Strona 1 z 3
Przeplywka
: wt lip 07, 2009 9:51 pm
autor: MARCIN
witam,moja przeplywka chyba sie popsula.wedlug informacji ktore zdobylem to na wlaczonym silniku na 2 i 3 pinie powinna miec napiecie od 0.7 -1.1V a zmiezone napiecie to 2.8V. co o tym myslicie...
Re: Przeplywka
: wt lip 07, 2009 10:42 pm
autor: hz10
u mnie jest 2.15 , wiem bo zamontowałem ecumastera, na 3 pinie względem masy, na 2 jest 0.6 więc w sumie wychodzi u mnie 2.75
ale namieszałem

Re: Przeplywka
: śr lip 08, 2009 9:35 am
autor: dj_o
Pin 3 jest pinem sygnałowym związanym z ilością powietrza.
Wartości:
po przekręceniu kluczyka : 1,25V
przy 900obr/min: 2,3 V
przyspieszanie: 4V
Oczywiście komp toleruje odchyłki, uwzględnione są też nieszczelności w dolocie starzenie elementów itd.
Generalnie pierwszym objawem padniętej przepływki jest problem z odpaleniem zimnego silnika, kiedy ostro przelewa.
Jeszcze lista pasujących przepływek:
oryginał
0280212024
pasują:
FERRARI, SAAB, VOLVO
0280213012
SAAB
88 27 429
88 27 479
91 13 846
VOLVO
3517569
8251498
8602793
FERRARI
154916
AUDI 80 Avant (8C, B4) RS2 quattro (P1)
* Baujahr: 03.94 -> 05.95
* Leistung: 232 kW (315 PS)
* Hubraum: 2226 ccm
0280213017
SAAB 900, 9000
0280212019
VOLVO 240, 740, 760, 940, 960
0280212016 - te znajdziesz najtaniej i nie ma problemu z dostępnością
VOLVO
3517020
8251497
8602792
VW CORRADO, GOLF, PASSAT, VENTO
0280213021
VW
021 906 461
Re: Przeplywka
: sob lip 11, 2009 12:40 am
autor: MARCIN
zmierze nap na swojej przeplywce ciekawe co wykaze
Re: Przeplywka
: wt lip 14, 2009 7:57 pm
autor: MARCIN
jesli sygnal z przeplywki jest wyzszy to komp podaje wiecej paliwa i moze go zalewac czy sie myle
Re: Przeplywka
: wt lip 14, 2009 7:58 pm
autor: MARCIN
u mnie napiecie po przekreceniu kluczyka wynasi 1.54V na 3 pinie
Re: Przeplywka
: wt lip 14, 2009 10:42 pm
autor: dj_o
Tak, może go zalewać.
Przepływomierz działa na zasadzie równoważenia mostka, im więcej powietrza, tym wyższe napięcie, co wynika z tego, że dana ilość powietrza schładza drut w przepływomierzu, a jego temp. ma być utrzymana na stałym poziomie -> większy prąd.
Ja mam dokładnie książkowe wartości.
Re: Przeplywka
: ndz lis 29, 2009 11:36 am
autor: MARCIN
siema,kupilem nowke przepływke i jest spoko.choc parametry starej przeplywki wskazywały na to ze jest dobra.stara przepływka padła tak ze auto gasło mi zaraz po odpaleniu.
http://www.autosklep.istore.pl/sklep,19 ... 007,0.html
Re: Przeplywka
: wt gru 08, 2009 12:50 am
autor: mrowczan
Nie szkoda Ci bylo kasy? 450zl za przeplywke...
Re: Przeplywka
: śr gru 09, 2009 2:20 pm
autor: MARCIN
a znasz jakis tanszy nowy zamiennik.ja nie choc szukalem tego dosyc długo.chyba ze jest jakis inny sposób na zastąpienie tego jakimś wynalazkiem albo jakieś sprytne obejscie spierdzielonej przepływki.
Re: Przeplywka
: pt gru 11, 2009 4:10 pm
autor: ZibiUT
Jest. Ecumaster + mapsensor koszty około 500-600 zł ale za to juz mozesz podstroic auto jak chcesz
Re: Przeplywka
: pt gru 11, 2009 4:50 pm
autor: hz10
ecumaster +puntogt+ mapsensor jeździ mocno średnio na codzień, ja nie polecam

Re: Przeplywka
: pt gru 11, 2009 4:55 pm
autor: simon1989
hz10 pisze:ecumaster +puntogt+ mapsensor jeździ mocno średnio na codzień, ja nie polecam

Dlaczego?
Re: Przeplywka
: pt gru 11, 2009 4:59 pm
autor: hz10
choćby dla tego że jest brak płynności jazdy, do systemu jazdy 0-1 jest lux, pozatym konwersje najlepiej zrobić z czynnym zaworem dv bo na bowie wychodza cyrki
Re: Przeplywka
: pt gru 11, 2009 6:23 pm
autor: simon1989
A w przypadku wolnossacego, bo chce zainwestowac w to na poczatek albo od razu w najnowszy MS?