Kręcimy UT do 9000 obr?
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Kręcimy UT do 9000 obr?
Co należało by zrobić aby zakrecić silnik do 9000 tyś bezpiecznie?
1. twardsze sprezynki zaworowe ( od czego można by zastosować aby nie wydawać góry pieniędzy )
2. wałek światka 276/260 starczy?
3. wieksze zawory ssace już mam ale czy jeszcze coś z nimi trzeba by zrobić?
4. porting głowicy i kolektorów
5. wywazenie układu tłokowo-korbowodowego?
6. ????
Wogóle czy jest sens krecić tak wysoko UT aby osiągnac 300KM??
1. twardsze sprezynki zaworowe ( od czego można by zastosować aby nie wydawać góry pieniędzy )
2. wałek światka 276/260 starczy?
3. wieksze zawory ssace już mam ale czy jeszcze coś z nimi trzeba by zrobić?
4. porting głowicy i kolektorów
5. wywazenie układu tłokowo-korbowodowego?
6. ????
Wogóle czy jest sens krecić tak wysoko UT aby osiągnac 300KM??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
ja wykręcam czasem 120 na drugim biegu i nic się nie stało jeszcze, przy stu brakuje mi skali na obrotku
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
PRZEMINELO Z WIATREM
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
jedyne czego bym sie obawiał to szpilki korbowodów, 300 koni powiadasz hmm pożyjemy zobaczymy ale jestem pewien że przy 8 jest to jak najbardziej mozliwe
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
Zibi122 pisze:Co należało by zrobić aby zakrecić silnik do 9000 tyś bezpiecznie?
1. twardsze sprezynki zaworowe ( od czego można by zastosować aby nie wydawać góry pieniędzy )
2. wałek światka 276/260 starczy?
3. wieksze zawory ssace już mam ale czy jeszcze coś z nimi trzeba by zrobić?
4. porting głowicy i kolektorów
5. wywazenie układu tłokowo-korbowodowego?
6. ????
Wogóle czy jest sens krecić tak wysoko UT aby osiągnac 300KM??
1. Szukam i jeszcze tego nie rozpracowalem
2. Ja biore Catcamsa
3. Przefrezowac np. tak jak sie Guy Croft podnieca
4. Mysle, ze obowiazek, przy tak zaawansowanej przerobce. Poza tym biorac pod uwage fakt, ze jest to maly silnik i grubosc scianek jest w miare duza w stosunku do sr. kanalow, to mozna duzo wycisnac. Ja u siebie powiekszylem je az o ok. 15%!!!
5. Przede wszystkim m.in. dlatego kupilem caly dół. BTW. Wyważa sie komplet wału razem z zamachem itp.
6. Ecumaster juz pewnie tego nie udzwignie.
Na pewno jest warto.
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
Tylko po co krecic tak wysoko ? Trzaby dac duze turbo by tam dmuchalo , kute tloki , byc moze sruby arp do korb , mocniejsza pompe oleju coby tam dawala rady , lzejsze moze kolo zamachowe , itd , itp , wg mnie 8tys obr styka
Lepiej moc robic poprawiajac Ve niz obroty , conajwyzej powiekszyc pojemnosc

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
tak ale zależność jest taka że jak jest mały skok to lepiej wysoko kręcić ze względu na to że napełnić cylinder jest łatwiej przy małym skoku a że moc jest w obrotach...szkoda że ten silnik nie ma zmiennych faz rozrządu bo byłby normalnie idealny 

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
W takim razie odgrzewam temat.
Mój silnik po strzale paska nie nadaje się do daleszej eksploatacji więc zdecydowałem ze idę po maxie.
Teraz kolejny zestaw pytań:
załoeżenia: moc około 300KM, 8-9 tyś obr, turbo prawdopodobnie jakieś TD04-16T lub może nawet HX35 na małej części gorącej
1. czy dopreżać silnik troszkę a może pójść w dół z PGT ewentualnie z 1,4 NA a może 1,5NA?
2. wałek mam 276/260 starczy czy kupować coś mocniejszego? (będzie regulowane kółko)
3. przepustnica z 2.0 16V
4. koło zamachowe -50% o ile tyle się da i sprzęgło spiekowe
5. czy zaślepiać natrysk na denka czy może zostać?
6. ???
Mój silnik po strzale paska nie nadaje się do daleszej eksploatacji więc zdecydowałem ze idę po maxie.
Teraz kolejny zestaw pytań:
załoeżenia: moc około 300KM, 8-9 tyś obr, turbo prawdopodobnie jakieś TD04-16T lub może nawet HX35 na małej części gorącej

1. czy dopreżać silnik troszkę a może pójść w dół z PGT ewentualnie z 1,4 NA a może 1,5NA?
2. wałek mam 276/260 starczy czy kupować coś mocniejszego? (będzie regulowane kółko)
3. przepustnica z 2.0 16V
4. koło zamachowe -50% o ile tyle się da i sprzęgło spiekowe
5. czy zaślepiać natrysk na denka czy może zostać?
6. ???
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
1. Zostawic jak jest, tam trzeba bedzie dmuchac niemalo na 300 km wiec bez sensu doprezac
2.Walek osobiscie bym zostawil chocby z tego powodu zeby auto chcialo jechac zanim turbo sie obudzi, lepiej duze dziury i zawory w glowicy zrobic
4. Kolo zamachowe skrobnol bym delikatnie glownie w obawie o to ze moze sie rozleciec, spiek jak najbardziej
5. Zostawic
6. Na td04 raczej nie przejdzie manewr na 300 km
2.Walek osobiscie bym zostawil chocby z tego powodu zeby auto chcialo jechac zanim turbo sie obudzi, lepiej duze dziury i zawory w glowicy zrobic
4. Kolo zamachowe skrobnol bym delikatnie glownie w obawie o to ze moze sie rozleciec, spiek jak najbardziej
5. Zostawic
6. Na td04 raczej nie przejdzie manewr na 300 km
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
Dawaj T3/T4 (z odpowiedniej integralki/coswortha wydajnosc 350km) albo jakies td05 z evo8/9 , st sprezania ~8:1 + wtrysk metanolu i da rade . Silnik na szpilkach + upg mls + o-ring i powinno grac
Dodatkowo wywazyc wszystko . Beda kute tloki ? Walek moze byc za slaby

Dodatkowo wywazyc wszystko . Beda kute tloki ? Walek moze byc za slaby
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
z integralki nie da rady bo za małe ciśnienie produkuje . hx 35 lub k26/k27 z tanich sprężarek.
- dj_o
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:21 pm
- Miejscowość: Opole
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Opole
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
Zupełnie zapomniałem - dół z turbodiesla 1.4, 1.7 lub 1.9....
W przyszłym roku wyjeżdża taki projekt
Jeśli chodzi o turbo, to mam też ciekawą propozycję
W przyszłym roku wyjeżdża taki projekt

Jeśli chodzi o turbo, to mam też ciekawą propozycję

L'ultima berlinetta Turbo ! - Punto GT Stage IV
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
ETS Performance - Elektronika Technika Samochody
Przebudowy, chiptuning, strojenie, diagnostyka, autoryzowany montaz DET, EMU
Kanal YT
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
ale o co chodzi ?ten dół z td będzie kręcony do 9tyś?
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
tloki:
http://www.iapel.com" target="_blank, max. 200$ za 4 lekkie tloki, ale zalatwic cokolwiek z nimi to juz wyzsza technika... nawet po hiszpansku.
http://www.iapel.com" target="_blank, max. 200$ za 4 lekkie tloki, ale zalatwic cokolwiek z nimi to juz wyzsza technika... nawet po hiszpansku.
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
jakoś strasznie tanio 

-
- Spamer :P
- Posty: 504
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
- Miejscowość: Gorlice
- Auto: Punto GT
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
koledzy mam tloki od audi 1.8T kute... tlok jest mniejszy i wiekszy 81mm jak wysoko mozna zakrecic ? wiem ze jakos sie to oblicza... ale czy śruby korb to wytrzymaja??