Strona 1 z 4

turbo

: sob gru 29, 2007 12:20 am
autor: ostry
pozwoliłem sobie zrobić temat o turbo ponieważ mam pare pytań i będe miał jeszcze
pierwsze dotyczy mbc i wskaźnika doładowania czyli gdzie to podłączyć,
jak by ktoś narysował

: sob gru 29, 2007 2:04 pm
autor: norbi
MBC - http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=mbc

Wskaznik doladowania masz przeciez seryjnie??

: sob gru 29, 2007 2:23 pm
autor: ostry
dzięki a powiedzcie mi coś o tym turbie i jak sprawdzić czy jest dobre jak mam go na stole a nie w aucie
Obrazek

: ndz gru 30, 2007 11:33 pm
autor: ostry
NO CO Z WAMI NIE WIECIE ?

: ndz gru 30, 2007 11:52 pm
autor: Luu
Turbina firmy KKK.
możesz sprawdzić luz osiowy poruszając wirnikiem. Generalnie nie powinieneś nic wyczuć. Sprawdź czy wirnik obraca sie swobodnie, czy nie wyhamowuje go. Czy łopatki wirnika są proste, nie połamane.

Gdybyś miał ją w aucie to najważniejszą sprawą jest to czy nie puszcza oleju do dolotu.

To turbo siedziało u ciebie w racingu?

: pn gru 31, 2007 2:14 pm
autor: Killer
KKK z regoly nadaja sie do aut z pojemnoscia od 1,8L... Ta raczej tez na mala nie wyglada, natomiast o ile dobrze pamietam, do tego nalezy zakupic zewnetrzny WG

: pn gru 31, 2007 4:28 pm
autor: DeviL
Potencjal tej turbiny to jakies ~240km jesli to k14 :roll:

: pn gru 31, 2007 6:33 pm
autor: ostry
tak to k14 ale ile może ładować maksymalnie?

: wt sty 01, 2008 4:37 pm
autor: DeviL
Na oko z 1.6bara , wiecej nie ma sensu :oops:

: śr sty 02, 2008 6:16 pm
autor: ostry
jaką firmę od turbin we wrocławiu polecacie i jak sprawdzić pierścienie bez wyciągania tłoków

: śr sty 02, 2008 9:48 pm
autor: Lui
ja mogę polecić firmę turbo-julita

tylko oni mają dwie siedziby, jedna na krzywoustego a druga nie pamiętam nazwy ulicy, ale to jest boczna ulica od opolskiej jak się z wrocławia na brzeg wyjeżdża

chodzi o tą drugą byłem tam dwa razy, obie turbinki śmigają dobrze

: czw sty 03, 2008 1:02 pm
autor: KYS
ostry pisze:jak sprawdzić pierścienie bez wyciągania tłoków
Sprawdzić ciśnienie sprężania cylindrów :?:

: czw sty 03, 2008 3:07 pm
autor: skadubek
Chyba że głowica zdjęta to próba olejowa....

: czw sty 03, 2008 3:49 pm
autor: DeviL
Nie wiem co to proba olejowa (chyba ze mowa o nalaniu oleju i sprawdzanie czy przecieka) , ale lepiej bez glowicy sprawdzac o ile sie da , bo mierzac kompresje , mozna wybadac jakies nieszczelnosci w glowicy/zaworach , niz w pierscieniach

: czw sty 03, 2008 4:47 pm
autor: skadubek
nom o to mi wałsnie chodziło :wink: