Strona 1 z 2

opis kabli

: pt lut 01, 2008 11:19 am
autor: mouk80
zmieniam kolektor z wtryskami na inny, ma ktos moze opis kabelkow ktory do czego podpiąć? Bo z tego co widze to moja stara wiązka jest nieco inna:/

: sob lut 02, 2008 10:00 pm
autor: mouk80
do czego sie podpina to cos?

: sob lut 02, 2008 10:05 pm
autor: mouk80
a do czego te kable i wtyczki?

: ndz lut 03, 2008 9:40 am
autor: DJ
mouk80 pisze:do czego sie podpina to cos?
do tego czujnika z boku kolektora, który widać na tym zdjęciu.

: ndz lut 03, 2008 10:29 am
autor: mouk80
DJ pisze:
mouk80 pisze:do czego sie podpina to cos?
do tego czujnika z boku kolektora, który widać na tym zdjęciu.
w tym miejscu?

: ndz lut 03, 2008 10:49 am
autor: wsk
Witam!!! A ten czujnik w kolektorze co jest na zdjeciu wyrzej od czego to jest ??? bo ja to mam odpiete(tak bylo jak kupiłem autko)

: ndz lut 03, 2008 11:26 am
autor: DJ
Odcinka przy przeładowaniu ponad ustaloną wartość doładowania. Pytanie dlaczego było odłączone :?:
Jak chcesz oszczędzić silnik lepiej żeby było podłączone, chyba że masz w nodze ogranicznik jak ja i dasz radę bez, ja tak muszę.

Mój zaczął odcinać przy 5ooo więc odłączyłem chama.

p.s. odnośnie tego czujnika, wie ktoś gdzie i za ile to można dostać :?:

: ndz lut 03, 2008 11:27 am
autor: ZibiUT
Czujnik nadmiernego doładowania. Zabezpiecza silnik przed przeładowaniem odcinając zapłon. Jest un ustawiony na około 0,85-9 bara. Jak się podnosi ciśnienie doładowania to się go odpina.

: ndz lut 03, 2008 12:41 pm
autor: wsk
No to juz wiem czemu byl odpiety:D Samochodzik byl wczesniej sprawdzany (chyba) na 1.2 bara i to chyba przez to. Z tego co zauważyłem to cisnienie doładowania (według wskaznika doładowania, orginalnego) pokazuje 0,9 - 1,0 bara. Podłącze go i zobacze co sie bedzie dziac:D. Ale to moze w przyszłym tygodniu bo narazie wnetrze rozebrane:D.

: ndz lut 03, 2008 5:02 pm
autor: mouk80
no dobra doszedlem ze te wtyczki 5 i 6 to nie mam gdzie sobie wsadzic:)

bo przy starym silniku mialem taki przekaznik



http://unoturbo.pl/download.php?id=202 a tu trzeba jakis inny...
Czy moglby mi podac numery np w intercars do przekaznika do ktorego beda pasowaly te wtyczki 5 i 6 ?

: pn lut 04, 2008 1:09 pm
autor: ziuzio
wsk pisze:No to juz wiem czemu byl odpiety:D Samochodzik byl wczesniej sprawdzany (chyba) na 1.2 bara i to chyba przez to. Z tego co zauważyłem to cisnienie doładowania (według wskaznika doładowania, orginalnego) pokazuje 0,9 - 1,0 bara. Podłącze go i zobacze co sie bedzie dziac:D. Ale to moze w przyszłym tygodniu bo narazie wnetrze rozebrane:D.
Nie podpinaj tego czujnika, będzie przerywać;).
Po to jest świnka i dodatkowy wtryskiwacz, aby nie stało się nic złego po odpięciu czujnika i podniesieniu ciśnienia doładowania:).

: pn lut 04, 2008 1:14 pm
autor: ziuzio
mouk80 pisze:a do czego te kable i wtyczki?
1 - pompa paliwa
2 - "+"
3 i 4 - do wiązki od Microplexa
5 i 6 - zwykłe przekaźniki, jak np. do świateł

: pn lut 04, 2008 2:43 pm
autor: mouk80
5 i 6 - zwykłe przekaźniki, jak np. do świateł
to do jednego moge ten stary http://unoturbo.pl/download.php?id=203 wlozyc i do drugiego taki sam dokupic?

: pn lut 04, 2008 2:47 pm
autor: ziuzio
Nie, takie są do sterowania pompą i prądem w 1.3T.
Potrzebny jest najzwyklejszy przekaźnik na 12V, jak do świateł, tylnej szyby ogrzewanej, etc.; po ok.10zł w każdym sklepie motryzacyjnym:).

: pn lut 04, 2008 3:07 pm
autor: wsk
Ok. To nie bede podpinał:D