Strona 1 z 1

PZM Może ktoś sie orientuje?

: pt maja 09, 2008 3:14 pm
autor: mouk80
1. Czy Fiatem UT można startować w pucharze PZM?
IF Yes
{
2. czy byłby on w klasie HR? Moje autko jest z 1985 roku (co decyduje o przynależności do tej klasy?)
3. W co musi być dodatkowo wyposażony samochód?
4. Jakich modyfikacji nie może posiadać samochód?
5. Skąd zdobyć kartę homologacyjną?(czy jest ona w ogole potrzebna?)
5. Co myślicie o tym pomyśle?:)
}
else
{
kupie CC :///
}

: pt maja 09, 2008 3:40 pm
autor: DeviL
A nie latwiej wyslac do nich maila z tymi pytaniami ?

: pt maja 09, 2008 4:42 pm
autor: mouk80
DeviL pisze:A nie latwiej wyslac do nich maila z tymi pytaniami ?
Moze ktos tutaj planował/planuje coś takiego i zagłębił sie nieco w tym temacie.

: pt maja 09, 2008 5:59 pm
autor: DJ
odpowiedzi na twoje pytania, szukaj w linkach na dole pierwszego posta.http://www.rajdowetrojmiasto.pl/viewtopic.php?t=242

Re: PZM Może ktoś sie orientuje?

: pn maja 12, 2008 4:01 pm
autor: KYS
mouk80 pisze:1. Czy Fiatem UT można startować w pucharze PZM?
IF Yes
{
2. czy byłby on w klasie HR? Moje autko jest z 1985 roku (co decyduje o przynależności do tej klasy?)
3. W co musi być dodatkowo wyposażony samochód?
4. Jakich modyfikacji nie może posiadać samochód?
5. Skąd zdobyć kartę homologacyjną?(czy jest ona w ogole potrzebna?)
5. Co myślicie o tym pomyśle?:)
}
else
{
kupie CC :///
}
W Pucharze PZM nie ma klasy HR.
(Klasa historyczna to tylko w RSMP).
W PPZM mogą startować samochody z utraconą homologacją, ale UT z racji stosowanego przelicznika dla smochodów z turbodoładowaniem (pojemność silnika * 1,7) mieści się w klasie A8 lub N4, które zostały zlikwidowane w tych rozgrywkach.

Więc jeżeli chcesz jeździć UT w rajdach to tylko w RSMP, a wtedy musisz zaopatrzyć się w oryginał homologacji (z PZM'otu) i przygotować samochód zgodnie z obowiązującymi przepisami - w tym aktualne homologacje...

Re: PZM Może ktoś sie orientuje?

: czw maja 29, 2008 10:39 am
autor: mouk80
KYS pisze: W Pucharze PZM nie ma klasy HR.
(Klasa historyczna to tylko w RSMP).
W PPZM mogą startować samochody z utraconą homologacją, ale UT z racji stosowanego przelicznika dla smochodów z turbodoładowaniem (pojemność silnika * 1,7) mieści się w klasie A8 lub N4, które zostały zlikwidowane w tych rozgrywkach.

Więc jeżeli chcesz jeździć UT w rajdach to tylko w RSMP, a wtedy musisz zaopatrzyć się w oryginał homologacji (z PZM'otu) i przygotować samochód zgodnie z obowiązującymi przepisami - w tym aktualne homologacje...
Hmm, na rok 2008 niby jest klasa a7 i n4 http://www.pzm.pl/userfiles/file/sport_ ... M_2008.pdf
, no ale w sumie tam n4 i a7 jest do 2000cm, a po przemnożeniu pojemności * 1,7 mi wychodzi 2355cm.

Re: PZM Może ktoś sie orientuje?

: pn cze 02, 2008 10:40 am
autor: KYS
mouk80 pisze:Hmm, na rok 2008 niby jest klasa a7 i n4 http://www.pzm.pl/userfiles/file/sport_ ... M_2008.pdf
, no ale w sumie tam n4 i a7 jest do 2000cm, a po przemnożeniu pojemności * 1,7 mi wychodzi 2355cm.
Klasy N4 nie ma... przeczytaj jeszcze raz regulamin do którego podałes linka...

7.3 Samochody produkcyjne – grupa N będą podzielone na klasy w zależności od pojemności
silnika, jak następuje:
• klasa N 0 do 1150 cm3 włącznie
• klasa N 1 powyżej 1150 cm3 i do 1400 cm3 włącznie
• klasa N 2 powyżej 1400 cm3 i do 1600 cm3 włącznie
• klasa N 3 powyżej 1600 cm3 i do 2000 cm3 włącznie
• Samochody turystyczne – grupa A będą podzielone na klasy w zależności od
pojemności silnika, jak następuje:
• klasa A 0 do 1150 cm3 włącznie
• klasa A 5 powyżej 1150 cm3 i do 1400 cm3 włącznie
• klasa A 6 powyżej 1400 cm3 i do 1600 cm3 włącznie
• klasa A 7 powyżej 1600 cm3 i do 2000 cm3 włącznie
• Samochody grupy RWD będą podzielone na klasy w zależności od pojemności silnika,
jak następuje:
• klasa RWD 1 do 750 cm3 włącznie
• klasa RWD 2 powyżej 750 cm3 i do 1600 cm3 włącznie
• klasa RWD 3 powyżej 1600 cm3 i do 2000 cm3 włącznie