Strona 1 z 2

Problem z Elektryką

: ndz kwie 19, 2009 6:05 pm
autor: Abarth
Witam jak wiecie w moim uniaku siedzi narazie 1,4 n/a wczoraj jak wracałem do domu nie szczędziłem mu drogi aż nagle jakby brakło paliwa i dalsza jazda nie była możliwa i trzeba było holować gadzinę ;/ w dniu dzisiejszym zauważyliśmy że pompka paliwa nie działa mało tego kierunkowskazy również oraz wskaźnik poziomu paliwa również nie wskazuje ;-/ nawet rezerwy która się świeciła wie ktoś co mogło się stać?? podkreślam że nie jest to wyłącznik zderzeniowy który sprawdziliśmy :?

: ndz kwie 19, 2009 6:11 pm
autor: SpawerBoshmen
A dokłądniej wygląda to tak

Migacze działały, kontrolka paliwa działała.
Nagle z niewiadomych przyczyn te dwie rzeczy nie działają no i oczywiście pompka paliwa tak samo. Bezpieczniki sprawdziłem są dobre. Mase sprawdziłem do pompki też jest. Nie sprawdziłem tylko czy dochodzi napiecie, jutro może sprawdze.

Czy kojazy ktoś coś czy kabel doprowadzajacy napięcie do migaczy to nie ten sam kabel który doprowadza do pompki paliwa?

Czy jakiś przekaźnik odpowiada za prace pompki jak tak to który??

: ndz kwie 19, 2009 7:38 pm
autor: tusiu1988
koło przepływki jest przekaźnik w ut ale w zwykłym nie pamiętam, ale napewno jest i ja zaczołbym od niego

: ndz kwie 19, 2009 8:05 pm
autor: Tschoob
z takimi pytaniami zapraszam cie na forum http://autokacik.pl <--- tam jest wiecej osob z silniczkami 1.4 n/a to ci moga pomoc :)

a tak btw to wrzuc do dzialu projekty zdjecie jak wyglada auto poskladane :)
edit : juz widze fotki zlozonego :D

: ndz kwie 19, 2009 9:18 pm
autor: turbomaniak
Poprawcie styki na kostce ktora jest niedaleko od klemy + i powinno byc git

: ndz kwie 19, 2009 10:19 pm
autor: SpawerBoshmen
Tam sa jakieś styki ? Tam z tego zo pamiętam jest cały czas kabel aż do skrzynki

: pn kwie 20, 2009 1:27 am
autor: turbomaniak
Mowie o kablu plusowym,tym ktorym jest dostarczane napiecie do calej wiazki elektrycznej, o ile dobrze pamietam tam poiwinny byc dwa kable

: pn kwie 20, 2009 9:07 am
autor: ZibiUT
1. Sprawdz czy do pompy dochodzi napiecie.
2. Sprawdz mase przy akumulatorze i pod deską rozdzielczą
3. Na kielichu przy serwie powinny być dwa przekaźniki. Jeden jest od pompy
4. Sprawdz kabel idący odo akumulatora. Na nim powinna być jaka kostka która często śniedzieje i nie kontaktuje.

: pn kwie 20, 2009 2:12 pm
autor: SpawerBoshmen
Posprawdzam to może dzisiaj. Ale dziwne jest to że normalnie kreci rozrusznikiem i normalnie świecą swiatła długie krótkie postojówki a migacze i pompka dead dzisiaj jak bede miał czas to to zobacze.

: pn kwie 20, 2009 3:50 pm
autor: Weider
sprawdz również tam gdzie sie przykreca "-" do nadwozia (z przodu pod akumulatorem), jest tam blaszka (podkałdka) i dwie "wsuwki" czasem jak na nich jest brak styku i to tez mozesz nie odpalic.

: wt kwie 21, 2009 8:38 am
autor: turbomaniak
I jest jeszcze jedna mozliwosc, kostka stacyjki bo to ustrojstwo najbardziej mi pasuje do tego ze wszystko dziala oprocz pompy i kierunkow

: wt kwie 21, 2009 9:11 am
autor: SpawerBoshmen
No właśnie tą opcję tez przypuszczam miedzy innymi dlatego że jest to stacyjka z 900 a nie z 1.4 więc może to bys przyczyna ale kurde działało i juz nie działa :roll: :roll: :roll: :roll:

: wt kwie 21, 2009 9:32 pm
autor: Abarth
Dzięki chłopaki za wsparcie :D SpawerBoshmen znalazł usterkę i troszkę przegoniłem już dziś uniaka 8) jak narazie wszystko chodzi :twisted:

: wt kwie 21, 2009 9:34 pm
autor: ZibiUT
Napisz co to było !!!

: wt kwie 21, 2009 9:47 pm
autor: Abarth
Tschoob fotki będą jak poskładam wnętrze i w miarę to będzie wyglądało ale najważniejsze że już jeździ :D jest jeszcze parę technicznych rzeczy do zrobienia ale trzeba czekać na finanse :x

domyślam się że ta usterka to była kara za grzebanie w niedziele :? no i dziś na spokojnie poczyściłem wszystkie styki masy itp itd ale nic to nie dało przyjechał SpawerBoshmen wyciągnął skrzynkę z bezpiecznikami i sprawdza a tu się okazuje że serwisówka (bezpiecznik) się zjarała :evil: co za gafa :x