Strona 1 z 1

zawór dodatkowego powietrza

: pn maja 05, 2008 9:07 pm
autor: Luu
Mam podejrzenie, że jednak coś z nim nie halo.
Czy przesłona powinna byc otwarta jak sie go wyciagnie z auta czy w stanie zamkniętym bo co ciekawe gdy jest zamknięta to i tak jakieś powietrze przepływa przewodem.
Czy po odpięciu wtyczki od zaworu poninen być spadek obrotów silnika bo nie zauważyłem tego?

: pn maja 05, 2008 9:58 pm
autor: hz10
rozumiem ze piszesz o zaworze powietrza tzw ssania? jeżeli tak to on nigdy nie jest szczelny a po podłączeniu napięcia nic sie od razu nie zmieni bo bimetal nie zdąży sie rozgrzac :wink:

: pn maja 05, 2008 10:06 pm
autor: Luu
tak chodzi mi o ten zawór, ale pytanie zasadnicze, przesłona powinna być otwarta gdy sie zawór wyjmie np rano z auta?
Zrobiłem test, wyciągnąłem zawór gdy silnik był jeszcze b. ciepły i przesłona była zamknięta, gdy był zimny też była zasłonięta, gdy odpinałem wtyczke to też sie nic nie działo, a zawsze mam za niskie obroty na zimnym silniku, czasem potrafi zgasnąć gdy wrzuca sie na luz. No i obstawiam uszkodzoną tą przesłone :?

: pn maja 05, 2008 11:27 pm
autor: hz10
miałem to samo rozebrałem,(nierozbieralne) pokrzywiłem sterowanie wedle uznania, skleiłem i działa

: sob maja 10, 2008 1:53 pm
autor: Luu
Rozebrałem to ustrojstwo, ustawiłem otwór na max (na oścież) no i silnik nie schodził poniżej 2,5tyś obr nawet jak obroty na lince spuściło sie na zero. Teraz dałem takie ustawienie jak na fotce, dobrze bedzie czy jeszcze go troche domknąć/otworzyć? On powinien sie zamknąć kompletnie gdy bimetal sie rozgrzeje? Hz10 jak sądzisz?
fotka była robiona gdy bimetal byl zimny.
Obrazek