Strona 1 z 1
Korektor siły hamowania
: sob wrz 20, 2008 10:10 pm
autor: Lui
Narazie nie mam żadnego, obawiam się problemów z zarzucaniem tyłem przy mocnym hamowaniu.
Mam taki seryjny z uno i widze że można by zrobić dla niego nową obudowe i regulować śrubą.
Tylko jak to działa, bo widze że wcisnąć się nic nie da, ten tłoczek wychodzi tylko do góry.
Czyli ogranicza się jego skok ? Czym większą ma możliwość wysunięcia tym większa siła hamowania tyłu ?
Zastanawiam się też czy zamontować go przed czy za hydraulicznym ręcznym ?
: ndz wrz 21, 2008 12:10 am
autor: wsk
Co do tego jak działa to nie wiem, ale co do recznego to daj by reczny działa bez niego bez mocniejszy chyba. Ja również jeżdże bez kolktora ale jeszcze nie miałem sytuacji by mi zablokowało tył no chyba ze na sniegu

.
: ndz wrz 21, 2008 3:30 pm
autor: hz10
bez korektora nie da sie jeździc bo najpierw zatrzymują sie koła tylne

. ręczny oczywiście za nim

ja u siebie regulacje zrobiłem za pomocą zmiennego napięcia sprężyny regulowac można tylko na postoju ale nie potrzeba żadnych narzędzi po prostu przekładamy sprężyne na różne zapadki
: ndz wrz 21, 2008 7:35 pm
autor: ZibiUT
Regulować bez problemu mozna w każdym UNO siłę działania tylnych hamulcy przy pomocy seryjnego regulatora.
: ndz wrz 21, 2008 9:38 pm
autor: Lui
Ale jak to działa ?
Im bardziej może się wysunąć tym mocniej będzie hamował ?
: ndz wrz 21, 2008 10:23 pm
autor: ZibiUT
Oj chyba nie. Działa to tak ze jak sprezyna jest naciagnieta to wiecej płynu idzie na układ.
: ndz wrz 21, 2008 10:49 pm
autor: Lui
gdybym ja wiedział gdzie była sprężyna
mam wyjęty sam regulator
tzn taki jakby cylinderek do którego przykręca się przewody i wystaje z niego taki trzpień który to można jedynie wyciągnąć do góry
Zamontuje to w nowej obudowie i będzie można śrubą ograniczać możliwość wysuniecia się tego tłoczka, będzie tilton za grosze

: pn wrz 22, 2008 9:34 am
autor: ZibiUT
A nie mozesz powórcićc do oryginału??
obudowa jest przy budzie a nie belce. Na belce jest tylko dzwignia do regulacji.