego jest u ciebie
Re: MS 60-2
: śr lut 09, 2011 12:04 pm
autor: wsk
To jeszcze raz

Fotki przedstawiaja jak jest, kolo zamachowe na znaku ustawione na zero na skrzyni.
Pierwsza fotka skan jak to wyglada orginalnie w PGT, na czerwono zaznaczylem jak to wyglada u mnie w momencie gdy znak na zamachu ustawiony jest na skrzyni.
A kolejne fotki jak mam ustawienia zrobione.
I cewki podpinam jedna pod pierewszy i czwarty gar i druga pod drugi i trzeci.
Re: MS 60-2
: śr lut 09, 2011 12:51 pm
autor: simon1989
Moze zle liczysz zeby, zobacz to:
http://www.megamanual.com/ms2/wheel.htm" target="_blank
Jeszcze sprawdz czy nie dales dupy tak jak ja ostatnio i nie przestawiles kola zamachowego o 180st

, tzn. sprawdz czy jak masz 1 i 4 cylinder na GMP przy kole zamachowym ustawionym na znak na skrzyni.
Re: MS 60-2
: śr lut 09, 2011 3:28 pm
autor: wsk
simon1989 pisze:Moze zle liczysz zeby, zobacz to:
http://www.megamanual.com/ms2/wheel.htm" target="_blank" target="_blank
Jeszcze sprawdz czy nie dales dupy tak jak ja ostatnio i nie przestawiles kola zamachowego o 180st

, tzn. sprawdz czy jak masz 1 i 4 cylinder na GMP przy kole zamachowym ustawionym na znak na skrzyni.
Sprawdzałem, jest ok, sa w GMP, na pierwszym garze krzywki walka sa skierowane w dol, a na czwartym w gore, odwrotnie nie moze byc bo wtedy sie nie zgadza kolko walka rozrzadu ze znakiem.
Re: MS 60-2
: śr lut 09, 2011 3:34 pm
autor: simon1989
Sprawdz jeszcze czy dobrze czyta obroty.
Re: MS 60-2
: śr lut 09, 2011 6:50 pm
autor: wsk
Testowałem na stole i do 8 tys czyta bez zajakniecia a pojawiaja sie bodajze od 250+- obr.
Re: MS 60-2
: śr lut 09, 2011 7:22 pm
autor: hz10
to inaczej. ustawiasz pierwszy w gmp . wtedy pierwszy brakujący ząb jest dziewiętnaście zębów za czujnikiem. tak jest w pgt
Re: MS 60-2
: śr lut 09, 2011 7:53 pm
autor: wsk
Jutro przetestuje, troche poszukalem na stronce megasquirta i wyszlo mi takie cos ze musze mu podac kat jaki jest miedzy pierwszym zebem za brakujacymi zebami a czujnikiem polozenia walu gdy tlok jest w GMP, nie wiem co jest z mieszanina tych silnikow(1.6, PGT), ale na bank nie wychodzi 19 zebow, zrobie jutro dokladne fotki

.
Re: MS 60-2
: śr lut 09, 2011 8:05 pm
autor: hz10
walcz z ms to mnie potem pouczysz obsługi

Re: MS 60-2
: śr lut 09, 2011 9:19 pm
autor: wsk
Zdobylem stroboskop bede walczyl
