Strona 1 z 3
Ósmy- Punto GT 1,4 Turbo
: sob sie 25, 2007 6:51 pm
autor: Ósmy
Witam jestem nowy na tym forum mam kilka pytan ale to z czasem a teraz konkretnie co to jest??? Co sie stanie jak zaślepie oba weżyki i wyeliminuje to coś?

: sob sie 25, 2007 11:55 pm
autor: ZibiUT
Prawdopodobnie jest to układ od oparów paliwa. NIe koniecznie to musi być
: ndz sie 26, 2007 12:13 am
autor: Ósmy
Aha fajnie by bylo bo jak nie to musze sie gdzies w takie cos zaopatrzyc ... a co PGT regoluje cisnienie doladowania bo u mnie turbina cisnie 1,5b. po czym zapalala sie kontrolka wtrysku i zaczynal szarpac... aha dodam mialem peknieta glowice obecnie jestem na etapie szukania glowicy...
: ndz sie 26, 2007 8:16 am
autor: skadubek
Pewnie jest gdzieś nieszczelność w przewodach np. do WG
: ndz sie 26, 2007 9:37 am
autor: Ósmy
Tak masz racje w podpisie doprowadzić do oryginału, a nie jakieś kombinacje. Tak to jest kupić auto od kogoś... Narazie to zastanawiam czy mogę założyć głowice z Ritmo 1,5.
: ndz sie 26, 2007 10:19 am
autor: skadubek
Nie ma na świecie tanich dobrych PGT

: ndz sie 26, 2007 10:38 am
autor: Ósmy
No wiesz za tą kasę mogłem kupić CC bo SC raczej bym nie kupił.. Ale zawsze marzyłem o PGT i mam :] taki jak chciałem rocznik wyposażenie kolor itp. Tylko silnik muszę sobie zrobić.
: ndz sie 26, 2007 4:42 pm
autor: skadubek
to tylko powodzonka w pracach

: ndz sie 26, 2007 7:35 pm
autor: Ósmy
Dzięki

: pn sie 27, 2007 10:19 am
autor: dr kozioł
na zdjeciu zaznaczony zawor swrotny par paliwa - mozna wyeliminowac.
: wt sie 28, 2007 7:57 pm
autor: Ósmy
dr kozioł pisze:na zdjeciu zaznaczony zawor swrotny par paliwa - mozna wyeliminowac.
Dzięki serdeczne dobry człowieku; bo już myślałem że to coś ważnego!

: czw sie 30, 2007 7:52 pm
autor: paullo
ciśnieniem turbiny steruje taki mały bączek przykręcony do turbiny, oryginalnie w pgt nie przekracze 1 bar, u ciebie jak masz 1,5 bara to, prawdopodobnie przy takim ciśnieniu zapala się czujnik spalania stukowego, czyli miszanka pod wpływem dużego ciśnienia w cylindrach sama exploduje bez iskry i zaczyna szarpać, bo ten właśnie czujnik przestawia zapłon. zobacz czy do tego bączka jest prawidłowo podłączony wężyk
ja też jestem posiadaczem pgt od 5 miesięcy , też było to moje marzenie
: czw sie 30, 2007 8:38 pm
autor: Ósmy
paullo pisze:ciśnieniem turbiny steruje taki mały bączek przykręcony do turbiny, oryginalnie w pgt nie przekracze 1 bar, u ciebie jak masz 1,5 bara to, prawdopodobnie przy takim ciśnieniu zapala się czujnik spalania stukowego, czyli miszanka pod wpływem dużego ciśnienia w cylindrach sama exploduje bez iskry i zaczyna szarpać, bo ten właśnie czujnik przestawia zapłon. zobacz czy do tego bączka jest prawidłowo podłączony wężyk
ja też jestem posiadaczem pgt od 5 miesięcy , też było to moje marzenie
Hmm narazie stoi u znajomego mechanika i czeka na nowa głowice bo ta z ritmo 1,5 mi nie siadła. Hmm ktos bawił sie w montaz gazu lecz podobno szybko zrezygnował(niesekwencja) i gdzies na forum wyczytalem ze lubieli zamienic dwa wezyki ktores i tez sie tak dzieje.
: śr wrz 12, 2007 9:45 pm
autor: Ósmy
Koledzy mam pytanko przy turbinie jest takie cięgno to jest ten WG? I druga sprawa czy to cięgno powinno sie rekach kręcić tzn chodzi mi o to czy ręką powinienem go wcisnąć? Bo u mnie niestety nie da się nim ruszysz może przez to turbo bije mi 1,5 bara???

: śr wrz 12, 2007 10:45 pm
autor: Lui
zależy jak masz mocną rękę
u mnie ledwo co ruszam, a w 1.3 to bez jakiejś dźwignie nie ruszyłem a ładowało ~ 0,6 ale wcześniej było zablokowane i ładowało właśnie z 1,5bara
odłącz cięgno i zobacz czy sama klapka lekko chodzi