Strona 1 z 2

jaka wsadzic 2.0 8v do uno?

: ndz lip 15, 2007 11:58 am
autor: Pumba_bielsko
Kochani forumowicze :D

Moze juz ktos z was przerabiał albo spotkał sie z tym jak wsadzic silnik 2.0 8v turbo z cromy do uno(aczkolwiek posiadam taki motor tylko nie wiem jak sie zabrac do tego) i chciał bym byscie podsuneli mi pomysł jak to zrobic by sie nie narobic zbyt wiele ...co trzeba pozmieniac albo z czego podpasowac ... mile widziane fotkie oczywiscie ... wiem ze na was moge liczyc (po co remontowac 1.3 jak mozna wsadzic 2.0 :lol: )

z gory dziekuje za info(sprawa dosc pilna)

: ndz lip 15, 2007 1:50 pm
autor: hz10
ja bym sie zaciekawił bardziej różnicą mas obydwu układów napędowych żeby sie potem nie okazało że uno nadaje sie tylko do jazdy na wprost :wink:

: ndz lip 15, 2007 3:56 pm
autor: DeviL
Roznica miedzy samymi silnikami (bez osprzetu) to jakies 50kg , wiec lacznie mogloby byc lacznie nawet 100kg roznicy (skrzynia od 2.0 jest sporo wieksza/ciezsza) , wiec seryjne amorki by polecialy dosyc szybko , tak samo hamulce . Bez ciecia podluznic pewnie by sie nie obylo , i ogolnie trzaby pewnie karoseria sie pobawic , wg mnie jesli 1.3t ci padlo to nie wiem czy nie lepiej poszukac np 1.4t ~136km (chip na 160km i masz juz fajnie , a woz lekki)

: ndz lip 15, 2007 8:31 pm
autor: ZibiUT
Ewentualnie kupić 1,6 taki jak novitec wkładał.

: ndz lip 15, 2007 11:30 pm
autor: Pumba_bielsko
no włąsnie 1.3 mam do przegladniecia gruntownego ale dziwnym sposobem 2.0 wyladowało mi w garazu i mam stad moje pytanie by to weszło do uno )cos mi sie kojarzy ze ktos ma wsadziny 1.6 z ritmo do uno a to praktycznie taki sam silnik jak 2.0 ja jutro przymiezam skrzynie od 1.3 moze spasuje do tego bloku...
jezeli chodzi o bude to sie nie boje bo mam obspawaną a jak bedzie trzeba tobedzie klatka a 1.4 to takie troszke oklepane bo 2.0 robie czipi mam 200 a nie 160 wiem ze to i tak wystarczy ale jak juz cos robic to by bylo zacne jak nie to wkładam 1.3 i tez mi wystaczy.
w kamieniu ślaskim było uno z tym silnikiem tylko ja głupi nie porobił fotek jak to jest tam ugrzebane.

: ndz lip 15, 2007 11:35 pm
autor: DeviL
Skoro mnie do punto2 (a komora jest wieksza niz w uno) nie weszla skrzynia od 2.0t to raczej kiepsko jest , moj spec mowil ze trzaby pociac podluznice a to juz sie robi wtedy mniej bezpiecznie ;)

: pn lip 16, 2007 12:17 am
autor: Lui
na KoE było uno 2.0 ale 16v, wyglądało to dobrze, że nie było jakiejś specjalnej rzeźby, wykorzystane seryjne mocowania

zawias ma koleś ten sam co ja koni+h&r, hamulce seria
ponad 300KM, jezdzi dobrze :roll:

: pn lip 16, 2007 12:33 am
autor: DeviL
Na KoE bylo uno 2.0 8v turbo
http://www.imagehosting.com/show.php/90 ... 3.JPG.html
297km z danii , chyba o tym mowa ? Ale to jest auto tylko na 1/4 , na torze pewnie 100km wyscigowki by go masakrowaly :twisted:

: pn lip 16, 2007 1:14 am
autor: Lui
ta racja, coś mi się chyba pomyliło z tymi 16v

teraz ma ponad 300, bo dmucha sporo więcej

: wt lip 24, 2007 10:44 am
autor: Rogii
ale przynajmniej wiadomo ze wchodzi

: śr lip 25, 2007 9:45 pm
autor: Bini0
Rogii pisze:ale przynajmniej wiadomo ze wchodzi
Wchodzi i nie trzeba ciąć żądnych podłużnic, poprzecznic czy innych elementów nadwozia

Obrazek

: śr lip 25, 2007 11:39 pm
autor: Rogii
ślicznie to wygląda..... takiego potworka w skorupie 700kg no super...

: śr lip 25, 2007 11:47 pm
autor: DeviL
O i nawet akumulator sie zmiescil :twisted: Ladnie podsterowne to musi byc :wink:

: sob lip 28, 2007 6:49 pm
autor: Bini0
DeviL pisze:O i nawet akumulator sie zmiescil :twisted: Ladnie podsterowne to musi byc :wink:
Rzeczywiście przód jest dość ciężki, dlatego konieczne jest dobre usztywnienie no i nieco inne podejście do jeżdżenia

: sob lip 28, 2007 7:05 pm
autor: DeviL
Mysle ze odpowiedni korektor sily hamowania moze pomoc , ja jak nie chce hamowac w ostrym zakrecie to reczny zaciagam by dociazyc tyl :wink: