Nieszczelność
: czw mar 20, 2008 5:31 pm
Witam, kolejny problem dotyczy nieszczelności między turbiną a kolektorem.
Wczoraj udału mi się nareszcze wyregulować auto na tyle, że poczułem przynajmniej ze 100 koni więc nie zastanawiajac się długo przegoniłem go parę razy po prostej.
Wszysko było ok aż w pewnym momencie podczas "przyspieszania"
usłyczałem syk powietrza za deską i tak już zostało.
Dzisiaj sprawdziłem drogę powietrza od turbo do kolektora i nie znalazłem nieszczelności (no chyba że intercooler puścił (jego nie wyjmowałem).
Dodam że siedząc w kabinie syk słyszalny jest bardzo wyraźnie jakby dobiegał od strony pasażera i nieszczelność znajdowała się tuż za przegrodą.
Jak powinien zachowywać się WG przy pregazówce na biegu jałowym? Mój nawet nie drgnie.
Wczoraj udału mi się nareszcze wyregulować auto na tyle, że poczułem przynajmniej ze 100 koni więc nie zastanawiajac się długo przegoniłem go parę razy po prostej.
Wszysko było ok aż w pewnym momencie podczas "przyspieszania"

Dzisiaj sprawdziłem drogę powietrza od turbo do kolektora i nie znalazłem nieszczelności (no chyba że intercooler puścił (jego nie wyjmowałem).
Dodam że siedząc w kabinie syk słyszalny jest bardzo wyraźnie jakby dobiegał od strony pasażera i nieszczelność znajdowała się tuż za przegrodą.
Jak powinien zachowywać się WG przy pregazówce na biegu jałowym? Mój nawet nie drgnie.