Strona 1 z 1

czy ktoś czipował już swoje uno ??

: śr mar 16, 2005 10:17 pm
autor: marcin77
tak z ciekawości pytam, podobno na turbinie są niezłe tego efekty (przyrost kilkunastu KM) :?:

Re: czy ktoś czipował już swoje uno ??

: śr mar 16, 2005 10:31 pm
autor: KYS
marcin77 pisze:tak z ciekawości pytam, podobno na turbinie są niezłe tego efekty (przyrost kilkunastu KM) :?:
"czipowanie" ma sens, jeżeli turbina sterowana jest przez elektronike, a w UT turbina jest sterowana mechanicznie (prosze mnie poprawić jeżeli się mylę) :roll:

Re: czy ktoś czipował już swoje uno ??

: śr mar 16, 2005 10:56 pm
autor: marcin77
KYS pisze:
marcin77 pisze:tak z ciekawości pytam, podobno na turbinie są niezłe tego efekty (przyrost kilkunastu KM) :?:
"czipowanie" ma sens, jeżeli turbina sterowana jest przez elektronike, a w UT turbina jest sterowana mechanicznie (prosze mnie poprawić jeżeli się mylę) :roll:
gdzieś widziałem oferte ze 105 na 130KM ale chyba gdzieś na nie polskiej stronie :?:

Re: czy ktoś czipował już swoje uno ??

: czw mar 17, 2005 12:29 am
autor: KYS
marcin77 pisze:gdzieś widziałem oferte ze 105 na 130KM ale chyba gdzieś na nie polskiej stronie :?:
może ten czip nie miał nic wspólnego z podnoszeniem ciśnienia doładowania :?: :roll:

Re: czy ktoś czipował już swoje uno ??

: czw mar 17, 2005 8:00 am
autor: colin
KYS pisze:
marcin77 pisze:tak z ciekawości pytam, podobno na turbinie są niezłe tego efekty (przyrost kilkunastu KM) :?:
"czipowanie" ma sens, jeżeli turbina sterowana jest przez elektronike, a w UT turbina jest sterowana mechanicznie (prosze mnie poprawić jeżeli się mylę) :roll:
Mozna zrobic program i recznie ustawic cisnienie doladowania - to nie problem. Problemw tym ze komputer w uno (przynajmniej 1.3) jest nieprogramowalny :P A cale fanaberie potrzebne zeby ustawic paliwo do wiekszego cisnienia doladowania sprowadzaja sie do odpowiedniego ustawienia przeplywomierza i ewentualnie troszke wiekszych wtryskow (jak duzo sie podniesie).

Re: czy ktoś czipował już swoje uno ??

: czw mar 17, 2005 9:37 am
autor: KYS
colin pisze:Problemw tym ze komputer w uno (przynajmniej 1.3) jest nieprogramowalny :P
właśnie tak mi się wydawało :!: :wink:

: czw mar 17, 2005 10:07 am
autor: ZibiUT
A dlaczego jest nieprogamowalny??
Czy nie można w nim wymienić eproma ??

: czw mar 17, 2005 10:38 am
autor: marcin77
kilka adresów znalezionych
http://www.dbilas.de/English/Chip-Tuning%20Fiat.html
http://www.chippoint.com/index.html?url ... index3.htm
http://www.hyper-chip.jp/list/list-fiat.htm

ciekawe czy w polsce kto ma pod trurbo, pewnie vtech bo mają fiacika :lol:

: czw mar 17, 2005 12:54 pm
autor: mops
marcin77 pisze:kilka adresów znalezionych
http://www.dbilas.de/English/Chip-Tuning%20Fiat.html
http://www.chippoint.com/index.html?url ... index3.htm
http://www.hyper-chip.jp/list/list-fiat.htm

ciekawe czy w polsce kto ma pod trurbo, pewnie vtech bo mają fiacika :lol:
przyjedz do mnie to ci go tak zchipuje ze bedziesz sie bal nim jezdzic ;-) Ale to nie bedzie dluugo bo fura nie pojezdzi za dlugo ;-)

15min i :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

: czw mar 17, 2005 1:09 pm
autor: marcin77
taaa słyszałem już o tym wężyku :lol: , chyba od ciebie :) , narazie pytam z ciekawości bo wiesz w jakim stanie jest mój bolid :x

: śr mar 23, 2005 8:55 pm
autor: leon20vt
HASŁO : SMT6 :D

: śr mar 23, 2005 10:50 pm
autor: KYS
leon20vt pisze:HASŁO : SMT6 :D
temat schodzi na "świnki" :D

(piggyback)

: śr mar 23, 2005 11:06 pm
autor: colin
leon20vt pisze:HASŁO : SMT6 :D
Haslo srubokret i zaworek z akwarium + afr na chwile i starczy na seryjne turbo...

: czw mar 24, 2005 12:00 pm
autor: marcin77
colin pisze:
leon20vt pisze:HASŁO : SMT6 :D
Haslo srubokret i zaworek z akwarium + afr na chwile i starczy na seryjne turbo...
zrób całego manuala i wrzuć na forum to może pobawie się :wink: , tylko afr (pewnie komp do zestrojenia) brak

: czw mar 24, 2005 7:55 pm
autor: colin
marcin77 pisze:
colin pisze:
leon20vt pisze:HASŁO : SMT6 :D
Haslo srubokret i zaworek z akwarium + afr na chwile i starczy na seryjne turbo...
zrób całego manuala i wrzuć na forum to może pobawie się :wink: , tylko afr (pewnie komp do zestrojenia) brak
No niestety z manualem ciezko, bo trzeba metoda prob i bledow krecic.

SMT6 oczywiscie jest dobrym pomyslem jezeli pozbywac sie przeplywki i dawac wieksze turbo. SMT6 i seryjna przeplywka to strata kasy...