Strona 1 z 3

przewody paliwowe, turbo

: śr sie 27, 2008 10:27 am
autor: Weider
gdzie w krk można kupic przewody paliwowe ale w oplocie,
drugie pytanie gdzie mozna kupic turbinke t25 w dobrym stanei i za rozsadna kase, moja zaczyna dymic a nei bede jej regenerowal, lepiej dac cos wiekszego i powoli szykowac sie na wieksze mody :)

: czw sie 28, 2008 12:49 pm
autor: 2rotor
W polsce ceny używanych są chore, poza tym nie ma wyboru w modelach.
Ja dałem za swoje T25G AR 0,80/064 210 dolarów już z wysyłką, stan ideał nie regenerowana, 0 dymków. Szukałbym ebay itd.

: czw sie 28, 2008 4:11 pm
autor: ZibiUT
Ja za nówke sztuke nie chińszczyzne t25 z ar 48 / 49 dałem 315$ z wysyłką. Czasami jeszcze koleś sprzedaje na ebayu te spręzarki. Nowe w pudełku garreta. Moja ma juz około 30 tys km i nic się nie dzieje

: czw sie 28, 2008 9:20 pm
autor: Weider
masz jakieś namiary na tego goscia? za takie pieniądze to zaraz bym brał, myślałem właśnie nad nową ale cena u nas w kraju zabija,

: czw sie 28, 2008 9:33 pm
autor: ZibiUT
Weider pisze:masz jakieś namiary na tego goscia? za takie pieniądze to zaraz bym brał, myślałem właśnie nad nową ale cena u nas w kraju zabija,
Koles o nicku spectre40 z ebay. Aktualnie nie ma żadnych aukcji.
Jak masz kono na ebay to znajdz sobie kontak i napisz do niego o turbo garrett t25 tb2522. Napise Ci ile kosztuje turbo i wysyłka.
Ostatnio kiedy widziałem jak sprzedaje to miał turbiny po 300$ około

: pt sie 29, 2008 2:18 pm
autor: Weider
może już w złym dziale pisze ale juz nei bede nowe tematu zakladał
jaki model proponujecie by dodmuchalo do ok 200Km
mysle by sprowadzic ze stanow bo napewno mozna kupic nowke za rozsadna cene

: pt sie 29, 2008 5:05 pm
autor: mr2j
Weider jezeli ten koles z ebay jest taki konkretny to mozemy wziac 2 bedzie taniej na przesyłce z usa

: sob sie 30, 2008 10:39 am
autor: Luu
Zibi, te t25 o którym pisałeś pasuje pod dp od 1.4t? bo rozumiem, że flnsza jest ok. I jaki te turbo ma lag?

: ndz sie 31, 2008 9:51 am
autor: ZibiUT
lag jast wiekszy. Turbo ładuje od 3500 1 bar spokojnie aż do końca ale wstaje dopiero około 2800. Druga sprawa, że z mapy spreżarki wychodzi ze wiecej niż 1,1-1,2 b nie powinno się ładowac bo siądzie szybko turbo.

Pasuje napewno do kolektora wydechowego. Trzeba przerobić zasilanie w olej troszke znaczy załozyć wieksze oczko na przewód i dorobiś śrubę, chyba ze wasze ihi lub T2 bedą miały takie same otwory. Nie wiem miałem 1,3t. Zasilanie w wode też trzeba przerobic ale to nie wielki problem. Nie wiem dokońca jak z DP bo jak juz napisałem miałem 1,3 i robiłem wszystko od początku.

Tu jest troszke widać jak działa do prawie 7000 obr http://pl.youtube.com/watch?v=_-CJXy0aXn8

: ndz sie 31, 2008 6:29 pm
autor: Lui
Ja miałem jakoś dziwnie bo działała na 1dynce od 5tyś na 2 od ok 4tyś

za to odkręciłem raz na 1.5 bara i trzyma do odcinki

Okazało się już po fakcie że nie miałem prawie jednej krzywki wydechowej..... nie wiem jak będzie teraz

żeliwko miałem .64 czyli jak z nissana, teraz mam .49

DP uno do standardowej flanszy t25 pasuje p&p wystarczy tylko jedną śrube wykręcić.

Przewody olejowe i wodne trzeba przerobić, no i wylot sprężarki dopasować

: ndz sie 31, 2008 9:48 pm
autor: ZibiUT
A jaką masz strone kompresora??

: pn wrz 01, 2008 9:32 am
autor: Lui
.48

: pn wrz 01, 2008 11:25 am
autor: ZibiUT
Czyli teraz masz to samo co ja. Bedzie dobrze ale z doładowaniem nie powalczymy za bardzo chyba.

: pn wrz 01, 2008 1:27 pm
autor: mouk80
jakiego rzedu moc powinna byc przy 1,2 bar dla tej turbinki na seryjnym silniku z mbc?

: pn wrz 01, 2008 4:08 pm
autor: Luu
To już wiem co i jak. Teraz pytanie do tych co chcą kupić T25. Można by sie we 3 umówić i kupić z zza granicy turbosprężarki. Tak jak mr2j pisał byłoby taniej. 8)