Strona 1 z 1
Wspomaganie PGT
: pn cze 15, 2009 9:27 pm
autor: adrian055
WItam przekaldalem wraz z silnikiem maglownice ze wspomaganiem i mam problem z odpowieczeniem juz ponad tydzien, przy skrecie w kazda strone skrasznie buczy pompa wspomagania. a w zbiorniczku plyn z powietrzem(piana) i tak caly czas a z tyl pompy zauwazylem wyciek chyba , bo jest mokra ale nie wiem cyz to z przewodow jak dolewam wiecej plynu to wycieka plyn z powietrzem po prrzejechaniu kilku metrow. a ta pompa buczy i buczy, ale kierownica chodzi lekko.
od KYS: Nie krzycz w temacie postu! Poprawiłem.
Re: WSOMAGANIE PGT POMOCY
: pn cze 15, 2009 10:09 pm
autor: Ósmy
adrian055 pisze:WItam przekaldalem wraz z silnikiem maglownice ze wspomaganiem i mam problem z odpowieczeniem juz ponad tydzien, przy skrecie w kazda strone skrasznie buczy pompa wspomagania. a w zbiorniczku plyn z powietrzem(piana) i tak caly czas a z tyl pompy zauwazylem wyciek chyba , bo jest mokra ale nie wiem cyz to z przewodow jak dolewam wiecej plynu to wycieka plyn z powietrzem po prrzejechaniu kilku metrow. a ta pompa buczy i buczy, ale kierownica chodzi lekko.
Chyba właśnie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie "dlaczego nie możesz odpowietrzyć układu wspomagania"

xD
A pozatym to nie bardzo sie go odpowietrza... nalewasz nowy plyn i już

Zlikwiduj wyciek a podejrzewam że przestanie buczeć

Re: WSOMAGANIE PGT POMOCY
: wt cze 16, 2009 11:47 am
autor: lukasz1t
Ósmy pisze:Chyba właśnie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie "dlaczego nie możesz odpowietrzyć układu wspomagania"

xD
A pozatym to nie bardzo sie go odpowietrza... nalewasz nowy plyn i już

Zlikwiduj wyciek a podejrzewam że przestanie buczeć

W zasadzie to się odpowietrza

Wygląda to tak, że odpala się silnik i kilka razy kręci się kierownicą od oporu do oporu, tylko trzeba kontrolować poziom płynu w zbiorniku, żeby nie zabrakło i żeby układ nie zassał znów powietrza. Oczywiście nie trzeba wspominać, że cały układ musi być szczelny

Re: Wspomaganie PGT
: wt cze 16, 2009 12:56 pm
autor: adrian055
no wlasnie u mnie jeden przeowd nie byl silno dokrecony i dlatego pompa sie zapowietrzala.... syt opanowana , dzieki za odpowiedzi. Temat do ZAMKNIECIA