Strona 1 z 2
Maski z KARBONU
: czw lis 05, 2009 2:29 pm
autor: rossssa
Witam wszystkich,
Odezwał się do mnie znajomy, który profesjonalnie zajmuje się takimi rzeczami,
Tylko do tej pory robił rzeczy do motorów. Jeździł swojego czasu na wyścigi po europie i miał stałych klientów, ale teraz rodzina itp.
Chce się teraz przestawić na maski itp. rzeczy do samochodów
Daje gwarancje na maski, mówi że waga maski to 2-3kg, dla ekstremistów może zrobić maskę o wadze 1kg, wszystsko będzie cacy, ale gwarancji nie da.
Może również robić maski z wlotami oraz ze wstawionymi przezroczystymi elementami, wszystko najwyższej jakości bez lipy
No i tu moje pytanie czy ktoś byłby chętny na np. maskę
Co do ceny to wiadomo że czym będzie więcej chętny na maskę tym taniej, bo zrobienie formy najwięcej kosztuje <-- to moje domysły
P.S. żeby nie było nie jestem pośrednikiem nic z tego mieć nie będę.
Re: Maski z KARBONU
: czw lis 05, 2009 4:03 pm
autor: dj_o
Ja byłbym chętny na maskę do GT, tylko wiadomo tu jest sprawa kosztów.
Nie potrzebuję wersji hardcore 1kg, ale wszystko lżejsze od serii będzie ok

Re: Maski z KARBONU
: czw lis 05, 2009 5:39 pm
autor: BARTEKcoupe
wszystko zależy od ceny i jakości wykończania maski. jakaś orientacyjna cena??
Re: Maski z KARBONU
: czw lis 05, 2009 6:19 pm
autor: adrian055
doładnie ja tez bym sie pisał tylo pytanie o orientacyjna cene i czy bedzie to ładnei lezało jak orginał
Re: Maski z KARBONU
: czw lis 05, 2009 8:00 pm
autor: kwiatek.pl
ja rowniez jestem chetny...
jak z kosztami cos bedziesz wiedzial to daj znac
Re: Maski z KARBONU
: czw lis 05, 2009 8:27 pm
autor: kornat
ja też chętny jezeli cena bedzie atrakcyjna

Re: Maski z KARBONU
: czw lis 05, 2009 8:38 pm
autor: kwiatek.pl
a ile w ogole wazy maska w UT??
sorry za ot
Re: Maski z KARBONU
: czw lis 05, 2009 9:09 pm
autor: uniak 1.4T
gdzies juz o tym było, chyba Lui pisał, nie chce mi sie szukac ale z tego co pamietam jakies 8kg
Re: Maski z KARBONU
: czw lis 05, 2009 10:17 pm
autor: mrowczan
Maska w PGT jest jak z papieru, wiec raczej nie ma sensu sie bawic w karbony w celu obnizenia masy auta - ten sam efekt osiagnie sie wlewajac polowe zbiornika plynu do spryskiwaczy zamiast calego

Co innego, jakby maska wazyla ze 20-25kg

Chociaz i tak nawet w takim przypadku zmiana tylko tego jednego elemtu wg mnie nic nie daje

Re: Maski z KARBONU
: czw lis 05, 2009 10:20 pm
autor: kornat
mrówczan, liczy się lans na dzielni

Re: Maski z KARBONU
: czw lis 05, 2009 10:22 pm
autor: mrowczan
kornat pisze:mrówczan, liczy się lans na dzielni

To taniej wyjdzie obkleic ja karbonem z allegro

Masa +0,2kg, efekt wizualny i respekt +10

Re: Maski z KARBONU
: pt lis 06, 2009 10:55 am
autor: Abarth
mrowczan pisze:kornat pisze:mrówczan, liczy się lans na dzielni

To taniej wyjdzie obkleic ja karbonem z allegro

Masa +0,2kg, efekt wizualny i respekt +10

Dobrze Mrówczan Prawi polecam lekturę
http://www.4tuning.com.pl/news/263,proste-ze-carbon
Elementy Carbonowe vel z włókna węglowego raczej za śmieszne pieniądze nikt nie zrobi

Re: Maski z KARBONU
: pt lis 06, 2009 1:07 pm
autor: ZibiUT
Stoi aktualnie u mnie na podwórku alfa 156 z maską z włókna uzywanego do robienia szybowców. Maska zrobiona ładnie, z wzmocnieniami, waży o połowę mniej niż oryginał. Podobno koszt 600zł z karbonu oczywiscie inaczej wyglada i wiekszy lans no ale zalezy co kto chce.
Re: Maski z KARBONU
: pt lis 06, 2009 4:28 pm
autor: Lui
Po co całość z carbonu, tylko pierwszą warstwę zrobić a reszę z włókna szklanego, będzie wszystko w jedym lekko, ładnie i niedrogo (w porównaniu do całości z węgla)
Re: Maski z KARBONU
: pt lis 06, 2009 4:57 pm
autor: simon1989
Cena maski do uniaka z kompozytu zywicy poliestrowej i tkaniny weglowego to okolo 900zl, wiec to jest bezsensu bez sponsora(wg mnie). Maska z tkaniny szklanej do uniaka moge wykonac za 3x mniej, a spadek masy to okolo50-60%(przs szklanej, weglowej jeszcze wiecej).. Tak jak Lui pisze normalnie miesza sie tkanine szklana z weglowa i koszt bedzie mniejszy o 30+40%(zeby zewnetrzne warstwy byly z weglowej)-tkanina szklana jest około 20 razy tańsza od weglowej. Np. kadlugy helikopterow, niektorych samolotow rekreacyjnych sa wykonywane z tkaniny szklanej a tylko waskie pasy weglowej sa wklejane w miejscach o podwyzszonym stopniu naprezen. Przewaga tkaniny weglowej nad szklana typu E(prawie kazda) to modul Younga E(odpornosc na rozciaganie) wiekszy o 22%. Reszta wlasciwosci wykonanego laminatu zalezy od zastowosanej zywicy, separatora, formy, zelkotow, metody, warunkow i czasu pracy. Dodatkowo jako ciekawostke moge podac, ze teoretycznie taki sam laminat wykonany z zywicy poliestrowej maxmalne wlasciwosci Rm(wytrzymalosc na rozciaganie) ma takie jak najgorsze wlasciwosci ma laminat przy zastosowaniu zywicy epoksydowej.