Strona 1 z 2
UT a UT Racing
: ndz gru 02, 2007 11:18 pm
autor: ostry
Wiem ze ten temat już był ale z tamtego nic nie wynika. Chciałbym aby każdy komu się chce i coś wie na ten temat wypowiedział sie odnośnie znanych mu różnic między tymi wersjami UT. Interesują mnie dosłownie wszystkie nawet najdrobniejsze różnice które przydadzą się dla wszystkich turbomaniaków ;]
Pozdrawiam.
: pn gru 03, 2007 10:40 am
autor: Lui
Turbo jest IHI zamiast Garreta i napis racing na progach
co jeszcze sam chętnie się dowiem bo więcej róznic nie zauważyłem
elektrycznych szyb nie było

: pn gru 03, 2007 7:51 pm
autor: Luu
Zdaje sie, że UT 1.4 ma 112 KM w standardzie a UT 1.4 racing 118KM.
Ale moge sie mylić

: pn gru 03, 2007 8:03 pm
autor: ostry
: pn gru 03, 2007 9:21 pm
autor: Lui
ostry pisze:http://www.astercity.net/~josuch/unoturbo/historia.html
tam nic nie ma na ten temat
mój racing miał 112KM
118 czy 112 zależy od tego czy nie ma katalizatora
edtit
tak wyglądał mój racing

: pn gru 03, 2007 10:49 pm
autor: ostry
właśnie o katalizator mi chodziło, na pewno jest jakaś znacząca różnica między nimi tylko jaka?
: pn gru 03, 2007 11:47 pm
autor: Lui
Napisałem jaka jest największa różnica :
turbo IHI VL5 (niby "najmocniejsze" , można dużo podkręcić)
po lewej
druga sprawa widziałem tylko dwa racingi (tzn mój i ten na allegro:
http://www.moto.allegro.pl/item27694595 ... igacz.html) i w obu nie było elektrycznych szyb i szyberdachu
no i napis na progach Racing a nie Turbo

: wt gru 04, 2007 11:45 am
autor: ostry
to uno z allegro ma szyberdach bo to moje będzie ;]
: wt gru 04, 2007 5:53 pm
autor: Luu
ostry pisze:to uno z allegro ma szyberdach bo to moje będzie ;]
O proszę

Jak będziesz go miał to nie zapomnij sie pochwalić i zrobić kilka ładnych fotek.
: wt gru 04, 2007 5:58 pm
autor: Luu
Lui pisze:ostry pisze:http://www.astercity.net/~josuch/unoturbo/historia.html
tam nic nie ma na ten temat
mój racing miał 112KM
118 czy 112 zależy od tego czy nie ma katalizatora
edtit
tak wyglądał mój racing
A standardowo w UT 1.4 jakie turbo siedzi? albo jakie powinno siedzieć?
Ja mam podobne jak nie takie samo ihi jak u Ciebie na fotce
I pytanie.... Nie szkoda ci było przekładać z czarnego wszystkich gratow? Na fotkach sie ładnie prezentował.
: wt gru 04, 2007 6:44 pm
autor: Lui
Luu pisze:
A standardowo w UT 1.4 jakie turbo siedzi? albo jakie powinno siedzieć?
Ja mam podobne jak nie takie samo ihi jak u Ciebie na fotce
Garrett T2
Luu pisze:
I pytanie.... Nie szkoda ci było przekładać z czarnego wszystkich gratow? Na fotkach sie ładnie prezentował.
absolutnie nie, na zdjęciach może i wygląda, ale pod spodem już tak super nie było, pozatym ta buda to po jakimś malowaniu
a moją bordową to znam odkąd z salonu wyjechała i wiem skąd każda ryska na lakierze

, pozatym od spodu w bdb stanie

: wt gru 04, 2007 6:49 pm
autor: Killer
Racing ma dmuchawke T2, komputer ze zmodyfikowanym programem, duzy przeplywomierz, napisy na blotnikach Racing... nie na progach. To praktycznie wszystkie roznice. Racing 118KM, choc z zalozenia ta wersja miala miec 156KM, ale w/g niektorych danych partia "zielonych" i kolporacje ubezpieczeniowe zrobily afere... wiec homologacja byla na 118KM.
: wt gru 04, 2007 7:11 pm
autor: ostry
Luu pisze:ostry pisze:to uno z allegro ma szyberdach bo to moje będzie ;]
O proszę

Jak będziesz go miał to nie zapomnij sie pochwalić i zrobić kilka ładnych fotek.
Wiadomo specjalnie do zdjęcia alu zapodam
: wt gru 04, 2007 7:17 pm
autor: Luu
to w racing'ach siedzi T2 czy ihi?
Może ja mam racing'a i nawet o tym nie wiem

: wt gru 04, 2007 7:19 pm
autor: Lui
IHI w racingu