Strona 1 z 1
Zmiana przepustnicy a kolektor
: pn lut 09, 2009 5:51 pm
autor: wsk
Zastanawiam sie nad tym czy sa jakies roznice miedzy kolektorami 1,3T a 1,4T co do uzyskiwanej mocy czy jak dam od 1,4T do 1,3T to bedzie jakas poprawa??? Bo chce dac przepustnice od Fiata Coupe 2.0 Turbo tylko nie wiem czy 16v czy 20v. Chce przerobic odpowienio kolektor, wspawac w kolektor flansze tak zebym mogl bez problemu przykrecic przepustnice od fc. I teraz nie wiem czy robic to do kolektora 1.3T czy do 1,4T???
: pn lut 09, 2009 6:28 pm
autor: ZibiUT
: pn lut 09, 2009 8:28 pm
autor: wsk
No za wiele totam nie ma

. To zostane przy 1,3T a jak z przepustnica z 16vt czy 20vt ???
: pn lut 09, 2009 8:34 pm
autor: ZibiUT
Pewnie im wieksza tym lepiej ale i nie ma co przesdzac bo przepustowośćc kanałów i tak jest spora.
: pn lut 09, 2009 9:00 pm
autor: wsk
Czylin od 16v bedzie ok i na taka zapoluje ile ona ma srednicy cos kolo 60mm chyba nie ???
: pn lut 09, 2009 10:30 pm
autor: DeviL
Srednio 10mm na dolocie(przepustnicy) to 100km

: pn lut 09, 2009 10:35 pm
autor: hz10
czli jak w uno jest 40mm to na 400 kM styka
: pn lut 09, 2009 10:40 pm
autor: wsk
Hehe

Nie no tyle to nie 200 styknie

.
: pn lut 09, 2009 10:49 pm
autor: hz10
na więcej uwierz mi
: wt lut 10, 2009 12:38 am
autor: ostry
w rajdówkach zakładają zwężkę 30mm na 300 km czyli coś w tym jest

: wt lut 10, 2009 9:58 am
autor: ciemol
koledze chyba chodziło o to ze jemu 200 wystarczy:D
: wt lut 10, 2009 6:06 pm
autor: wsk
Dokładnie ciemol

. A tak przy okazji byłem ogladac nowy nabytek twojego kuzyna 1,3T Antiskid

.
: wt lut 10, 2009 6:19 pm
autor: ciemol
i jak?

raczej nie za ciekawie sporo roboty ale do ogarniecia
da rade z kolankiem do kolektora ssacego czy juz poszło?
: wt lut 10, 2009 6:53 pm
autor: DeviL
Use gg/pw , bo spam robita w tak waznym temacie

: wt lut 10, 2009 11:18 pm
autor: KYS
ostry pisze:w rajdówkach zakładają zwężkę 30mm na 300 km czyli coś w tym jest

Dokładniej to 32mm w grupie N i 34mm w grupie A.