Strona 1 z 1
Dziwne doładowanie
: śr cze 06, 2007 10:08 pm
autor: rosssssa
Nie wiem co się dzieje z doładowaniem.
sprawa wygląda tak.
jade sobie na 4 biegu (na 1 i 2 tego nie widać) obrotomierz przekracza 3yś pokazue się pik. czyli 1,5bara, moze nie całe i po chwili doładowanie spada do 0,5 ( a powinno być 1,0 :/ ) a po chwili znowy jest pik :/ i znowu spada.
znaczy się na jednym biegu doładowanie szaleje :/ jest pik potem spada i znowu pik.
drażni to jak nie wiem, bo samochód raz jedzie raz nie :/
moze wiecie o co w tym chodzi??
: śr cze 06, 2007 10:39 pm
autor: DeviL
Masz jakies sterowanie boostem ? A moze zwykla sprezyna aktuatora wg albo jakis przewod cisnieniowy tam nie tegesuje

Bov by tak raczej nie popuszczal ?
: czw cze 07, 2007 2:40 am
autor: Lui
a co za turbo?
: czw cze 07, 2007 11:28 am
autor: rosssssa
samochód seria
sterwanie EBC.
dziś sprawdze podciśnienia i wężyki i zobaczymy :/
: pn cze 11, 2007 9:38 am
autor: rosssssa
już działa

)
źle podłaczyłem podciśnienia do EBC

: ndz lip 01, 2007 8:40 pm
autor: ZibiUT
Mozesz opisac jak powinno być podłączone podciśnienie do EBC?
Mam podobny problem u chłopaka co ma PGT. Miał uszkodzony zawór DV i założyłem mu BOVa ssqv. Otwór zaślepiłem DVem tylko stroną, która nie puszczała. Samochód jeździ już fajnie i wg właściciela nigdy jeszcze tak nie śmigał ale pojawiły się dwa problemy. Jeden to własnie takie piki doładowania wychodzace nawet po za skale a kolejny to zapalanie się kontrolki wtysku. Wydaje mi się ze kontrolka pojawia się własnie od tych pików bo jak w mojej okolicy testowaliśmy to kontrolka się nie zapalała ale nie było możliwości pojechac wiecej niż na 4 biegu i to tylko troszkę. Pewnie jak już naszło ciśnienie na wiekszym biegu to przekroczyło skale i ciach uciałeo doładowanie.
Co o tym sadzicie??
: ndz lip 01, 2007 9:12 pm
autor: Lui
a może poprostu się WG przycina

: ndz lip 01, 2007 9:24 pm
autor: dr kozioł
winny zapalenia kontrolki jest map sensor wbudowany w ori kompie
odpowiada on zarowno za blad przeladowania ( overbosst) jak i blad samego odczytu mapa. - co gorsza ten skubaniec ma zaprogramowane rozne wartosci bazowe przedziale calej mapy i nie mozna a ni go odlaczyc wogole - pokaze blad podcisnienia ani zalozyc zaworku zwrotnego - pokaze blad braku cisnienia .
map sensor ma wartosc oko 250 kpa czyli cyrki zaczynaja sie od doladowania 1,45-1,5 bar
sposob na jego ominiece to wstawienie trojnika w przewod idacy do niego a nastepnie zalozenie zaworka zwrotnego a za nim cos w stylu mbc.
ew. zastosowanie smaego mbc na trojniku z ustawionym otwarcieem na max 1,4 bar
długo ale mam nadzieje ze zrozumiale
