Strona 1 z 1

W związku z rozpatrzaniem różnych możliwości....

: ndz wrz 11, 2005 7:37 pm
autor: Lui
... chiałbym sie zapytać do jakich samochodów można by włożyc silnik 1.3 T z uniacza?? Tak czy tak czeka remont budy no i można by też wymienić ją całkowicie. Słyszałem że pasuje do:
-ritmo
-127
-zastavy 1100p ????

hmmm co jeszcze? A może jakieś RWD :twisted: ??

panda mk1 ??

: ndz wrz 11, 2005 7:49 pm
autor: ZibiUT
Hmm

Panda brzmi ciekawie tylko kto to wpasuje w 1/2 UNO ??

: ndz wrz 11, 2005 8:00 pm
autor: Lui
Coś tak popatrzyłem i wygląda na to że wczesne delty miały 1301 N/A mmm coby takie intergrale evo 1/2 zrobić 8)

: ndz wrz 11, 2005 8:03 pm
autor: jugo500
chyba gdzieś kiedyś czytałem ,żę do pandy niewejdzie . ale ja osobiście się zastanawiałem nad wpakowaniem tego do lanci Y10 na 110 mniej niż uno 8)

: ndz wrz 11, 2005 8:10 pm
autor: ziuzio
Bez dużych przeróbek(czyli komora silnika mieści silnik 1.3T) pasuje do:
-Ritmo/Regata(ale takie już są dwa w PL:)),
-Zastava 1100, Fiat 128(ale problem jest ze skrzynią biegów bo pieciobiegowa mieści się tam na styk i po obniżeniu wali po drążku reakcyjnym,więc lepiej zostać przy seryjnej czwórce,ale czy wytrzymają półosie nikt nie wie, drugi problem to DP wychodzące w przekładnię kierowniczą:)),
-Fiat X1/9(RWD!!).
Do Fiata127, Pandy, Autobianchi112 też wchodzą te silniki, ale kupa roboty, bo komory silnikowe są co najwyżej na silniki serii FIRE.
Z nowszych zabawek to Puncto, Siena, Palio, Brava/o, Tipo, Tempra, poza tym przy kombinacjach wejdzie też do CC, SC, Panda.

Edit: Wejdzie jeszcze do pojazdu ZAZ Tavria :wink: , taka kombinacja to by dopiero wymiatała :shock:

: ndz wrz 11, 2005 9:27 pm
autor: Bini0
No i do malucha ktos cos takiego wstawil :)

Re: W związku z rozpatrzaniem różnych możliwości....

: ndz wrz 11, 2005 9:59 pm
autor: apac
Lui pisze:... chiałbym sie zapytać do jakich samochodów można by włożyc silnik 1.3 T z uniacza?? Tak czy tak czeka remont budy no i można by też wymienić ją całkowicie.
Zrob ladnie to mk1, coraz mniej tego jezdzi po drogach, to wg mnie najlepsze wyjscie 8) Ostatnio nawet bardziej mi sie podoba mk1 niz mk2 :wink:

Re: W związku z rozpatrzaniem różnych możliwości....

: ndz wrz 11, 2005 10:03 pm
autor: cichy
apac pisze:
Lui pisze:... chiałbym sie zapytać do jakich samochodów można by włożyc silnik 1.3 T z uniacza?? Tak czy tak czeka remont budy no i można by też wymienić ją całkowicie.
Zrob ladnie to mk1, coraz mniej tego jezdzi po drogach, to wg mnie najlepsze wyjscie 8) Ostatnio nawet bardziej mi sie podoba mk1 niz mk2 :wink:
niech nie robi MK1 bo ja robie :D

a Lui niech wsadzi silnik UT do np zastawy 750 :D

: pn wrz 12, 2005 8:28 am
autor: Lui
Aaa zastava 750 albo fiat 500 co lepsza to by był wymiatacz :twisted:

A x 1/9 też myślałem w końcu były tam silniki 1.3T(czy inne ale T) tylko że ceny x 1/9 w polsce są wyskoie ale na zachodzie widziałem nawet nie drogo.

: pn wrz 12, 2005 10:26 pm
autor: marcin77
Lui pisze:Aaa zastava 750 albo fiat 500 co lepsza to by był wymiatacz :twisted:

A x 1/9 też myślałem w końcu były tam silniki 1.3T(czy inne ale T) tylko że ceny x 1/9 w polsce są wyskoie ale na zachodzie widziałem nawet nie drogo.
w x1/9 nie było seryjnie 1.3t, robili mody wsadzając 1.3t z uniaka

: pn wrz 12, 2005 10:59 pm
autor: Lui
Hmm ale coś chyba był kiedyś taki homologowany do wyścigów, jakiś specjalny... albo coś mi sie powaliło... :wink:

: wt wrz 13, 2005 1:37 pm
autor: marcin77
Lui pisze:Hmm ale coś chyba był kiedyś taki homologowany do wyścigów, jakiś specjalny... albo coś mi sie powaliło... :wink:

na angielskiej stronie jest manual jak wkładali 1.3t do x1/9 np. tutaj :D
http://www.feesch.com/x1-9/, tak po za tym fajna maszynka x1/9 :wink: