Strona 1 z 1
Problem z ciśnieniem
: czw lip 30, 2009 9:35 am
autor: bartekgt
Mam problem. Opisze dokładnie objaw: jadąc zauważyłem że bov nie puszcza ciśnienia i boost rośnie ale wolniej niż wcześniej osiąga ustawione na mbc 1,2 bara dopiero przy 5tys obrotów. Bova wymieniłem na nówke i już spuszcza ale problem z wolnym narastaniem bostu pozostał. Wcześniej jadąc np. 80 na 4biegu i nagle wciskając gaz w podłoge odrazu bardzo szybko był szczyt około 1,4 i spadało na ustawione 1,2 i trzymało a teraz wciskam gaz w podłoge niema szczytu a cisnienie rośnie ale wolno i osiąga tylko ustawione na mbc 1,2 przy wysokich już obrotach i trzyma. Całe orurowanie IC sprawdzałem łączka po łączce, wszystkie podciśnienia, wężyki i opaski też. Gdzie może tkwic przyczyna tego wolnego narastania ciśnienia i braku szczytu
od KYS: Nie "krzycz" w temacie postu!
Re: PROBLEM Z CIŚNIENIEM
: czw lip 30, 2009 12:21 pm
autor: skadubek
Moze cos WG sie przycina lub ciezko chodzi...
Re: PROBLEM Z CIŚNIENIEM
: pt lip 31, 2009 12:08 am
autor: ziuzio
Lub popękana muszla pod klapką WG.
Re: PROBLEM Z CIŚNIENIEM
: pt lip 31, 2009 1:26 am
autor: bartekgt
wywalał ktoś już WG i wymieniał lub "nareperował" bo tego jeszcze nie tykałem
Re: PROBLEM Z CIŚNIENIEM
: pt lip 31, 2009 6:48 pm
autor: bartekgt
ps. kręce MBC i nic się nie dzieje, odłączyłem MBC i auto zachowuje się identycznie jak wiszą wężyki luzem
Re: Problem z ciśnieniem
: pn sie 10, 2009 12:55 am
autor: bartekgt
WG działa, wszystko szczelne, turbo całe. Jakieś pomysły?
Re: Problem z ciśnieniem
: pn sie 10, 2009 1:00 am
autor: ziuzio
bartekgt pisze:WG działa, wszystko szczelne, turbo całe. Jakieś pomysły?
Rozbierałeś i oglądałeś na własne oczy?Masz zdjęcia powierzchni pod klapką WG?
Jeśli rozbierałeś, to widziałeś i wirnik-może ukruszony?
Poza tym przyczyn jeszcze może być wiele:).
Re: Problem z ciśnieniem
: sob sie 15, 2009 8:41 am
autor: bartekgt
Już ogarnięte jakby ktos był ciekaw to pw bo by trzeba było opisac sytuacje