Strona 1 z 1
dolot
: wt mar 29, 2005 3:18 pm
autor: marcin77
które rozwiązanie jest lepsze
nr.1
nr.2
druga sprawa czy warto inwestować w markowe produkty typu K&N a może jacky

Re: dolot
: wt mar 29, 2005 3:29 pm
autor: KYS
marcin77 pisze:które rozwiązanie jest lepsze

sądzę, że pierwsze...
powietrze zasysane poprzez fitr będzie chłodniejsze niż w przypadku nr 2...

: wt mar 29, 2005 3:45 pm
autor: marcin77
może ktoś jeszcze wypowie się

, albo kto ma wynonanie któreś z tych obu

: wt mar 29, 2005 10:06 pm
autor: roberth
Ja mam rozwiazanie nr 2 ale jeszcze oddziele filtr od silnika plyta alu i robie wlot powietrza na masce na filtr
: wt mar 29, 2005 10:26 pm
autor: ziuzio
Ja mam rozwiązanie drugie, tyle że filtr jest zapakowany w rurę typu flex z aluminium+nawiew świeżego powietrza z wentylatora wtryskiwaczy

. Nie odczułem różnicy między seryjną puszką, a obecną lokalizacją filtra, ale jak będzie czas to planuję wrzucić filtr gdzieś do zderzaka żeby miał chłodniej niż nad tymi wężami od chłodnicy

: pt kwie 01, 2005 10:50 am
autor: spavatch
A ja mam rozwiazanie 0 czyli fabryczna puszke

. Eksperymentowalem z opcja 2 ale efekty byly odwrotne od zamierzonych - silnik tracil moc i dlawil sie na biegu jalowym

.
Wiec polecialo g... w drugi kat garazu i tyle je widzialem

.
: pn kwie 04, 2005 11:26 am
autor: leon20vt
nr.2 , lepiej jak dolot jest krótszy w turbo . Oddziel tylko jakąś obudową . Takie obudowy robi Jacky a koszt ok 40zł i b.dobrze działają .
Re: dolot
: pt kwie 29, 2005 9:06 am
autor: marcin77
marcin77 pisze:które rozwiązanie jest lepsze
druga sprawa czy warto inwestować w markowe produkty typu K&N a może jacky

zainstalowałem jacky bawełna (na tyle było mnie stać)
narazie zaleta stożka to zasysanie głośne

,
rozwiązanie tymczasowe, przy okazji jak kupowałem stożek na parkingu formy opona tylna zrobiła psssssssyt i jeszcze musiałem wymieniać,

, okazuje się że wszystkie alufelgi są w stanie opłakanym razem z oponami, czyli następny wydatek, oprócz tego z tyłu tarcze ham. kończą się, klocki właściwie skończyły się, czyli dalej pompujemy $$

,
i pytanko jeszcze ile na 2gim biegu wam wyciąga

, przy wyższych obrotach mam wrażenie że brakuje mu mocy (pompa paliwo głośno charczy), pewnie brak paliwa
