Strona 1 z 1
Ku przestrodze...
: sob kwie 18, 2009 6:06 pm
autor: JARO_Cz-wa
Otóż dziś rozebrałem dolot powietrza do turbiny, żeby obczaić w jakim stanie jest wirnik no i niestety sie przydołowałem

a wszystko to przez gumowy oring który uszczelnia zawór DV ProPerfekta typ I. Poczatkowo niewiedziałem co było powodem takich zniszczeń, bo zawsze pamietałem o zatykaniu dolotu do turbiny gdy coś demontowałem, no ale jak rozebrałem zaworek w celu przesmarowania - to wszystko stało się jasne
Po co ten krzyk w temacie?
: ndz kwie 19, 2009 12:26 am
autor: turbomaniak
Kurde ze ten oring az tak skasowal ten wirnik to naprawde sie dziwie, czy tylko oring tam wyladowal??? Moze cos jeszcze?!
: ndz kwie 19, 2009 9:20 am
autor: Tschoob
no ale uszczelka wyglada ok wiec co moglo sie dostac do wirnika ?
: ndz kwie 19, 2009 12:44 pm
autor: JARO_Cz-wa
Tschoob pisze:no ale uszczelka wyglada ok wiec co moglo sie dostac do wirnika ?
Bo to jest nowa uszczelka

: ndz kwie 19, 2009 2:14 pm
autor: hz10
a turbafka chodziła do końca?
: ndz kwie 19, 2009 2:25 pm
autor: JARO_Cz-wa
hz10 pisze:a turbafka chodziła do końca?
Chodzi do tej pory od połowy lipca 2008, bo mniej wiecej wtedy to się stało. Jedyny objaw który zaobserwowałem to inny ton świstu na większych doładowaniach, no i troche chyba słabiej ciągnie to auto niż powinno, choć to ciężko mi określić bo stało się to zaraz po wymianie IC na większy

akurat jechałem załadowanym autem nad morze

: ndz kwie 19, 2009 6:13 pm
autor: hz10
JARO_Cz-wa pisze:hz10 pisze:a turbafka chodziła do końca?
Chodzi do tej pory od połowy lipca 2008, bo mniej wiecej wtedy to się stało. Jedyny objaw który zaobserwowałem to inny ton świstu na większych doładowaniach, no i troche chyba słabiej ciągnie to auto niż powinno, choć to ciężko mi określić bo stało się to zaraz po wymianie IC na większy

akurat jechałem załadowanym autem nad morze

jedyne co mi przychodzi do głowy to

: wt maja 05, 2009 11:12 pm
autor: mar74
Jesli masz ją jeszcze założoną - to do ilu ładuję ?
: wt maja 05, 2009 11:53 pm
autor: JARO_Cz-wa
mar74 pisze:Jesli masz ją jeszcze założoną - to do ilu ładuję ?
w piku według zegara na desce to niby pod 1,6 bara, tyle że wiadomo, że dokłądność takiego zegara to raczej średnia jest
Tak sie zachowywała na zjechanym wałku rozrządu, niewiem jeszcze jak na sprawnym wałku bedzie