Strona 1 z 6

garrett t25 , t25/28 , t28

: pn wrz 13, 2010 10:11 pm
autor: zaba451
Witam mam małe pytanko mam sobie takie punto gt mk1 i już trace powoli do nie go siły..teraz po raz kolejny padło mi turbo...i myśle nad założeniem któregoś garretta jak w temacie ...i Teraz pytanko czy dużo jest przerabiania i zabawy i co byście najlepiej polecali...Wielkie dzięki za info...

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pn wrz 13, 2010 10:17 pm
autor: dzikidaniel
Nowy DP i wpięcie w dolot powietrza no i pewnie wtryski większe by się przydały. Ile chcesz koni? T25 to 200+, T28 to 250+, T25/28 to de facto T28. No i LAG się zwiększy.

PS Czy turbo nie pada przez kierownika? Podstawy obchodzenia się z autem T znasz?

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pn wrz 13, 2010 10:27 pm
autor: mrowczan
dzikidaniel pisze:T28 to 250+
a w jakim to aucie takie cuda :D?

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pn wrz 13, 2010 11:06 pm
autor: dzikidaniel
mrowczan pisze:
dzikidaniel pisze:T28 to 250+
a w jakim to aucie takie cuda :D?
No ok w GT słabo bez ruszania reszty ;)

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pn wrz 13, 2010 11:14 pm
autor: szymons1990
na t25 200+ to tez juz chyba ciezko

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pn wrz 13, 2010 11:19 pm
autor: mrowczan
dzikidaniel pisze:
mrowczan pisze:
dzikidaniel pisze:T28 to 250+
a w jakim to aucie takie cuda :D?
No ok w GT słabo bez ruszania reszty ;)
Chocbys sie obsral, to nie bedzie z tej turbiny 250km w Punto :)

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pn wrz 13, 2010 11:20 pm
autor: DeviL
Dajesz nitro i bedzie 250km :wpysk:

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: czw mar 03, 2011 9:36 pm
autor: MARCIN
siema,czytam o tych turbawkach i czytam bo szukam do swojego GT nowej dmuchawy. ale nadal nie wiem jaką wybrać! no i troche ogranicza mnie budrzet,mam na tą przyjemność tylko jakigoś tysiaka. pomóżcie,doradzcie chciałbym zeby konie sie zakreciły około 200 po wszystkim jak bedzie mniej to bedzie,ale zeby to jezdziło dosyć długo(o ile to możliwe)

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: czw mar 03, 2011 10:03 pm
autor: uniak 1.4T
nie ryzykujesz nie jedziesz :mrgreen: nigdy nie wiesz co ci kto pociśnie, wiadomo ze najlepiej nówka ale za tysia to pozostaje przebierac w używkach, jezdzij, oglądaj w miare mozliwosci pytaj o jakies gwarancje chocby na tydzien

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: czw mar 03, 2011 10:12 pm
autor: DeviL
Mozna do tysiaka kupic dobra uzywke , tylko trzeba na dobrego sprzedawce trafic . Na forum coupety bywaja tacy co wyjmuja z rozbitych anglikow roznosci , w 20vt bylo t25/t28 i mogloby podpasic ;)

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: czw mar 03, 2011 10:49 pm
autor: megazord
DeviL pisze: w 20vt bylo t25/t28 i mogloby podpasic ;)
Od kiedy to taka turbina jeździła w 20vt? Jakoś u mnie seryjna była całkiem inna :roll:

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: czw mar 03, 2011 11:03 pm
autor: uniak 1.4T
w coupe były tb...(cos tam) dwa rodzaje i miały inne flansze pod kolektor

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: czw mar 03, 2011 11:03 pm
autor: DeviL
megazord pisze:
DeviL pisze: w 20vt bylo t25/t28 i mogloby podpasic ;)
Od kiedy to taka turbina jeździła w 20vt? Jakoś u mnie seryjna była całkiem inna :roll:
Od zawsze vel temat na fiacie coupe o najlepszym regenererze turbin t28 :wpysk: w kappach bywaly t25 , czytajta po www turbina/auto :niewiem:

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pt mar 04, 2011 1:25 am
autor: megazord
DeviL pisze:
megazord pisze:
DeviL pisze: w 20vt bylo t25/t28 i mogloby podpasic ;)
Od kiedy to taka turbina jeździła w 20vt? Jakoś u mnie seryjna była całkiem inna :roll:
Od zawsze vel temat na fiacie coupe o najlepszym regenererze turbin t28 :wpysk: w kappach bywaly t25 , czytajta po www turbina/auto :niewiem:
W 20vt siedzi TB2810, przynajmniej coś takiego miałem w serii... Jest to jakiś mix T25 i T28 ale jakiś dziwny :niewiem: Od strony zimnej podobne do T28 ale A/R inne i część gorąca inna.

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pt mar 04, 2011 9:35 pm
autor: McBanan
Z budzetem 1000 pln jezeli cos nie bedzie plug&play to ciezko bedzie Ci sie wyrobic. Dodam ze przy moim maniakalnym doprowadzaniu samochodu do idealu i utrzymaniu go w takim stanie przy wymianiue turbiny wydalem okolo 4000 :oops: :D