Strona 1 z 2
jak to u was wyglada??
: czw wrz 08, 2005 11:34 am
autor: cichy
czesc
wiecie dobrze ze uniaka mam od niedawna no i neistety dziwie sie temu autu na kazdym kroku
zauwazylem ze jakos dziwnie rzylegaja mi sprezyny do przednich amorkow, znaczy sie ojne jaky nie sa zablokowane i mogly by sie zsunac na bok, nie wiem czy udalo mi sie dobrze wytlumaczyc, czy ewentualnie moglbym prosic fotke jak to u was wyglada (dokladnei chodzi o miejsce gdzieamorek ma kolnier zna ktorym opiera sie sprezyna)
u siebei mam bilstainy i nie wiem czy jakies oryginalne czy moze z innego auta pochodzace
no i druga sprawa, auto zostalo odchudzone znacznie, czyli wsyztsko wyciagniete co sie tylko dalo no i sterczy teraz jak zyrafa, jakiej firmy polecicie sprezyny i gdzi eje dostac, obnizenie minimum -60mm

: czw wrz 08, 2005 12:07 pm
autor: ZibiUT
jakie bedziesz mial felgi?
Jezeli 13" to -30 mm powinno wystarczyć chyba że niski profil to -40
Jezeli 14" to -40 lub -50
Najleprzym rozwiazaniem jest kupno całego zawieszenia -60 np APEXa albo WEITECA
Koszt pierwszego to okolo 1200 zł a drugiego 1600 zl
: czw wrz 08, 2005 12:14 pm
autor: cichy
nie chce kupowac calego zawieszeni a bo amorki ma bilsteiny wszystkie cztery, i jest odpowiednio twardo, ale nieodpowiednio wysoko bo odchudzeniu auta
sprezyny to chyba najmniejszy problem martwi mnie ten styk miedzy sprezyna a amorkiem
po poludniu zrobie fotke i pokaze o co dokladnie chodzi

: czw wrz 08, 2005 2:15 pm
autor: Lui
http://www.jamex.nl/shop/Subgroep_list_ ... &Model=UNO
Jamexy - 60mm
Jak sie zarejestrujesz to 95,61 ojro plus ok 15ojro wysyłka.
Taniej sie chyba nie da.
: czw wrz 08, 2005 4:02 pm
autor: ZibiUT
Czy ktoś jest chętny na zakup?
Bo cena za przesyłkę do polski bez rejestracji to 25 euro czy za 2 szt czy za 4 szt. czy nawet za 6 szt
Sprawdzałem tylko amortyzatory przód
: czw wrz 08, 2005 4:24 pm
autor: Lui
No to kuzwa drogo coś....
Inna sprawa to co za problem sie zarejestrować i już kilkanaście ojro taniej
Pewnie bede je kupował ale narazie sporo innych wydatków mam

: czw wrz 08, 2005 5:19 pm
autor: jugo500
można np. kupić UT z zawieszeniem NOVITECa jak ja i po problemie . A tek poważnie wo moje uno po odchudzeniu też strasznie się podniosło ale ja dam raczej amortyzatory do skrócenia

: czw wrz 08, 2005 5:50 pm
autor: KYS
jugo500 pisze:ja dam raczej amortyzatory do skrócenia
jak skrócisz skok amortyzatora bez zmiany spreżyny, to zawieszenie będzie "dobijało"...
sprężyna nie będzie pracowała w całym zakresie swojej długości i po wjechaniu w dziure zawieszenie nie będzie "wybierało"...
no chyba, że masz zbyt długi skok amortyzatora do sprężyny

: czw wrz 08, 2005 6:01 pm
autor: jugo500
powiem ci szczerze ,że niezastanawiałem się nad tym jeszcze . tan zawias który mam teraz jest twardy ale za wysoki .zostawiam tak do lutego

: czw wrz 08, 2005 6:57 pm
autor: cichy
chodzi mi dokladnei ot o co na fotkach, czy macie tak samo??

: czw wrz 08, 2005 8:07 pm
autor: ZibiUT
Hmm to faktycznie chyba coś nakombinowanie.
Czy to jest fotka na podnośniuku czy normalnie?
Jezeli normalnie to ktoś poprostu uciął standardową sprężynę .
: czw wrz 08, 2005 9:23 pm
autor: Lui
No to faktycznie na ucinane wyglądają

: czw wrz 08, 2005 9:57 pm
autor: cichy
to jest fotka bez podnosnika
tak wysoko auto stoi, moze dlatego ze jest "troche" odchudzone a moze dlatego ze cos jest nie tak ze sprezynami lub amorkami
pokazcie mi jak to u was wyglada
: pt wrz 09, 2005 12:11 am
autor: KYS
Lui pisze:No to faktycznie na ucinane wyglądają

hmmm wygląda jak by jeden zwój był ucięty
ostatni zwój sprężyny powinien na całej powierzchni przylegać do "talerzyka" od kolumny...
w takim razie od czego tam są sprężyny, skoro po ucięciu stoi tak wysoko

: pt wrz 09, 2005 8:08 am
autor: cichy
wy dalej swoje z tym sterczenie auta, w nim juz nie ma nic, mozna go podniesc z ablotnik wiec chyba ma prawo troche wyzej stac, po poludniu wkleje fote jak bylo gdy jeszcze mialw srodku co nie co
