Strona 1 z 3
koła
: ndz wrz 07, 2008 10:13 pm
autor: ostry
taki problem, mam z przodu 15-stki 195/45 i nie da sie jechać nawet po dobrym asfalcie zabiera auto na boki i nie wiem czy to tak zostanie czy jak kupie nowe opony i założę wszystkie to będzie ok ?
: ndz wrz 07, 2008 10:44 pm
autor: ZibiUT
Ustaw zbierzność na 0.
Jak pojedziesz do jakiegoś warsztatu i powiedzą ze jest dobrze ale nie bedzie na zero to każ ustawić na zero. Przy szerokich oponach i wiekszych kołach tak własnie jest. W uno fabryka dopuszcza +-1 mm ale to za dużo na 15 i 195
: pn wrz 08, 2008 5:50 pm
autor: ostry
ok dzięki ale mam jeszcze pytanie odnośnie mojej K14 ponieważ nie mam mbc jeszcze a ładuje mniej niż orginał w ut (0.6 bara) i zastanawiam się jak ona zniesie ponad 1 bar, może dobrze ale się nie znam to pytam

: śr wrz 10, 2008 7:27 pm
autor: ostry
no nieważne ale chciałbym ją troszkę przekręcić bo wylot mam prosto na skrzynie i jeszcze stara guma co tam była pękła a innej tam nie wcisnę i nie wiem czy mogę tak zrobić, mianowicie myślałem o tych śrubach
da rade tak zrobić czy nie ?
: śr wrz 10, 2008 8:25 pm
autor: Lui
poluzuj i obracaj

: śr wrz 10, 2008 8:36 pm
autor: ostry
no to fajnie dzięki

: ndz wrz 21, 2008 9:28 pm
autor: ostry
muszę niestety wrócić do tej turbiny ponieważ jak już pisałem bez MBC nie ładowała nawet oryginalnego 0,7 tylko około 0,6 pomyślałem, że zrobie prowizoryczne MBC
okazało się że wystarczy niezaślepiony trójnik na wężu i ładuje prawie 1 bara, przypomniałem sobie wtedy sytuacje jak rozbierałem silnik i był właśnie trójnik ale przed nim jeszcze opaska na wężu
mi to wygląda na to, że albo ona wcale nie jest stopień większa jak zapewniał koleś, albo to od regulacji ciśnienia jakieś inne wsadził
co wy o tym myślicie ?
: ndz wrz 21, 2008 10:29 pm
autor: ZibiUT
Fabrycznie w UT było ciśnienie 0,6b.
Mozeliwe ze WG jest z UT.
Takie zrobienie regulacji ciśnienia to najprostrzy sposób ale nie najlepszy.
Kup MBC i bedzie lepiej się zbierać.
: ndz wrz 21, 2008 11:41 pm
autor: ostry
no mam nadzieje że to turbo faktycznie wytrzyma ponad 1 bar
a MBC kupie oczywiście tylko na razie ważniejsze wydatki mam
pozdro
: pn wrz 22, 2008 9:35 am
autor: ZibiUT
Po oznaczeniach spreżarki poszukaj jej mapy lub w czym była stosowana. Bedzie cos wiecej wiadomo na jej temat i czy wytrzyma.
: pn wrz 22, 2008 5:31 pm
autor: ostry
napisałeś
Zibi122 w innym poście;
1. jezeli dostaniesz 1,4 :
- turbina T25 z czescią wydechową ar48 lub 64
- wtryski w zalezności od mocy docelowej ale pewnie około 300cc starczą
- swinka ecumaster
- duzy IC
- troszke rur na dolot
- dobre sprzegło
- wskaźniki AFR, EGT
Przy takim setupie jestes w stanie wycisnac około 180 - 250 KM z silnika 1.3 czy 1,4.
ile to mniej więcej kosztowałoby bo właśnie za jakiś czas chciałbym wziąść się za takie zabawy mianowicie 180 KM interesowałoby mnie
a co do tego turba to zobaczymy ile wytrzyma

: pn wrz 22, 2008 10:48 pm
autor: ZibiUT
Jezeli dostaniesz 1,4 :
- turbina T25 z czescią wydechową ar48 lub 64 - 1000-2500 zł
- wtryski w zalezności od mocy docelowej ale pewnie około 300cc starczą - 200-300 zł
- swinka ecumaster - 450 zł
- duzy IC - 300 zł
- troszke rur na dolot - 200 zł
- dobre sprzegło - 500 zł
- wskaźniki AFR - 600 zł
- EGT - 300 zł [/b]
Można na niektórych rzeczach zaoszczędzić albo kupić taniej okazyjnie
Dodać nalezało by jeszcze wałek za około 800 zł Światka np
: pn wrz 22, 2008 11:17 pm
autor: ostry
dzięki dzięki no to nie wyjdzie tak strasznie
jakie ciśnienie doładowania powinno starczyć na około 180 KM ?
a wałek mam dbilas dynamic 296/288
: pn wrz 22, 2008 11:40 pm
autor: DeviL
Niezly walek , ale czy nie zbyt mocarny jak na turbo ?

Takie cudenka to ja w podrasowanych mocno wolnossakach widzialem

: wt wrz 23, 2008 12:04 am
autor: ostry
tak kupiłem, trochę jest słaby na dole ale nie mam zamiaru nic kombinować
co do tych części to coś takiego mniej więcej ?
AFR
http://www.allegro.pl/search.php?string ... category=3
EGT
http://www.allegro.pl/search.php?string ... tegory=620
i to sprzęgło nie wiem gdzie szukać
