Strona 1 z 9
Autodiagnoza
: śr kwie 25, 2007 6:54 pm
autor: zdzis
Cześć,
punciaj nie chodzi tak jak powinien, nie ma wolnych obrotów(albo faluja, albo gaśnie) nie ma pełnej mocy.
zaświecą się kontrolka awarii silnika.
Bardzo proszę o tabele kodów usterek, może cos mi to da.
: śr kwie 25, 2007 10:28 pm
autor: rosssssa
szukajka nie działa

Re: Autodiagnoza Punto GT
: czw kwie 26, 2007 10:17 am
autor: zdzis
szukajka wkońcu znalazła...
wyświetla sie błąd 1223 - niewłaściwy skład mieszanki- czy mial ktoś taki problem. prosze pomóżcie.
Re: Autodiagnoza Punto GT
: czw kwie 26, 2007 11:33 am
autor: Eagle
zdzis pisze:szukajka wkońcu znalazła...
wyświetla sie błąd 1223 - niewłaściwy skład mieszanki- czy mial ktoś taki problem. prosze pomóżcie.
ja bym wykrecil wszystkie swiece je obejrzal czy sa czekoladowe

sprawdzil swiece czy daja iskre jak nalezy, potem sprawdzil wtryski i podpial manometr czy panuje wlasciwe cisnienie na listwie
Re: Autodiagnoza Punto GT
: czw kwie 26, 2007 11:38 am
autor: zdzis
Eagle pisze:zdzis pisze:szukajka wkońcu znalazła...
wyświetla sie błąd 1223 - niewłaściwy skład mieszanki- czy mial ktoś taki problem. prosze pomóżcie.
ja bym wykrecil wszystkie swiece je obejrzal czy sa czekoladowe

sprawdzil swiece czy daja iskre jak nalezy, potem sprawdzil wtryski i podpial manometr czy panuje wlasciwe cisnienie na listwie
świece wymieniłem na nowe (NGK) a wtryski jak sprawdzić? jakie powinno być ciśnienie...
z góry dzięki:)
: czw kwie 26, 2007 2:00 pm
autor: dr kozioł
przeplywka albo sonda lambda
: czw kwie 26, 2007 3:11 pm
autor: zdzis
dr kozioł pisze:przeplywka albo sonda lambda
można te elementy jakoś zweryfikować, czy są uszkodzone?
: czw kwie 26, 2007 3:59 pm
autor: ZibiUT
Sonde mozesz w ciemno wymienić bo koszt to jakies 100zł
Jak się nie poprawi to szukaj dalej
: czw kwie 26, 2007 4:36 pm
autor: DeviL
Ja tak mialem to trzabylo wiazke poprawiac i moze cewke/modul
: czw kwie 26, 2007 7:02 pm
autor: rosssssa
a kiedy ci się ten błąd zapala??
bo może to coś z pompą paliwa lub zapchany filtr paliwa!!
ja miałem zamałą i tak wyskakiwał jak się cisneło
Re: Autodiagnoza Punto GT
: czw kwie 26, 2007 10:46 pm
autor: Eagle
zdzis pisze:Eagle pisze:zdzis pisze:szukajka wkońcu znalazła...
wyświetla sie błąd 1223 - niewłaściwy skład mieszanki- czy mial ktoś taki problem. prosze pomóżcie.
ja bym wykrecil wszystkie swiece je obejrzal czy sa czekoladowe

sprawdzil swiece czy daja iskre jak nalezy, potem sprawdzil wtryski i podpial manometr czy panuje wlasciwe cisnienie na listwie
świece wymieniłem na nowe (NGK) a wtryski jak sprawdzić? jakie powinno być ciśnienie...
z góry dzięki:)
a kable WN ? wykrec swiece i sprawdz czy iskra jest w ten sposob dowiesz sie czy jest to problem zaplonu czy paliwa
sonde mozesz sprawdzic wpinajac sie w kabel sygnalowy miernikiem nap powinno 0,2 do 0,9 V jesli jest inne tzn ze sonda uszkodzona lecz nie jest to 100% pewna metoda bo moze przeklamywac wartosci ale nie wiecej niz 1V
lecz jesli sonda walnieta to komp powinien se ja symulowac swieci sie kontrolka wtrysku ale autko smiga normalnie
sproboj ja odlaczyc i pojezdzic w trybie emulacji jesli dalej sie dzieje to samo to nie sonda (jak sonda odlaczona to bedzie sie kontrolka wtrysku swiecic ale autko powinno smigac normalnie przynajmniej moje jezdzilo normalnie tylko palilo duzo wiecej
nie stety przeplywki nie wiem jak sprawdzic
cisnienie paliwa powinno byc 2,5 bara o ile dobrze pamietam
wtryski mozna sprawdzic wyjmujac listwe i patrzac jak one sobe sikaja jezeli jakis nie domaga odrazu zauwazysz
powodzenia
Re: Autodiagnoza Punto GT
: czw kwie 26, 2007 10:48 pm
autor: Eagle
Eagle pisze:zdzis pisze:Eagle pisze:
ja bym wykrecil wszystkie swiece je obejrzal czy sa czekoladowe

sprawdzil swiece czy daja iskre jak nalezy, potem sprawdzil wtryski i podpial manometr czy panuje wlasciwe cisnienie na listwie
świece wymieniłem na nowe (NGK) a wtryski jak sprawdzić? jakie powinno być ciśnienie...
z góry dzięki:)
a kable WN ? wykrec swiece i sprawdz czy iskra jest w ten sposob dowiesz sie czy jest to problem zaplonu czy paliwa
sonde mozesz sprawdzic wpinajac sie w kabel sygnalowy miernikiem nap powinno 0,2 do 0,9 V jesli jest inne tzn ze sonda uszkodzona lecz nie jest to 100% pewna metoda bo moze przeklamywac wartosci ale nie wiecej niz 1V
lecz jesli sonda walnieta to komp powinien se ja symulowac swieci sie kontrolka wtrysku ale autko smiga normalnie
sproboj ja odlaczyc i pojezdzic w trybie emulacji jesli dalej sie dzieje to samo to nie sonda (jak sonda odlaczona to bedzie sie kontrolka wtrysku swiecic ale autko powinno smigac normalnie przynajmniej moje jezdzilo normalnie tylko palilo duzo wiecej
nie stety przeplywki nie wiem jak sprawdzic
cisnienie paliwa powinno byc 2,5 bara o ile dobrze pamietam bedzie sie zmieniac wzgledem cisnienia w kolektorze
wtryski mozna sprawdzic wyjmujac listwe i patrzac jak one sobe sikaja jezeli jakis nie domaga odrazu zauwazysz
powodzenia
autodiagnoza
: sob wrz 29, 2007 8:37 pm
autor: paullo
mam taki problem, jak jeżdże spokojnie tzn. do około 4.000obr/min to kontrolka wtrysku nie świeci, jak zaś troche go przycisne wyżej to zaświeca się kontrolka wytyskujak odpuszcze na wolne obroty to po 10 sekubdach gaśnie.
mam prośbe, kiedyś czytałem o czymś takim jak autodiagnoza, że jakoś klemy się łączy czy coś takiego i kontrolka miga ileś razy i czyta się z tego błąd.
może ktoś wie jak się to robi szczegółowo, krok po kroku i czy ktoś ma może talele błędów
pozdrawiam
: ndz wrz 30, 2007 11:13 am
autor: Ósmy
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_46ae42d67805f9848.jpg
Proszę :] . Na dole powiększ sobie fotkę i poczytaj to jest bardzo proste.
: ndz wrz 30, 2007 2:07 pm
autor: paullo
dzięki Ósmy.